Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:10
Ik zoek een?
Smartphone.

Wat is je budget?
700.

Wat heb je zelf al gevonden?
  • OnePlus 7T Pro
  • OnePlus 8
Welke vragen heb je hier nog over?

Ik wil een nieuwe telefoon kopen en mijn voorkeur gaat uit naar OnePlus. Ik heb er nooit een in bezit gehad, maar ben er altijd wel gecharmeerd van geweest. Ik hoor er altijd goede verhalen over en de software spreekt me aan.

Ik twijfel enorm tussen de nieuwe 8, en de 7T Pro, beide zijn het zelfde geprijst op het moment. De 8 heeft een betere batterij en 5g maar de 7t pro weer een mooi weggewerkte front camera en een scherper display en 256gb opslag. Ik verwacht de komende tijd geen 5g te kunnen gebruiken, maar ben wel van plan weer een goede 4 jaar met de telefoon te doen. Welke zouden jullie kiezen op het moment en waarom?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
De 8, simpel omdat Oneplus 3 jaar updates levert, en je 4 jaar ermee wil doen. De 7 serie is een jaar ouder en krijg je nog maar 2 jaar updates op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:10
swhnld schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:04:
De 8, simpel omdat Oneplus 3 jaar updates levert, en je 4 jaar ermee wil doen. De 7 serie is een jaar ouder en krijg je nog maar 2 jaar updates op.
We hebben het over de 7T pro, welke dus een half jaar ouder is en geen jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Falqoon schreef op maandag 11 mei 2020 @ 14:48:
[...]

We hebben het over de 7T pro, welke dus een half jaar ouder is en geen jaar..
Wat ik tot dusverre gezien heb is dat Oneplus het per serie doet, dus de 3, 5, 6, 7 en 8 kregen 3 jaar support, de T versie die 6 maanden later kwamen kregen 2,5 jaar support en worden gezien als een hardware refresh, niet volledig nieuwe toestellen. Dus bijvoorbeeld van de 3 en 3T is gelijktijdig de ondersteuning beëindigd afgelopen jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:20
kijk eens naar Realme (uit dezelfde fabriek als O +)

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Ik ben erg tevreden over mijn Oneplus 8. Snel, zuinig, redelijke cameras imo, mooi curved scherm wat erg lekker werkt. Snapdragon 865 + 5g support lijkt me een mooie bonus.

Android fanboy

Pagina: 1