Hi,
Ik heb een server draaiend met een 3900x processor op een x570 platform.
80gb ram en een 5gb lees/schrijf m.2 drive.
Op deze server draai ik automaties die houden van een lekker snel omgeving.
Deze automaties draai ik op een aantal hyper-v virtual machines.
Na een mooie expansion van automaties draait de server nu al een paar dagen op %100.
Alles is mooi in balance van ram tot de cpu.
Toch draait de server nog op haar default 3.8 ghz base clock op alle virtual machines.
De server draait met de load een 57 graden.
Het heeft een kraken x62 aio koeler.
Terwijl ik wel behoorlijk tech savy ben en happy ben met mijn eigen pc overclock zou ik toch graag betalen voor een senior overclocker die het maximum uit mijn server kan halen.
Bestaat er zon service dat iemand weet en kan aanraden of eventueel zelf zou willen doen via skype?
Worst case scenario zit ik te denken aan een skype conferentie met iemand van fiver of guru.com ?
Ik heb een server draaiend met een 3900x processor op een x570 platform.
80gb ram en een 5gb lees/schrijf m.2 drive.
Op deze server draai ik automaties die houden van een lekker snel omgeving.
Deze automaties draai ik op een aantal hyper-v virtual machines.
Na een mooie expansion van automaties draait de server nu al een paar dagen op %100.
Alles is mooi in balance van ram tot de cpu.
Toch draait de server nog op haar default 3.8 ghz base clock op alle virtual machines.
De server draait met de load een 57 graden.
Het heeft een kraken x62 aio koeler.
Terwijl ik wel behoorlijk tech savy ben en happy ben met mijn eigen pc overclock zou ik toch graag betalen voor een senior overclocker die het maximum uit mijn server kan halen.
Bestaat er zon service dat iemand weet en kan aanraden of eventueel zelf zou willen doen via skype?
Worst case scenario zit ik te denken aan een skype conferentie met iemand van fiver of guru.com ?