Alvast bedankt voor iedereen die feedback wil geven! Na ong. 12 tot 15 jaar sinds mijn laatste gaming pc wil ik het weer goed aanpakken. Op dit moment game ik LoL op een huis tuin en keuken laptop vooral omdat ik hier niet veel andere games op kan spelen, zelfs met overwatch heeft de laptop het zwaar...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gamen, games zoals Witcher, RainbowSix Siege en batllefield. Daarnaast wil ik ook wat videobewerkingen gaan doen in after effects (als hobby)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval 1tb SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee dat niet heb al wel een beetje rondgekeken en zag dat deze Case goed uit de reviews kwam. De monitor lijkt mij vrij goeie specs hebben voor de prijsklasse?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een stille computer. Daarom denk ik ook aan een all in one watercooler? Een vriend van heeft die ook en dat is lekker stil. Het hoeft niet perse een rgb lichtshow te worden trouwens.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Het is de bedoeling dat ik zo nu en dan de pc ook kan upgraden. Misschien dat dat iets is om mee rekening te houden?
Ik heb nog nooit Zelf een pc gebouwd dus bij voorkeur niet de moeilijkste componenten. Heb al wel vele uren JayzTwocents gekeken en GamersNexus om wat voorbereiding te doen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gamen, games zoals Witcher, RainbowSix Siege en batllefield. Daarnaast wil ik ook wat videobewerkingen gaan doen in after effects (als hobby)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval 1tb SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee dat niet heb al wel een beetje rondgekeken en zag dat deze Case goed uit de reviews kwam. De monitor lijkt mij vrij goeie specs hebben voor de prijsklasse?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M PRO-VDH PLUS | € 65,15 | € 65,15 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 435,05 | € 435,05 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 98,91 | € 98,91 |
| 1 | Monitoren | Asus TUF Gaming VG35VQ Zwart | € 599,- | € 599,- |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 159,99 | € 159,99 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G36C16U4R | € 101,67 | € 101,67 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Core Gold GC 650 | € 72,94 | € 72,94 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 111,93 | € 111,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.919,59 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een stille computer. Daarom denk ik ook aan een all in one watercooler? Een vriend van heeft die ook en dat is lekker stil. Het hoeft niet perse een rgb lichtshow te worden trouwens.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Het is de bedoeling dat ik zo nu en dan de pc ook kan upgraden. Misschien dat dat iets is om mee rekening te houden?
Ik heb nog nooit Zelf een pc gebouwd dus bij voorkeur niet de moeilijkste componenten. Heb al wel vele uren JayzTwocents gekeken en GamersNexus om wat voorbereiding te doen
[ Voor 23% gewijzigd door StructuurE8 op 11-05-2020 19:30 . Reden: heb meer componenten toegevoegd aan de lijst ]