Pioneer VSX-933 i.c.m. Sonos

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 15:12
Ik heb een Pioneer VSX-933 versterker, waarover ik best tevreden ben.
Heb nu alleen 2 grote zuilen als front speakers staan, maar wil ook graag een paar achter speakers installeren.

Nu dacht ik eraan om de Ikea/Sonos Symfonisk boekenplankspelers te kopen als achter speakers.

Echter vroeg ik me af hoe ik e.e.a. aan m'n versterker kan koppelen. Pioneer geeft aan dat deze versterker met Sonos werkt, maar het lijkt erop dat je daar de Sonos connect voor nodig hebt. Daar zit ik niet echt op te wachten, daar dat apparaat 350 euro kost, wat niet in verhouding staat tot 2x 100 euro voor 2 boekenplankspelers.

Is er een eenvoudige/goedkope manier om dergelijke speakers aan m'n huidige versterker te koppelen of is dat ondenkbaar zonder Connect ?

In dat geval is het waarschijnlijk veel beter/voordeliger om gewoon speakers te kopen die bedraad worden aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Piet400 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 18:40:
In dat geval is het waarschijnlijk veel beter/voordeliger om gewoon speakers te kopen die bedraad worden aangesloten.
Ik ben maar een klein beetje thuis in de wereld van Sonos dus antwoord op de initiële vraag heb ik niet. Maar vanwaar kies je Sonos? Puur vanwege het draadloze aspect of wil je de rest speakers ook mee kunnen nemen en los gebruiken? Daar betaal je namelijk ook voor met Sonos. Als het puur gaat om draadloos (al heb je altijd wel stroom nodig, maar geen speakerkabels door de kamer) kan je ook kijken naar bijvoorbeeld een product als Marmitek Surround Anywhere. Er zijn meer merken die dit soort producten hebben, deze puur als voorbeeld.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 15:12
het gaat met niet specifiek om Sonos hoor. dacht inderdaad aan het draadloze aspect. handig om geen speakerkabels te hoeven trekken. Maar onmogelijk is het niet naar de plek waar ik ze wil hebben.

De Marmitek Surround Anywhere is zeker ook een interessante mogelijkheid. Alhoewel als ik dan toch wat moet aanschaffen, dan maar gewoon 20 meter speakerkabel, dan ben ik er ook.

Alleen nog even op zoek naar een paar niet al te grote achterspeakers.