Consoles

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:30
Ik las net op www.xbox.com dat de xbox geleverd word met ethernetkaart. Dus dit word bruut online games spelen op je console. Nou kan ik mij herinneren dat ze dit voor de ps2 ook wilden doen. Alleen wanneer beginnen ze hieraan.

De xbox mag dan wel van microsoft zijn maar hij is ten eerste goedkoper ($299), hij is sneller, hij is strakker en hij word geleverd met ethernet kaart.

Dit betekend dus dat Micro$oft ook al de wereld van consoles gaat over nemen. Dit betekend dus dat die gast nog meer geld zou verdienen, dus nog meer macht heeft.
Ik gun die eikel zijn geld en zijn monopoly positie helemaal niet. Maar toch zou ik nu eerder de xbox kopen dan de dolphin of de ps2.

Plzzzz zeg mij dat ik er naast zit en dat ik toch beter een andere console kan kopen.....

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Verwijderd

heb jij geen normen en waarden >:) (gewoon niet kopen, doe ik ook niet)

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10-2025

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Ik dacht ook eerst dat de XBox het helemaal ging maken... totdat ik enkele reviews las die gemaakt zijn op de laatste E3. Zo superstoer schijnt het allemaal niet te zijn. De meeste waren meer onder de indruk van de Nintendo gamecube.

Dat beloofd echt wat bijzonders te worden. :9~

maar ja, microsoft heeft het grootste marketingbudget dus potentieel de meeste kans op succes.

Verwijderd

Reply op OhMyGods sig. Jij ook al ;)

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
je kan een console maken zo goed maken als je wilt maar als er geen goeie spellen voor uit komen is het nog steeds junk.

laat ze maar eens met wat echt goede games komen

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 19:40 schreef jazzVL het volgende:
je kan een console maken zo goed maken als je wilt maar als er geen goeie spellen voor uit komen is het nog steeds junk.

laat ze maar eens met wat echt goede games komen
agreed, de ps2 heeft op gt3 na eigenlijk ook weinig van z'n reputatie waargemaakt...

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
probleem bij de consoles blijft het beperkte aantal toetsen heh.. want dan ge ja een toetsenbord toevoegen en een bla en een blablabla en dan kun je net zo goed een pc kopen

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 19:58 schreef frim het volgende:
probleem bij de consoles blijft het beperkte aantal toetsen heh.. want dan ge ja een toetsenbord toevoegen en een bla en een blablabla en dan kun je net zo goed een pc kopen
Dat is alleen een probleem als je PC spellen wilt gaan spelen op een Console. Hoe minder knoppen je nodig hebt des te perfecter is het spel in elkaar gezet imho. (in het geval van console spellen dus he). Neem Metal gear Solid. Hoe je daar wapens en items kiest is briljant bedacht.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
een console is alleen voor beat em ups geschikt, voor de rest heb je idd meer toetsen nodig, oh racing kan ook.

• frim
  • Niet online
wow, eindelijk krijg ik een keer gelijk! ;)

ik wil everquest wel es op een console zien.. moet je "hail Blackstone" zien te typen met je 10 primitieve toetsjes...

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op maandag 06 augustus 2001 16:00 schreef OhMyGod het volgende:
Ik las net op www.xbox.com dat de xbox geleverd word met ethernetkaart. Dus dit word bruut online games spelen op je console. Nou kan ik mij herinneren dat ze dit voor de ps2 ook wilden doen. Alleen wanneer beginnen ze hieraan.

De xbox mag dan wel van microsoft zijn maar hij is ten eerste goedkoper ($299), hij is sneller, hij is strakker en hij word geleverd met ethernet kaart.

Dit betekend dus dat Micro$oft ook al de wereld van consoles gaat over nemen. Dit betekend dus dat die gast nog meer geld zou verdienen, dus nog meer macht heeft.
Ik gun die eikel zijn geld en zijn monopoly positie helemaal niet. Maar toch zou ik nu eerder de xbox kopen dan de dolphin of de ps2.

Plzzzz zeg mij dat ik er naast zit en dat ik toch beter een andere console kan kopen.....
De specs van een console zijn helemaal niet zo belangrijk. Het gaat er gewoon om of je bij de launch (of igg 6 maanden na launch) killer titles hebt klaarstaan.

Wat kan mij het boeien dat de ene console meer MegaFlops heeft dan de andere? Als ik maar Metal Gear Solid 2 kan spelen ! En of Microsoft zomaar even de console wereld gaat overnemen betwijfel ik ten zeerste.

Eerst zien dan geloven, ik heb meer vertrouwen in de Gamecube. En de PS2 gaat zich nog wel bewijzen ook al zijn ze daarmee redelijk aan de late kant.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op maandag 06 augustus 2001 20:22 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
een console is alleen voor beat em ups geschikt, voor de rest heb je idd meer toetsen nodig, oh racing kan ook.
Stierestront ! Alles behalve een FPS en echte diehard Sims zijn niet op consoles te spelen.

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 20:34 schreef keldon het volgende:

[..]

Stierestront ! Alles behalve een FPS en echte diehard Sims zijn niet op consoles te spelen.
probeer jij eens een die-hard flight sim voor een console te maken :)

• frim
  • Niet online
oo oo en vergeet S.C.A.R.S. niet, het beste spel wat ooit is uitgebracht!! :)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Jippie, weer een nutteloze console-pc strijd! :Z

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• frim
  • Niet online
there always was, and there ever will be, a nutteloze pc-console strijd.

gewoon in elkaar slaan die dingen (consoles dan), kun je neit op tweaken

Verwijderd

Een console-muis lijkt mij ook niet bepaalt overbodig,
want FPS spellen op een console met zo'n misselijk knuppeltje vind ik ook nix. Of strategie spellen...
FF afwachten, mischien gaan ze nog eens nadenken. ;)

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09-2025

Psychoot

1337n00b^

Al eens Zelda gespeeld?
Actie/RPG spellen zijn dus degelijk wel vette console spellen, ga ik niet voor achter mijn pc zitten. Btw de NGC gaat 0wnen. De PS2 valt zwaar tegen tot nu toe en de X-BoX tjah........ mjah...........

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Wat wordt in NL de introductie prijs $299,- => 750 á 800 piek?

En wanneer is de release in NL? Nog steeds begin 2002?

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 14:31 schreef ProGo het volgende:
Wat wordt in NL de introductie prijs $299,- => 750 á 800 piek?

En wanneer is de release in NL? Nog steeds begin 2002?
de Xbox gaat iets van 1100-1300 gulden kosten in NL
GameCube iets van 600-800
Natuurlijk kan je dit niet helemaal precies schatten maar ik denk dat je met deze prijzen er wel dichtbij zit.

Spring 2002 (maart/april/mei/juni) komt de GC uit, de Xbox komt waarschijnlijk nog later uit (door Japan).

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
die ethernetkaart is al in productie en binnenkort in Japan te koop(net zoals de HD), zie plaatjes en info(ff daar in de search zoeken):hier

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lang leve de GameCube! Als ik online wil spelen pak ik wel een PC.

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-12-2025
ik heb nog een PS1 staan... koop er geloof maar geen console meer bij. ik heb nog meer dan genoeg aan m'n pc en msx.
Pagina: 1