Hp laptop foutmelding bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjee
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11-03-2021
Goedemorgen iedereen.

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn vriendin te horen dat haar laptop opeens uit ging en verder niet meer aan ging. (start alleen maar op tot aan het scherm waarin zij een cmd melding krijgt met "c:\system_sav\ExitProc\DisabledSB.cmd" is not recognized as an internal or external command)

Heb zelf al aantal keer een hard reset uitgevoerd maar kan ook niet in de bios komen om eventueel een clean install van Windows te proberen aangezien ik denk dat daar het probleem Ligt.

Ik zal ook even een bijlage toevoegen van de andere foutmelding die we krijgen!

Iemand die hier iets van weet of mij er mee kan helpen?

Thanks!

Mvg Kevintjee

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KE2Ed7e5SZfj-J30X0C9JOXqHEw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KSAS87iZy8j12on3CRVFuKTI.jpg?f=fotoalbum_largeee!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Weet je zeker dat je naar het bios moet? Wie weet staat USB al als primaire bootdevice (en hdd als 2nd).
Waarom lukt het komen in het bios niet, welke foutmelding krijg je? De toetscombinatie valt best wel te Googlen toch?

Anders laptop open schroeven, hdd loskoppelen en ff aansluiten op een pc om het te fixen.

[ Voor 17% gewijzigd door CyberMania op 10-05-2020 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjee
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11-03-2021
@CyberMania

Het in de bios komen lukt niet omdat ik alle combinaties ervan al heb geprobeerd maar er simpelweg gewoon niet inkom.

Dat laatste kan ik inderdaad proberen, km geef een update zodra ik het geprobeerd heb!