NT 4 Sp5 NCR810

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik wil toch ff weten of ik nu wéér een reden heb om mijn mobo te haten of hebben meerdere mensen dit.

Als ik sp5 installeer dan resulteert dat in een blue screen of death :(. Nou komt dat doordat ik een symbios/ncr 53c810 controllerje in mijn pc'tje heb zitten. Bij symbios vertellen ze dan ook dat je dit kan voorkomen met het verwijderen van de symb810.sys uit het service pack. Ze vertellen alleen ook dat dit probleem eigenlijk alleen bekend is van DEC Alpha en Dell systemen, tja die heb ik niet :).

Mijn moederbord een Soyo 5ehm (= troep) heeft wel al meer kuren gehad, gaat ook binnenkort vervangen worden door een Abit bp6 :D, maar dit vind ik toch wel ver gaan.
Nou, ben ik de enige of heeft iedereen dit probleem met dit kaartje?

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 09:47

Cis

Is het inmiddels al gelukt?

Aangezien de BP6 al een tijdje uit is, kun je misschien overstappen op dat moederbord. Kun je meteen 2 processoren erin zetten >:) Ik heb de BP6 ook al een tijdje i.c.m. 2 Celeron-500 processoren en die draaien als een tierelier op NT4 _/-\o_

Mocht je een brander hebben, dan kun je er ook voor kiezen om een backup te branden en te upgraden.
Windows 2000 erop met SP4 en je bent weer helemaal up-to-date :)

Ik heb nog even voor je gekeken op die site, maar het gaat idd alleen maar over merk-pc's. Jammer :/

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

maandag 21 juni 1999 22:52

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.