topic weg!@?

Pagina: 1
Acties:
  • 332 views sinds 30-01-2008

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/199237

Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net

ermmm ik heb de topic zelf geopend is hij gedelete ofzo ???

de topic stond in Audio, Video & HiFi Forum
de topic hete http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/199237

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hij is gemoved naar Nieuws Sport TV & Muziek, waar jij nog geen toegang tot hebt.

Om toegang te hebben moet je iets van 30 dagen geregd zijn en minimaal iets van 30 posts hebben.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Hij staat in het Nieuws, Sport, TV & Muziek forum, die je pas kunt zien na een X aantal dagen.

[edit]
Maar deze post is volledig overbodig, thanks to Aikeleer.

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
HUH? wrom is hij gemoved en waar slaat dat op ????

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 16:52 schreef teraflop het volgende:
Omdat hij daar hoort, en dat slaat erop dat poep vies is ofzo :)

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op maandag 06 augustus 2001 16:52 schreef teraflop het volgende:
Omdat hij in het verkeerde forum stond :?

[edit]
HOU NOU EENS OP AIKELEER! :P

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
hmm hoe kan ik in het juiste forum posten als ik er niet in kan :?

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 16:53 schreef RickJansen het volgende:

[..]

Omdat hij in het verkeerde forum stond :?

[edit]
HOU NOU EENS OP AIKELEER! :P
:X

Verwijderd

euhm... waarom wordt een topic (ongeacht of hij wel of niet goed gepost is) buiten het bereik van de topic starter geplaatst dan? Lijkt me dan een beetje nutteloos...

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 16:53 schreef teraflop het volgende:
Eerst een aantal tech posts doen, zodra je dat hebt gedaan en een bepaald aantal dagen hebt geregd kan je je topic weer in :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dat kan (nog) niet. Maar dat is (wat GoT betreft) een offtopicforum, dat moet je eerst 'verdienen'. Hier zijn al heel veel topics over geweest.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Niet :)
Dat is het vervelende er nou juist aan.. mensen kunnen zo niet weten dat ze iets verkeerds doen.
[edit]
Argh.. 'k geef het op :/

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

niet...

Je topic ging over muziek. Dat je topic nu weg is, is (even bot gezegd) heel jammer, maar dan had je dat topic niet moeten openen [forum=9].

In de faq staat dat ook netjes beschreven

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Nou nee hoor niet de vraag die ik had en dit is zo nuttelood om mijn topic te verplaatsen waar zijn jullie mee bezig man zullen we een acte houden ? laten we het forum sluiten en alleen de search openhouden ? ik denk dat de gemiddelde tweaker dat wil aangeizn de acties die jullie doen

tjah het slaat tochnergens op ik krijg ergens antwoord op denkt een admin ff wijs te wezen door hem weg te plaatsen ?? :? :? :?
Op maandag 06 augustus 2001 16:55 schreef Jotti het volgende:

[..]

Dat kan (nog) niet. Maar dat is (wat GoT betreft) een offtopicforum, dat moet je eerst 'verdienen'. Hier zijn al heel veel topics over geweest.

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
MUZKIEK IS AUDIO ahrggg snappen jullie het nou niet of ?? :? :?
Op maandag 06 augustus 2001 16:56 schreef JvS het volgende:

[..]

niet...

Je topic ging over muziek. Dat je topic nu weg is, is (even bot gezegd) heel jammer, maar dan had je dat topic niet moeten openen [forum=9].

In de faq staat dat ook netjes beschreven

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 16:58 schreef teraflop het volgende:
Nou nee hoor niet de vraag die ik had en dit is zo nuttelood om mijn topic te verplaatsen waar zijn jullie mee bezig man zullen we een acte houden ? laten we het forum sluiten en alleen de search openhouden ? ik denk dat de gemiddelde tweaker dat wil aangeizn de acties die jullie doen

tjah het slaat tochnergens op ik krijg ergens antwoord op denkt een admin ff wijs te wezen door hem weg te plaatsen ?? :? :? :?
[..]
*zucht*

daar gaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op maandag 06 augustus 2001 16:59 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

*zucht*

daar gaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer
'k Wou het net zeggen :P

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 16:59 schreef teraflop het volgende:
[..]
DAT AUDIO FORUM STAAT IN HET HARDWARE CATEGORIE aargh snappen jullie het nou niet of ?? :? :?

