De dochter heeft een YouTube kanaal en Vlogcamera. Ze wilt een game kanaal. Een game opnemen dat ze via playstation 4 speelt en terwijl ook haarzelf in de video terwijl ze uitleg geeft enz. Hoe kan ze dit doen?
Vraag
Alle reacties
Waarom heb je nou die vragen in het formulier weggehaald. 
Succes en vul gerust die vragen nog in.
Als je jezelf die vragen even stelt, dan kom je vast met veel meer nuttige informatie die wij nodig kunnen hebben om jouw vraag goed te kunnen beantwoorden. Nu is er nog zoveel uit te pluizen dat het beantwoorden van je vraag niet verder komt dan een linkje naar een zoekmachine: https://duckduckgo.com/?q...camera&t=canonical&ia=webRelevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Succes en vul gerust die vragen nog in.
[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 10-05-2020 17:49 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ze is 12 jaar dus we kennen er zelf niet veel van.
Software, ze heeft de playstation 4 en wilt daar haar game dus van opnemen.
Ze heeft een Vlogcamera en laptop.
Ze wilt dus buiten de game, ook haarzelf filmen.
Ik heb zelf nog niets geprobeerd aangezien we hier niets van kennen dus daarom ook de vraag om advies. Wat de mogelijkheden zijn.
Software, ze heeft de playstation 4 en wilt daar haar game dus van opnemen.
Ze heeft een Vlogcamera en laptop.
Ze wilt dus buiten de game, ook haarzelf filmen.
Ik heb zelf nog niets geprobeerd aangezien we hier niets van kennen dus daarom ook de vraag om advies. Wat de mogelijkheden zijn.
Een beetje eigen inzet (vooronderzoek) is altijd goed en zelfs gewenst. Met je huidige setup ben je er in ieder geval nog niet. Je zult nog een game capture card moeten aanschaffen om het beeld van de PS4 op de computer op te nemen. Op de computer combineer je de gamebeelden dan met de beelden van de 'vlogcamera' die je vervolgens kan uitzenden op bijvoorbeeld Twitch.Marissa1986 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:59:
Op Google zijn er diverse handleidingen te vinden (ook in het Nederlands) over hoe je moet beginnen met streamen op een PS4. Dat lijkt me een goed begin.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW