Vraag

• DaDolce
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-06-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Android Tablet.

Wat is je budget?
Onder de 250. Hoe goedkoper hoe beter natuurlijk

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Summoners War game, Poker spelen en een beetje Netflix en natuurlijk surfen enz

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb meerdere Tablets op het oog.

Amazon Fire HD 10 (2019)
Huawei Mediapad T5
Teclast T30

Welke vragen heb je hier nog over?
Er zijn zo veel keuzes en is een beetje moeilijk te beslissen welke goed is qua prijs kwaliteit. Iemand die ervaring met een of meerdere van de tablets heeft en zijn licht erop kan werpen zou zeer welkom zijn. Als je misschien een andere tablet weet die ik niet gevonden heb maar die ik zou kunnen overwegen geef dat ook aan aub! Zal ook zeer gewaardeerd worden :)

Alle reacties

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ik zou wegblijven de mediapads, en de Amazon fire HD ivm gebrek aan updates, bugs en het ram management. en gaan voor de Samsung tab 2019 die is ook verre van perfect en heeft niet veel ram of een sterke cpu, maar wel software die redelijk in elkaar zit, updates krijgt en een heel mooi scherm, dat handig is bij netflix.

| live and give like no one else |

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
Amazon maakt een eigen versie van Android, dus geen Google Play Store en beperkter App aanbod, maar Amazon verkoopt de tablets ook niet voor winst maar om content te kunnen verkopen, dus goede prijs prestatie verhouding.
Vraag is dan, heeft Amazon jou spelletjes in hun app store?

• DaDolce
swhnld schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:35:
Amazon maakt een eigen versie van Android, dus geen Google Play Store en beperkter App aanbod, maar Amazon verkoopt de tablets ook niet voor winst maar om content te kunnen verkopen, dus goede prijs prestatie verhouding.
Vraag is dan, heeft Amazon jou spelletjes in hun app store?
Dat klopt maar als het goed is kun je makkelijk de playstore en google services side loaden...gewoon apktje installeren wat ik gelezen heb...dus zou moeten lukken..en met roms installeren enz ben ik op zich ook wel bekend mee...maar dat ze die dingen niet voor winst verkopen heb je wel een goed punt...dus prijs kwaliteit zou dan top moeten zijn. Blijkbaar gaan die dingen om de zoveel tijd in de uitverkoop ook nog eens..ik ga ff uitvogelen of ze binnenkort ook zo'n uitverkoop houden :)

• DaDolce
3x3 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 18:38:
Ik zou wegblijven de mediapads, en de Amazon fire HD ivm gebrek aan updates, bugs en het ram management. en gaan voor de Samsung tab 2019 die is ook verre van perfect en heeft niet veel ram of een sterke cpu, maar wel software die redelijk in elkaar zit, updates krijgt en een heel mooi scherm, dat handig is bij netflix.
vriend van me heeft zo'n Samsung Tab van 2018 of 2017.niet de S versie maar de A. Hij is behoorlijk sloom en haperig. Andere vriend heeft de S versie en die is weer Top aar te duur..zou graag de Tab S 6 willen maar buiten mijn prijs range jammer genoeg

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
DaDolce schreef op zondag 10 mei 2020 @ 22:59:
[...]

Dat klopt maar als het goed is kun je makkelijk de playstore en google services side loaden...gewoon apktje installeren wat ik gelezen heb...dus zou moeten lukken..en met roms installeren enz ben ik op zich ook wel bekend mee...maar dat ze die dingen niet voor winst verkopen heb je wel een goed punt...dus prijs kwaliteit zou dan top moeten zijn. Blijkbaar gaan die dingen om de zoveel tijd in de uitverkoop ook nog eens..ik ga ff uitvogelen of ze binnenkort ook zo'n uitverkoop houden :)
Als je een adresje in Duitsland hebt, kun je zo een krijgen met reclame en 64 GB opslag, is die 190 Euro. Maar versturen ze niet naar Nederland.
https://www.amazon.de/-/n...langeboten/dp/B07KD686DT/

Samsung Tab A is inderdaad best sloom, heeft mijn moeder en die klaagt er over, maar ze zweert wel bij Samsung qua software.

• Subutaii
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 16-04-2021
Voor dat budgeg schiet er maar één te binnen de Tab A 2019. De rest zou ik links laten liggen.
Het is niet de best tablet, maar voor 200 euro kan je ook geen hoge eisen stellen.

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-11 14:19
DaDolce schreef op zondag 10 mei 2020 @ 23:04:

vriend van me heeft zo'n Samsung Tab van 2018 of 2017.niet de S versie maar de A. Hij is behoorlijk sloom en haperig. Andere vriend heeft de S versie en die is weer Top aar te duur..zou graag de Tab S 6 willen maar buiten mijn prijs range jammer genoeg
De samsung tab A10.1 heeft in 2019 een update gekregen met een cpu en die is een stuk sneller is.

https://nl.hardware.info/...ultaten-systeemprestaties

• DaDolce
thnx guys.. Ik ga die Tab A 2019 aar es goed bekijken dan :)
Pagina: 1