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

toch vind ik het best misselijk. is het dan niet op zijn minst vriendelijk om hem effe toegang te verschaffen tot dat forum? mits het een serieus topic is natuurlijk

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
nee niet daar gaan we weer 't is gewoon een vraag ik mag er toch best een naar mijn mening een normaal antwoord op hebben ??

of niet dan off heb ik het nu verkeerd

Verwijderd

Is niet nutteloos. Zo blijven de fora overzichtelijk en duidelijk. Zorgt er ook voor dat DJ-wannabee's zonder "tweak"-ervaring alleen komen ouwehoeren over hun platenspelers en de nieuwe vette DJ **** plaat.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 06 augustus 2001 16:59 schreef teraflop het volgende:
[..]
Ja, voor spellen heb je een 3dkaart nodig dus post je je vragen over spellen in [forum=8]. Heb nou gewoon ff geduld, dan kan je d'r vanzelf in.

Muziek is gewoon niet de nr. een prioriteit van GoT. Dat is Hardware en Software.
Op maandag 06 augustus 2001 17:00 schreef AtomicShockwave het volgende:
toch vind ik het best misselijk. is het dan niet op zijn minst vriendelijk om hem effe toegang te verschaffen tot dat forum? mits het een serieus topic is natuurlijk
Er is niets misselijk aan. Je komt op GoT niet voor de muziek. Dat is een extra'tje dat je krijgt na 30 dagen en 50 posts. heel simpel.

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
en vinyl wou je dat anders tot software rekenen of een draaitafel ??? dat zijn hardewaren
Op maandag 06 augustus 2001 16:59 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

DAT AUDIO FORUM STAAT IN HET HARDWARE CATEGORIE aargh snappen jullie het nou niet of ?? :? :?

• Laurent
  • Niet online
Als je de Audio & Video FAQ leest wordt er in duidelijk verteld dat je goed moet onthouden dat A&V een forum is in de Hardware categorie. Dus dingen als "Welke stero is het slechts ?" past er wel in thuis :), maar bijvoorbeeld Dr. Dre's nieuwe album hoort thuis in Nieuws Sport TV & Muziek, want dat dat gaat meer over de actualiteiten enzo, op het gebied van Nieuws, Sport, TV & Muziek.

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 17:00 schreef teraflop het volgende:
of niet dan off heb ik het nu verkeerd
Ja hoor, we vinden het absoluut geen probleem om iets wat in de Lieve Adjes FAQ staat voor de 3294384e keer opnieuw op te dreunen.
1) jij bent topicstarter, geen topicowner, je kunt geen rechten doen gelden op wat zogenaamd jouw topic is.
2) dat jij niet in het goede forum kan wil niet zeggen dat je het ergens anders mag posten, dat wil simpelweg zeggen dat je momneteel nog niet genoeg credits hebt om in dat soort discussies mee te doen
3) dit is een computerforum, om mee te mogen doen aan topics die daar niet mee te maken te hebben (topics die in NSTM, SG of HK horen) moet je aan bepaalde eisen voldoen, voldoe je daar niet aan, moet je rustig doorposten in de techfora, op een gegeven moment mag je dan ook in de "bijfora".
Duidelijk?

