Toon posts:

icomputers roelen!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
en nee ik bedoel het dus niet zo.. maar ik was dus van plan om geheugen daar te kopen en toen zag ik opeens 'casebadges' staan..

is dit de enigste NL winkel die ze verkoopt?? heb ze nog nergens anders gezien...

verder lijk icomputers mij ook wel een winkel die misschien andere leuke OC/casemod shit gaan verkopen.. :)

hier

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:15
zijn wel mega duur voor zo'n amd badge

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
maar het zijn zo te zien wel dikke casebadges :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 16:04 schreef Leipo het volgende:
maar het zijn zo te zien wel dikke casebadges :)
dat bedoel ik! :)

maar zou ook wel lullig zijn.. zo'n winkel die van die gratis amd stickers zou gaan verpatsen voor 12,50 :D

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

wel duur :( en dan komen er nog verzend kosten bij.......

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 14:08
en ze hebben een entry soyo staan bij moederborden, zou wel mooi zijn als ze die gaan verkopen, want als ik het goed begreep zou dat een probleem zijn, om daar aan te komen in nederland...

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 16:11 schreef bras het volgende:
en ze hebben een entry soyo staan bij moederborden, zou wel mooi zijn als ze die gaan verkopen, want als ik het goed begreep zou dat een probleem zijn, om daar aan te komen in nederland...
idd.. winkel heeft veel moois op hun site staan.,. dit word volgens mij wel een leuke tweakers-shop :)

prijzen van ze zijn trouwens ook prima in orde... ga er binnenkort 256MB PC2400 corsair bestellen :)

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Fast as F**K na ja zo snel n**k ik toch niet :D

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Schandalig, voor 10 van die stikkertjes ben je dus 125 gulden kwijt ! :o

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 16:41 schreef G-SPOTT_INC het volgende:
Schandalig, voor 10 van die stikkertjes ben je dus 125 gulden kwijt ! :o
daar kan je 256MB PC133 Kingston voor kopen :D

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

icomputers, beetje vage site,
ik heb ze al tijden geleden gemailed over hun mushkin geheugen welke rev het was (je kunt natuurlijk hopen dat het een rev2/rev3 is, denk eerder de "value range") maar ik heb nooit antwoord gekregen.
weet iemand het hier mischien ?

Beste film ooit

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 16:43 schreef limp_bizkit het volgende:

[..]

daar kan je 256MB PC133 Kingston voor kopen :D
>:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 16:57 schreef soepkip het volgende:
icomputers, beetje vage site,
ik heb ze al tijden geleden gemailed over hun mushkin geheugen welke rev het was (je kunt natuurlijk hopen dat het een rev2/rev3 is, denk eerder de "value range") maar ik heb nooit antwoord gekregen.
weet iemand het hier mischien ?
hhmmzz.. bij mij reageerden ze ook wat later maar ze reageerden wel.. ik zou gewoon nog een keer mailen.. ik denk overigens niet dat het Rev2 geheugen is.. die zijn namelijk stukken duurder :)

Verwijderd

dan is bij jullie het kingston geheugen wel duur vandaag gekocht 256 mb pc133 kingston
90 piek ! inc BTW

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
Op maandag 06 augustus 2001 21:30 schreef Toxic049 het volgende:
dan is bij jullie het kingston geheugen wel duur vandaag gekocht 256 mb pc133 kingston
90 piek ! inc BTW
pricewatch ff updaten :?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Pagina: 1