Ik vermaak mij, nog steeds, mateloos met Diablo3. Nou ben ik tevens groot Scifi fan en ik kan ook erg genieten van spellen met mechs (zoals de nieuwe Battletech bijvoorbeeld). Ik kan me zo voorstellen dat een spel als Diablo ook erg goed zou werken in een scifi setting.
En dus ben ik op zoek gegaan. Scifi ARPGs blijken echter nagenoeg niet te vinden. De meeste zoektochten eindigen in een hele zwerm Adventure RPGs (à la KOTOR of Mass Effect) of MMOs (à la SW:TOR of STO). Dat is duidelijk niet wat ik zoek.
De enige ARPG die naar boven komt is Warhammer 40: Inquisitor Martyr maar de reviews daarvan zijn abominabel slecht dus daar ga ik me niet aan wagen.
Heeft iemand tips voor een spel zoals hier boven aangegeven?
Samenvattend wat voor mij belangrijk is;
- Action RPG; grinding non-optional, random gear, etc. (Denk Diablo 3, Path of Exile, Titan Quest)
(Viewpoint idealiter ook vergelijkbaar)
- SciFi setting met bonus punten als je zelf een Mech speelt
- Liefst beschikbaar voor Xbox maar PC mag ook
- Multiplayer optie (op Xbox local multiplayer, maar dan echt en niet zoals WH40K:IM)
En dus ben ik op zoek gegaan. Scifi ARPGs blijken echter nagenoeg niet te vinden. De meeste zoektochten eindigen in een hele zwerm Adventure RPGs (à la KOTOR of Mass Effect) of MMOs (à la SW:TOR of STO). Dat is duidelijk niet wat ik zoek.
De enige ARPG die naar boven komt is Warhammer 40: Inquisitor Martyr maar de reviews daarvan zijn abominabel slecht dus daar ga ik me niet aan wagen.
Heeft iemand tips voor een spel zoals hier boven aangegeven?
Samenvattend wat voor mij belangrijk is;
- Action RPG; grinding non-optional, random gear, etc. (Denk Diablo 3, Path of Exile, Titan Quest)
(Viewpoint idealiter ook vergelijkbaar)
- SciFi setting met bonus punten als je zelf een Mech speelt
- Liefst beschikbaar voor Xbox maar PC mag ook
- Multiplayer optie (op Xbox local multiplayer, maar dan echt en niet zoals WH40K:IM)