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 17:02 schreef teraflop het volgende:
en vinyl wou je dat anders tot software rekenen of een draaitafel ??? dat zijn hardewaren
[..]
Als draaitafels harde waren zijn ga dan eens naar http://gathering.dj-s.net

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
erm duidelijk nee ik snap niet wrom jullie zo moeilijk doe nover een postje

of jullie lopen te zeiken SEARCH of jullie doen er slotjes op dus ik kan er nu ook topic verplaatsen bij zetten ??

en als dit een computer forum is DOE DAN HELEMAAL NIETS MET MUZIEK en draaitafels etc. ook niet een een bijforum of wattan ook

omg is er dan nergens een normale mod te vinden ??
Op maandag 06 augustus 2001 17:03 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Ja hoor, we vinden het absoluut geen probleem om iets wat in de Lieve Adjes FAQ staat voor de 3294384e keer opnieuw op te dreunen.
1) jij bent topicstarter, geen topicowner, je kunt geen rechten doen gelden op wat zogenaamd jouw topic is.
2) dat jij niet in het goede forum kan wil niet zeggen dat je het ergens anders mag posten, dat wil simpelweg zeggen dat je momneteel nog niet genoeg credits hebt om in dat soort discussies mee te doen
3) dit is een computerforum, om mee te mogen doen aan topics die daar niet mee te maken te hebben (topics die in NSTM, SG of HK horen) moet je aan bepaalde eisen voldoen, voldoe je daar niet aan, moet je rustig doorposten in de techfora, op een gegeven moment mag je dan ook in de "bijfora".
Duidelijk?

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
of normale users hoe oud ben je nou 11 ik wil gewoon antwoord op mijn vraag en door jullie gezeur met mijn topic te verplaatsen (wat geen nut heb) is dit nu ontstaan

bah :( :(
Op maandag 06 augustus 2001 17:04 schreef HPE het volgende:

[..]

Als draaitafels harde waren zijn ga dan eens naar http://gathering.dj-s.net

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 06 augustus 2001 17:06 schreef teraflop het volgende:
erm duidelijk nee ik snap niet wrom jullie zo moeilijk doe nover een postje

of jullie lopen te zeiken SEARCH of jullie doen er slotjes op dus ik kan er nu ook topic verplaatsen bij zetten ??

en als dit een computer forum is DOE DAN HELEMAAL NIETS MET MUZIEK en draaitafels etc. ook niet een een bijforum of wattan ook

[..]
pardon??? Dat topic "how to become a dj" gaat grotendeels over spulletjes en hoe je 't moet doen. Dat liep ooit ook uit op een babbelbox, en daar hebbik toen wat van gezegd en nu loopt het weer gewoon vrij leuk. Het is gewoon een leuk topic over dj zijn enzo. Ga daar anders lezen.

Dat dat topic er staat geeft je geen recht om in verkeerde fora topics te plaatsen. En verder ben ik niet de hele dag bezig met slotjes te zetten of topics buiten het bereik van de topicstarter te plaatsen. :(

Dus wil je dat alsjeblieft even terugnemen?

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op maandag 06 augustus 2001 17:06 schreef teraflop het volgende:

[..]
Ja hoor :) En ik denk er net zo over als johnny appleseed.

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 17:08 schreef teraflop het volgende:
door jullie gezeur met mijn topic te verplaatsen (wat geen nut heb) is dit nu ontstaan
Ik wil je hartstikke graag fatsoenlijk te woord staan, maar dan moet je eerst twee dingen voor me doen.
Ten eerste, je leest de bovenste twee topics in LA geheel en grondig door (de zogeheten FAQs).
Ten tweede je gedraagt je beleefd.
Jij zit hier namelijk een partijtje te schelden en te tieren en daar verzoek ik je dan ook vriendelijk doch zeer dringend onmiddellijk mee op te houden!

Als je daarna nog vragen hebt, beantwoord ik die, als je ze normaal stelt, heel graag.

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 17:10 schreef Jotti het volgende:

[..]

Ja hoor :) En ik denk er net zo over als johnny appleseed.
Kssst. go away, hij vroeg om een mod, niet een admin :+ :P

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 06 augustus 2001 17:08 schreef teraflop het volgende:
of normale users hoe oud ben je nou 11 ik wil gewoon antwoord op mijn vraag en door jullie gezeur met mijn topic te verplaatsen (wat geen nut heb) is dit nu ontstaan

bah :( :(
Ikzelf ben 22 en ik heb dat topic verplaatst, omdat het in dat andere forum thuishoort. Jazeker! die over muziek. :z

Nogmaals:
Muziek is gewoon niet de nr. een prioriteit van GoT. Dat is Hardware en Software

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
nee ik neem het niet terug :( :( :(

ik heb geen zin om te een x aantal dagen te wachten op een vraag wara ik antwoord op wil hebben dat zou jij ook niet willen en dat van die babbel box i dont care niet mijn schuld op het moment dat ik mijn antwoord heb laat ik de topic met rust

duidelijk! ??

Verwijderd

Je hoeft hier niet te komen, stel je vraag eens lekker ergens anders, misschien krijg je daar antwoord.

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
maak dan ook niet zoon forum dan had je hem gedelete op opslot gezet en dan had ik het gesnapt en het niet hier gepost maar nu gooi je hem in een forum waar ik niet inkan en daar heb ik dus geen kloot aan jah toch ?
Op maandag 06 augustus 2001 17:13 schreef JvS het volgende:

[..]

Ikzelf ben 22 en ik heb dat topic verplaatst, omdat het in dat andere forum thuishoort. Jazeker! die over muziek. :z

Nogmaals:
Muziek is gewoon niet de nr. een prioriteit van GoT. Dat is Hardware en Software

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Zeg luister eens even, beste vriend... meneer appleseed zit hier een hele lap tekst voor jou te tikken (iets wat je gewoon hoort te weten!) en jij gaat gewoon door met zaniken en flamen? Ik verzoek je dringend daarmee op te houden. En maar volhouden dat wij hier niet behulpzaam zijn :z

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 17:17 schreef teraflop het volgende:
maak dan ook niet zoon forum dan had je hem gedelete op opslot gezet en dan had ik het gesnapt en het niet hier gepost maar nu gooi je hem in een forum waar ik niet inkan en daar heb ik dus geen kloot aan jah toch ?
[..]
ja

maar anderen hebben er misschien wel aan, en zodra je genoeg posts heb kan je d'r in, verder hebben genoeg gebruikers genoeg posts om in NSTM te mogen, dus rekening houden met 6 personen op de 100 is een beetje overbodig.

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 17:15 schreef teraflop het volgende:
duidelijk! ??
Dan zal ik eens even heel duidelijk zijn.
Je krijgt bij deze van mij een officiële waarschuwing voor flamen.
Als je wilt kijken wat er daarna gebeurt moet je vooral doorgaan zo te reageren.

Verwijderd

[b]op het moment dat ik mijn antwoord heb laat ik de topic met rust
duidelijk! ??
[Al Pacino mode]are u threatening me? [/Al Pacino mode]

Wordt hier verdrietig van ;)

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
ik ben je vriend niet en ik flame omdat ik boos ben en ik uit mijn ogenoegen op de manier waarop ik en mijn topic behandeld worden ik wil gewoon antwoord op d vraag van mijn topic is dat nou zo moeilijk dus doe a.u.b niet zo moeilijk en geef me toegang tot het forum of delete me topic helemaal en haal alle andere muziek topic ook maar weg want er zijn nog genoeg

sorry dat ik flame maar ik ben boos en er bestaat nog steeds zoiets als het recht van vrije mening uiting

:):):)
Op maandag 06 augustus 2001 17:18 schreef Jotti het volgende:
Zeg luister eens even, beste vriend... meneer appleseed zit hier een hele lap tekst voor jou te tikken (iets wat je gewoon hoort te weten!) en jij gaat gewoon door met zaniken en flamen? Ik verzoek je dringend daarmee op te houden. En maar volhouden dat wij hier niet behulpzaam zijn :z

