Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Android Tablet.
Wat is je budget?
Onder de 250. Hoe goedkoper hoe beter natuurlijk
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Summoners War game, Poker spelen en een beetje Netflix en natuurlijk surfen enz
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb meerdere Tablets op het oog.
Amazon Fire HD 10 (2019)
Huawei Mediapad T5
Teclast T30
Welke vragen heb je hier nog over?
Er zijn zo veel keuzes en is een beetje moeilijk te beslissen welke goed is qua prijs kwaliteit. Iemand die ervaring met een of meerdere van de tablets heeft en zijn licht erop kan werpen zou zeer welkom zijn. Als je misschien een andere tablet weet die ik niet gevonden heb maar die ik zou kunnen overwegen geef dat ook aan aub! Zal ook zeer gewaardeerd worden
Ik zoek een?
Android Tablet.
Wat is je budget?
Onder de 250. Hoe goedkoper hoe beter natuurlijk
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Summoners War game, Poker spelen en een beetje Netflix en natuurlijk surfen enz
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb meerdere Tablets op het oog.
Amazon Fire HD 10 (2019)
Huawei Mediapad T5
Teclast T30
Welke vragen heb je hier nog over?
Er zijn zo veel keuzes en is een beetje moeilijk te beslissen welke goed is qua prijs kwaliteit. Iemand die ervaring met een of meerdere van de tablets heeft en zijn licht erop kan werpen zou zeer welkom zijn. Als je misschien een andere tablet weet die ik niet gevonden heb maar die ik zou kunnen overwegen geef dat ook aan aub! Zal ook zeer gewaardeerd worden