Toon posts:

Geen audio uit laptop Windows 10 MSI

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gister heb ik geen geluid meer op mijn laptop. Volume en dergelijke staat gewoon aan. Bij het installeren van realtek high definition audio, is er een weigering want er wordt geen stuurprogramma ondersteund. Ik ben de hele dag bezig met het zoeken naar een oplossing. Kan iemand mij helpen?

Ik heb een MSI laptop met windows 10.

Ik heb meerdere malen geprobeerd het stuurprogramma in Apparaatbeheer bij te werken.

Wie redt mij? Mijn dank is groot : )

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:53

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ook de audio driver van de MSI website voor jouw specifiek model laptop geprobeerd?
UEFI/BIOS reset kun je ook eens proberen.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de audio driver van MSI geprobeerd, maar dat lukte niet. Verlies ik met een BIOS-reset al mijn bestanden en apps?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2020 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:18

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2020 @ 16:43:
Ik heb een MSI laptop met windows 10.
Daar zijn er natuurlijk heel veel van. Wat is het exacte model?

Weet je daarnaast zeker dat je het juiste apparaat hebt geselecteerd voor playback? Rechtsonderin de taakbalk kan je op het volumeicoontje klikken. Als je vervolgens op de naam van het huidige apparaat klikt kan je ook andere apparaten selecteren.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW