Na wat eerdere rondvraag op dit forum en zoektocht op het internet, heb ik zelf een nieuwe gaming pc samengesteld a.d.h.v. de best buy guide + enkele aanpassingen. Gezien ik zelf niets van pc bouwen kennen, vroeg ik me af of jullie kunnen zeggen of ik nog iets aan mijn build moet veranderen? Bv.: is de voeding in orde, kan er nog iets goedkoper, ...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, waaronder games zoals Battlefield 5, Assassin's Creed en League of Legends. De pc moet dus zwaardere games kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 1.200 euro. In de winkel waar ik de pc momenteel heb samengesteld, zit hij rond dat budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie me zeggen of bovenstaande build in orde is, alles op mekaar afgesteld is (bv. voeding etc.). Zijn er bv. zaken die nog beter kunnen, die niet logisch zijn, die nog goedkoper kunnen, ....?
Bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, waaronder games zoals Battlefield 5, Assassin's Creed en League of Legends. De pc moet dus zwaardere games kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 1.200 euro. In de winkel waar ik de pc momenteel heb samengesteld, zit hij rond dat budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M-A PRO MAX | € 66,08 | € 66,08 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5600 XT GAMING X | € 336,- | € 336,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 38,74 | € 38,74 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 54,50 | € 54,50 |
| 1 | Netwerkadapters | Asus PCE-AC68 | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 106,10 | € 106,10 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 21,16 | € 21,16 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 69,05 | € 69,05 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 60,48 | € 60,48 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.031,01 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie me zeggen of bovenstaande build in orde is, alles op mekaar afgesteld is (bv. voeding etc.). Zijn er bv. zaken die nog beter kunnen, die niet logisch zijn, die nog goedkoper kunnen, ....?
Bedankt!