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 17:20 schreef teraflop het volgende:
ik ben je vriend niet en ik flame omdat ik boos ben en ik uit mijn ogenoegen op de manier waarop ik en mijn topic behandeld worden ik wil gewoon antwoord op d vraag van mijn topic is dat nou zo moeilijk dus doe a.u.b niet zo moeilijk en geef me toegang tot het forum of delete me topic helemaal en haal alle andere muziek topic ook maar weg want er zijn nog genoeg

sorry dat ik flame maar ik ben boos en er bestaat nog steeds zoiets als het recht van vrije mening uiting

:):):)
[..]
Jij bent alleen de topicstarter je bent niet helemaal de baas over dat topic.

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 17:19 schreef Aikeleer het volgende:
maar anderen hebben er misschien wel aan, en zodra je genoeg posts heb kan je d'r in, verder hebben genoeg gebruikers genoeg posts om in NSTM te mogen, dus rekening houden met 6 personen op de 100 is een beetje overbodig.
Waarom wordt er zoveel moeite gedaan om nieuwe mensen uit die groepen HK/SG te houden? Stel ze toch gewoon open, dan zijn we van dit gezeik af.

• Exirion
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 06 augustus 2001 17:20 schreef teraflop het volgende:
Als jij voor het paleis de koningin verrot gaat staan schelden dan kun je je vrees ik ook niet beroepen op het recht op vrijheid van meningsuiting. Er zijn grenzen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
dat gaat toch ook nergens over ?

dat zou net zoiets zijn als dat je auto wordt weggesleepd in amsterdam maar je kan je auto niet ophalen omdat het 30dagen dicht is en je krijgt een telefoontje dat je niet de eigenaar bent van de auto bent maar hem slechts gekocht hebt :? :) :) kmmop zeg

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 17:21 schreef Douwe het volgende:

[..]

Waarom wordt er zoveel moeite gedaan om nieuwe mensen uit die groepen HK/SG te houden? Stel ze toch gewoon open, dan zijn we van dit gezeik af.
het is een EXTRAtje bij GoT, GoT is een forum wat gemaakt is voor HARDWARE/SOFTWARE, een tijdje was SG vrij open en het werd overstormd met mensen die puur voor de onzin kwamen, later werd er in het crew forum dingen besproken, want SG zat vol met slotjes voor onzin topics, en is d'r uit gepoept dat je minimaal iets van 50/30 posts/dagen geregd moet zijn/moet hebben.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 06 augustus 2001 17:15 schreef teraflop het volgende:
nee ik neem het niet terug :( :( :(
:Z
op het moment dat ik mijn antwoord heb laat ik de topic met rust
Nah vooruit. Nog een keertje dan:
<font size=3>Muziek is niet de nr.1 prioriteit van GoT. Dat is Hardware en Software</font>
duidelijk! ??
Eensgelijks.

Verwijderd

[..]

Dat is "van voor jouw tijd".
Toen stond alles open, en ik moet zeggen dat het sinds die tijd stukken beter gaat met de GC.
Op dit soort voorvalletjes na draait het prima :)

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 17:23 schreef teraflop het volgende:
dat gaat toch ook nergens over ?

dat zou net zoiets zijn als dat je auto wordt weggesleepd in amsterdam maar je kan je auto niet ophalen omdat het 30dagen dicht is en je krijgt een telefoontje dat je niet de eigenaar bent van de auto bent maar hem slechts gekocht hebt :? :) :) kmmop zeg
Dit is een hele andere situatie, want jij bent misschien wel de topicstarter maar niet 100% de eigenaar van het topic.

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
ik had mijn excus als aangeboden dus hou zelf dan ook op ?
Op maandag 06 augustus 2001 17:23 schreef JvS het volgende:

[..]

:Z
[..]

Nah vooruit. Nog een keertje dan:
<font size=3>Muziek is niet de nr.1 prioriteit van GoT. Dat is Hardware en Software</font>
[..]

