Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FifaLaFrankie
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 12-05-2020
Hallo iedereen,

ik ben Frank, nieuw op dit forum en heb een vraagje over mijn graphics van modern warfare, ik heb op de een of andere manier hele rare kleine stukjes die blauw/paars/groen gekleurd blijven op het scherm zie foto.

Heb inmiddels heel veel zitten spelen met de grafische instellingen en heb het nu zo min mogelijk gekregen maar het blijft helaas aanwezig.

Iemand hier ervaring mee en die mij kan vertellen wat ik moet doen aub? 8)7

Alvast bedankt !!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cx3uObMkWFOUkasvQFwKQJIP9Eg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8udeGNoBrNRaw8WIYKjeCbyj.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Hoe ziet de rest van je hardware eruit? Heb je dit alleen in CoD of ook in andere games? Heb je al eens de drivers volledig verwijderd met DDU en opnieuw geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FifaLaFrankie
Hoi br00ky thanks voor je reactie,

Mijn PC specs zijn:

AMD Ryzen 9 3950X, - AMD Radeon RX 5700 XT 8 GB GDDR6.
bij andere games totaal geen last van dit, alleen bij CoD gebeurd het, ik heb geen drivers of iets dergelijks verwijderd of opnieuw geinstalleerd, denk je dat dit eventueel de oplossing is?

Icm alienware monitor AW2518H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik zou de drivers verwijderen en opnieuw installeren van je grafische kaart.
Wellicht dat het daarna gewoon weg is.

Dat is het minste wat je kunt doen.

Een grafische benchmark zou ook nog kunnen om te kijken of het daar ook mee gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FifaLaFrankie
benchmark had ik gedaan en die zag er verder prima uit, ik start de game cod trouwens via de blizzard launcher ( of battle.net ) hoe je het ook wilt noemen op, misschien dat dat er nog iets mee te maken kan hebben? anders probeer ik inderdaad de drivers opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57

br00ky

Moderator Harde Waren
FifaLaFrankie schreef op zondag 10 mei 2020 @ 14:01:
benchmark had ik gedaan en die zag er verder prima uit, ik start de game cod trouwens via de blizzard launcher ( of battle.net ) hoe je het ook wilt noemen op, misschien dat dat er nog iets mee te maken kan hebben?
Wat let je om dat uit te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FifaLaFrankie
ik had de drivers opnieuw geinstalleerd en dat hielp in de eerste instantie niet, toevallig bleek er nog een update online te staan van de drivers, na installatie van deze is het probleem verholpen, bedankt voor het meedenken !
Pagina: 1