Inconsistentie in tabel smartphone bbg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
In de tabel op reviews: Smartphone Best Buy Guide - Mei 2020 zit een inconsistentie. De ene rij gaat qua prijs van laag naar hoog, de andere van hoog naar laag. Dat leest best verwarrend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Bedankt voor de tip. Ik heb het verbeterd!

Andrasman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 23:42
@Andrasman is er een plek waarop wij tweakers zulke tabellen met de volledige database kunnen koppelen? Ik zie altijd in grafieken dat er telefoons zijn die er niet in meegenomen worden. Ik wil eens zien welke telefoons er nou echt in de top 10-20-50 staan per benchmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-10 09:05

arnoudwokke

Redacteur
@7Sins alle telefoons die we in ons testlab hebben getest, staan in de tabellen. Er is jammer genoeg nog geen manier om zelf tabellen te maken of in te zien per test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
@arnoudwokke Er was vroeger toch een BenchDB publiekelijk beschikbaar? Is dat nu niet meer? Ik kon het zo gauw niet meer vinden, spijtig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 07-10 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je kunt de resultaten wel in de PW terugvinden, bij de specificaties van de telefoon: pricewatch: Xiaomi Redmi Note 8 Pro 128GB opslag Wit

In dit geval staan de resultaten helaas wel bij slechts 1 variant van de telefoon, is het ook mogelijk om dit bij alle uitvoeringen te zetten?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrasman
  • Laatst online: 21-07 10:59
@CH4OS We lobbyen er al een tijd voor om het mogelijk te maken om zelf smartphones te kunnen toevoegen in de tabellen bij een review. Helaas is dat er nog niet doorheen.

@Dirk Nee, dat is inderdaad een technische beperking van benchdb en de Pricewatch. De resultaten worden gekoppeld aan de variant die we getest hebben en verschijnen alleen daar dan.

Andrasman

Pagina: 1