Ik zoek een?
8GB ram kaart die ik in een leeg RAM slot kan installeren
Wat is je budget?
Max 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, als het maar werkt!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een MSI GL62M 7REX gaming laptop. Ik gebruik m voornamelijk voor de studie maar nu ik wat zwaardere spellen (GTA 5, Mount and Blade; Bannerlord) speel sinds ik meer tijd heb sinds alles online gaat. Ben ik er achter gekomen dat de geïnstalleerde 8GB RAM t daar niet mee redt. Ik heb de laptop al open gemaakt en er zit dus een slot in waar ik een 2e ram stick in kan stoppen. Ik heb momenteel niet t budget om 2x16 er in te stoppen dus een extra 8GB lijkt me wel voldoende.
Ik heb al wat onderzoek gedaan en kwam op de verrassend goedkope https://tweakers.net/pric...crucial-ct4g4dfs824a.html ik weet verder niet heel veel af van geheugens en dergelijke dus ik vroeg me af of dit oke is voor mijn doel.
Verder zit er op dit moment een Samsung 8GB 1Rx8 PC4-2400T-SA1 kaart in.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
8GB ram kaart die ik in een leeg RAM slot kan installeren
Wat is je budget?
Max 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, als het maar werkt!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een MSI GL62M 7REX gaming laptop. Ik gebruik m voornamelijk voor de studie maar nu ik wat zwaardere spellen (GTA 5, Mount and Blade; Bannerlord) speel sinds ik meer tijd heb sinds alles online gaat. Ben ik er achter gekomen dat de geïnstalleerde 8GB RAM t daar niet mee redt. Ik heb de laptop al open gemaakt en er zit dus een slot in waar ik een 2e ram stick in kan stoppen. Ik heb momenteel niet t budget om 2x16 er in te stoppen dus een extra 8GB lijkt me wel voldoende.
Ik heb al wat onderzoek gedaan en kwam op de verrassend goedkope https://tweakers.net/pric...crucial-ct4g4dfs824a.html ik weet verder niet heel veel af van geheugens en dergelijke dus ik vroeg me af of dit oke is voor mijn doel.
Verder zit er op dit moment een Samsung 8GB 1Rx8 PC4-2400T-SA1 kaart in.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!