Noodzaak e-mail bevestiging plaatsen advertentie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:38
Sinds enige tijd is het noodzakelijk om na het plaatsen van een V&A advertentie dit via e-mail te bevestigen. Wat is de gedachte hierachter? Als het is om fraude te voorkomen is het wellicht beter om een SMS verificatie te doen (minpunt: SMS kosten voor t.net), e-mail lijkt me om de voor de hand liggende redenen hier niet echt geschikt voor.

Is dit bijvoorbeeld ook iets wat uit te schakelen is voor Tweakers met een abonnement?

Beste antwoord (via Bor op 21-05-2020 18:21)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54

crisp

Devver

Pixelated

Weppel schreef op zondag 10 mei 2020 @ 20:16:
[...]
Is dit bijvoorbeeld ook iets wat uit te schakelen is voor Tweakers met een abonnement?
De e-mailactivatie is een simpele vorm van two factor authentication (2FA). Wanneer we 2FA op accountniveau kunnen aanbieden en je dat activeert dan zou de e-mailactivatie mogelijk optioneel kunnen worden. We kunnen op dit moment echter nog niet aangeven binnen welke tijdspanne we dat kunnen realiseren.

Intentionally left blank

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:38
Die heb ik inderdaad gemist. Ik heb enkel gezocht binnen dit forum maar kon zo niets vinden hierover. De .plan is me duidelijk, bedankt!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54

crisp

Devver

Pixelated

Weppel schreef op zondag 10 mei 2020 @ 20:16:
[...]
De e-mailactivatie is een simpele vorm van two factor authentication (2FA). Wanneer we 2FA op accountniveau kunnen aanbieden en je dat activeert dan zou de e-mailactivatie mogelijk optioneel kunnen worden. We kunnen op dit moment echter nog niet aangeven binnen welke tijdspanne we dat kunnen realiseren.

Intentionally left blank