Eensgelijks.

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 17:23 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

slotjes voor onzin topics, en is d'r uit gepoept dat je minimaal iets van 50/30 posts/dagen geregd moet zijn/moet hebben.
Aha, gewoon een drempel dus. Kan trouwens iemand ff kijken of er al wat zinnings in de SG staat bij de post: Rijk Worden? Hoe? en dat ff mailen naar dachterk@home.nl?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[..]

Omdat er een verkeerd publiek op GoT afkwam. Mensen die eigenlijk alleen maar voor Stuffis Generalis enzo kwamen. Deze zagen dat er ook een "handige" tech afdeling was, en gingen deze wel eens "vervuilen".

lees maar:
[topic=162982]

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
maar ik vervuil het toch niet of ??? :? :? :) :)

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 17:32 schreef teraflop het volgende:
Ik heb je net twee dingen gevraagd.
1 ervan was beleefd reageren, dat doe je.
De ander was de FAQs LA doorlezen...

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 06 augustus 2001 17:32 schreef teraflop het volgende:
Nee, maar je plaatst je topic wel in het verkeerde forum :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 06 augustus 2001 17:33 schreef Exirion het volgende:

[..]

Nee, maar je plaatst je topic wel in het verkeerde forum :)
En daarnaast had ik het niet tegen jou terraflop.

Jij plaatst alleen je topic in het verkeerde forum. En of er nu een slot opkomt of dat-ie nou gemoved wordt. Je hebt er in beide gevallen niets meer aan.

En eisen dat-ie dan maar dicht moet heeft geen zin want dat is 1. egoistisch en 2. je bent de eigenaar niet.

sorry, ik doe het niet om je te pesten hoor, ik wil alleen av een hardware forum houden.

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
omdat ik niet in het goede forum kan ik ik geen zin heb om te wachten totdat ik er wel in kan

dus kan ik er niet ingelaten worden ofzo ???

of...

Verwijderd

Is het niet een oplossing om topics die dus in het verkeerde forum staan en die dus verplaatst worden deze op slot te gooien als ze naar een "hoger" forum geplaatst worden? Dus iets wat in stuffis generalis staat en naar huiskamer moet ook gewoon op slot gooien.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 06 augustus 2001 17:37 schreef teraflop het volgende:
Volgens de regels niet, en daar plegen we ons aan te houden.

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 17:37 schreef teraflop het volgende:
Ik zal het even wat flitsender brengen, want anders valt het natuurlijk niet op voor de Veronica jeugd...
<marquee><font size=+10 color=yellow>Lees de LA FAQs alsjeblieft! Daarin staan de antwoorden die je zoekt!</font></marquee>

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
erm chill ff ik ben startrek aan het kijken maar onder tussen weet ik als dat ik moet wachten en daar heb ik geen zin in

snap je dat dan niet ? :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 06 augustus 2001 17:46 schreef teraflop het volgende:
erm chill ff ik ben startrek aan het kijken maar onder tussen weet ik als dat ik moet wachten en daar heb ik geen zin in

Ja, maar dat is dan heel erg jammer voor je. Je kunt niet altijd alles wat je wil zomaar voor elkaar krijgen :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 17:46 schreef teraflop het volgende:

Hmm, zin of geen zin, toch maar beter lezen en wachten enzo want je doet je reputatie geen goed zo hoor.

• Laurent
  • Niet online
Van mijn part kan hier een slotje op, hij verdomd het gewoon om de FAQ te lezen.

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
nee hoor jullie kunnen wel even wachten dat moet ik ook ik lees het straks wel

ik heb zat tijd totdat ik antwoord op mijn vraag heb ;)
Op maandag 06 augustus 2001 17:48 schreef Aikeleer het volgende:
Van mijn part kan hier een slotje op, hij verdomd het gewoon om de FAQ te lezen.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Tja, als ie het nu nog niet doorheeft... dit leidt echt nergens toe zo. Dicht.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.