Ik kreeg zo'n phishing-sms om op een link te klikken omdat zogenaamd mijn pas verlopen zou zijn.
Nu ben ik niet zo dom, maar even googelen op het nummer en dan blijkt dit nummer al sinds oktober vorig jaar hiervoor gebruikt te worden.
Ik kan me niet voorstellen dat niemand hier aangifte van doet.
Heb het gemeld bij ABN. Die hebben niet meer te bieden dan, "we geven het door aan de politie, wij doen er verder niets mee."
Aangifte doen bij de politie is ook zinloos. Daar gaat het de schredder in of raakt het ergens zoek.
Geen prioriteit en geen mensen...
Ik kwam ook op het Tweakersforum terecht op zoek naar de provider.
Vond een verouderde lijst.
Weet iemand waar ik een provider kan achterhalen op beginnnummer van het 06-nummer?
Het gaat om een 06-36 nummer.
Nu ben ik niet zo dom, maar even googelen op het nummer en dan blijkt dit nummer al sinds oktober vorig jaar hiervoor gebruikt te worden.

Ik kan me niet voorstellen dat niemand hier aangifte van doet.
Heb het gemeld bij ABN. Die hebben niet meer te bieden dan, "we geven het door aan de politie, wij doen er verder niets mee."

Aangifte doen bij de politie is ook zinloos. Daar gaat het de schredder in of raakt het ergens zoek.
Geen prioriteit en geen mensen...
Ik kwam ook op het Tweakersforum terecht op zoek naar de provider.
Vond een verouderde lijst.
Weet iemand waar ik een provider kan achterhalen op beginnnummer van het 06-nummer?
Het gaat om een 06-36 nummer.
[ Voor 6% gewijzigd door rayx op 11-05-2020 15:28 ]
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”