webcams

Pagina: 1
Acties:

• Consequator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-08 09:15
weet iemand een kwaliteids test te vinden van webcams ?
ik wil namelijk 1 waar je ook nog daadwerkelijk kan zien wat ie nou eigelijk bekijkt in plaats van die verschrikkelijk wazige plaatjes die je soms tegenkomt :|

• Mr_Garfield
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Op maandag 06 augustus 2001 16:23 schreef Consequator het volgende:
weet iemand een kwaliteids test te vinden van webcams ?
Dit helaas nog niet, maar...
ik wil namelijk 1 waar je ook nog daadwerkelijk kan zien wat ie nou eigelijk bekijkt in plaats van die verschrikkelijk wazige plaatjes die je soms tegenkomt :|
afhankelijk van je budget, heb ik mooie beelden gezien bij de logitech quickcan travel van ongeveer 400 pieken. Kun je ook nog eens mobiel meenemen en als lage reso digicam gebruiken. Dit wordt dan opgeslagen op intern geheugen, volgens mij niet uit te breiden. Maakt best mooie bewegende beelden.

• Consequator
mja, al dat mobiele onzin met zo'n webcam hoeft van mij niet, zolang ie maar in de usb past en goeie kwaliteids plaatjes maakt :)
ik meen trouwens een keer ergens een test van webcams te hebben gezien maar ik kan em niet meer vinden |:(
ik dacht dat ie in de consumentengids stond maar die heb ik tot vorig jaar augustus doorgespit zonder resultaat ;(

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:23
check de philips toucam pro
perfect beeld

of een andere webcam met ccd beeldchip

• Consequator
mja, ik ben door vallen en opstaan er achter gekomen dat je eerst moet zien en dan geloven.

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:23
okok
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/monkel/0710220718.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/monkel/0802194953.jpg
kan by the way tot 640x480
ik heb ze flink verkleind, maar als je ze op max resolutie zet, zien ze er nog veel beter uit

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:21
Wil je een webcam die je mee wilt nemen, neem dan de Logitech Travel cam. Maakt de mooiste foto's voor zo'n meeneembaar ding. Ongeveer 400,- (chk pricewatch maar). Wil je goedkoper: Kodak ez200 (foto's op kodak.nl). Wil je een webcam die vast zit aan zijn USB snoertje (dus niet meeneembaar) dan zou ik de philips TuCam Pro kopen. Die is ongeveer 200,- maar goede kwaliteit, veel frames per seconde (op 358x288: 30fps en op 640x480: 22fps). Het is maar wat jij wilt

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
weet je wat ook leuk werkt > videocam aan je tvkaart prutten via svideo en dan hebbie ook webcam :) echt superdeluxe beeld

Verwijderd

Creative Webcam Plus is erg goed 8-)

• Consequator
http://www.computertotaal.nl/testlab/wcamnr6.phtml
dis volges mij toch wat achterhaald, maar die philips ziet er idd goed uit :)
Pagina: 1