Cellen uit excel synchroniseren met outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrisInLdam
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik wil graag cellen uit een excel bestand willen synchroniseren met een outlook agenda.
Ik heb een kolom met datums en een kolom met tekst. Deze kunnen wijzigen als de status wijzigt.
Op de aangegeven datum moet dan de tekst in de agenda komen. De aangegeven datum kan variëren, dit moet hij synchroniseren. Dus dan de oude afspraak weg en de nieuwe toevoegen als de datum wijzigt.
Het excel bestand staat op een server.
Outlook is 365

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 18:54
Kun je eens wat meer beschrijven waarom je dit wil? Wat doen jullie, waarom doen jullie het op deze manier? Waar dient de Excel voor en waarom is het belangrijk dat dit in Outlook komt te staan? Dan kunnen we met je meedenken over mogelijke oplossingen, ik ga er vanuit dat je zelf al via Google wat onderzoek hebt gedaan en dan blijkt wat je wil niet mogelijk (althans, niet automatisch). Mogelijk zijn er andere middelen die je wel kan gebruiken en waar we over kunnen meedenken.

Als het bijvoorbeeld gaat om "due dates" in projecten zou je ook naar Microsoft To Do kunnen kijken (integreert met Outlook Taken), of je kan in Microsoft Planner werken. Die maakt een extra "agenda" aan in Outlook. Het is daarmee ook wel belangrijk om aan te geven welke Office programma's jullie tot jullie beschikking hebben.

Op deze manier is het topic, ben ik bang, een kort leven beschoren.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:04

g0tanks

Moderator CSA
Welkom op Tweakers. :)

Zoals hierboven aangegeven wordt eigen inzet verwacht. Wij denken graag mee, maar zijn geen helpdesk. Je post bevat nu alleen dingen die je wil, maar bij het openen van een topic wordt ook specifiek gevraagd naar wat je al hebt geprobeerd of gevonden. Omdat ik dat laatste mis doe ik het topic dicht. Zie ook: Het algemeen beleid #topicplaatsen

Voel je vrij om een nieuw topic te openen, maar dan met inachtneming van de spelregels.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Dit topic is gesloten.