In de tabel op reviews: Smartphone Best Buy Guide - Mei 2020 zit een inconsistentie. De ene rij gaat qua prijs van laag naar hoog, de andere van hoog naar laag. Dat leest best verwarrend.
Bedankt voor de tip. Ik heb het verbeterd!
Andrasman
@Andrasman is er een plek waarop wij tweakers zulke tabellen met de volledige database kunnen koppelen? Ik zie altijd in grafieken dat er telefoons zijn die er niet in meegenomen worden. Ik wil eens zien welke telefoons er nou echt in de top 10-20-50 staan per benchmark.
@7Sins alle telefoons die we in ons testlab hebben getest, staan in de tabellen. Er is jammer genoeg nog geen manier om zelf tabellen te maken of in te zien per test.
@arnoudwokke Er was vroeger toch een BenchDB publiekelijk beschikbaar? Is dat nu niet meer? Ik kon het zo gauw niet meer vinden, spijtig genoeg.
Je kunt de resultaten wel in de PW terugvinden, bij de specificaties van de telefoon: pricewatch: Xiaomi Redmi Note 8 Pro 128GB opslag Wit
In dit geval staan de resultaten helaas wel bij slechts 1 variant van de telefoon, is het ook mogelijk om dit bij alle uitvoeringen te zetten?
In dit geval staan de resultaten helaas wel bij slechts 1 variant van de telefoon, is het ook mogelijk om dit bij alle uitvoeringen te zetten?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
@CH4OS We lobbyen er al een tijd voor om het mogelijk te maken om zelf smartphones te kunnen toevoegen in de tabellen bij een review. Helaas is dat er nog niet doorheen.
@Dirk Nee, dat is inderdaad een technische beperking van benchdb en de Pricewatch. De resultaten worden gekoppeld aan de variant die we getest hebben en verschijnen alleen daar dan.
@Dirk Nee, dat is inderdaad een technische beperking van benchdb en de Pricewatch. De resultaten worden gekoppeld aan de variant die we getest hebben en verschijnen alleen daar dan.
Andrasman
Pagina: 1