Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Voornamelijk gamen in VR(half life, ED, simracen, etc) enkele uitzondering met SC.
Maak momenteel gebruik van de Vive maar upgrade naar index is waarschijnlijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?2500-3500
Heb je een absolute maximumprijs? Ja, 3500 inclusief assemblage etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Nee, huidig systeem een Omen laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Sterke videokaart, processor min 8 cores 16 threads, 32gb.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Nvidea
Kun je vertellen waarom? Altijd nvidea gehad dus kan niet oordelen over andere.
Sta je open voor andere merken? Ja.
Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Zou fijn zijn als het geluid redelijk gedempt kan blijven, systeem wat toekomstbestendig is, een echte VR machine
Ga je overklokken? Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Standaard
Wat verwacht je van ons? Advies bij het selecteren van onderdelen en tips.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze? Welke onderdelen zijn essentieel voor mijn doel. Ik wil het maximale uit mijn budget halen om de beste VR ervaring te behalen. Welke onderdelen kan ik wat besparen om beter uit te komen ivm budget.
Maak momenteel gebruik van de Vive maar upgrade naar index is waarschijnlijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?2500-3500
Heb je een absolute maximumprijs? Ja, 3500 inclusief assemblage etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Nee, huidig systeem een Omen laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Sterke videokaart, processor min 8 cores 16 threads, 32gb.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Nvidea
Kun je vertellen waarom? Altijd nvidea gehad dus kan niet oordelen over andere.
Sta je open voor andere merken? Ja.
Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i9-9900K Boxed | € 549,07 | € 549,07 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix Z390-E Gaming | € 245,05 | € 245,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Aorus GeForce RTX 2080 Ti Xtreme 11G | € 1.356,41 | € 1.356,41 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio 352 | € 64,51 | € 64,51 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 182,24 | € 182,24 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master Silent Pro M850 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.564,10 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Zou fijn zijn als het geluid redelijk gedempt kan blijven, systeem wat toekomstbestendig is, een echte VR machine
Ga je overklokken? Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Standaard
Wat verwacht je van ons? Advies bij het selecteren van onderdelen en tips.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze? Welke onderdelen zijn essentieel voor mijn doel. Ik wil het maximale uit mijn budget halen om de beste VR ervaring te behalen. Welke onderdelen kan ik wat besparen om beter uit te komen ivm budget.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2020 13:59 ]