Is het een goed idee om nu computeronderdelen te halen?

Pagina: 1
Acties:
  • 797 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elopie
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 07-05-2024
Veel mensen zeggen dat de hardware prijzen gestegen zijn door corona. Is het dan beter om te wachten voor later in het jaar? Ik wil graag een pc bouwen maar als dat over een half jaar een stuk goedkoper kan heb ik dat liever.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:37
Niks van gemerkt.

Al in de pricewatch gekeken? Kun je keurig de prijsontwikkeling per product zien, had je met een beetje eigen inzet prima zelf kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kom je die "veel mensen" tegen want ik heb er nog geen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
De productie heeft even redelijk stil gelegen en toen gingen de prijzen omhoog. Of ze nu alweer gedaald zijn kan je goed in de pricewatch zien.

Bij onderstaand product is goed te zien dat de prijs flink steeg en nu weer gedaald is.
pricewatch: Kingston A2000 1TB

[ Voor 41% gewijzigd door Ernemmer op 09-05-2020 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:03
Sommige onderdelen zijn idd in prijs gestegen. Kijk bijvoorbeeld naar de pricewatch: Corsair RM550x (2018) Zwart die normaal vanaf een tientje of 9 verkrijgbaar is of pricewatch: Corsair CX550. In het algemeen is de verkrijgbaarheid van goede voedingen een stuk lastiger geworden met hogere prijzen als gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elopie
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 07-05-2024
gastje01 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 21:08:
Niks van gemerkt.

Al in de pricewatch gekeken? Kun je keurig de prijsontwikkeling per product zien, had je met een beetje eigen inzet prima zelf kunnen vinden.
Nooit van gehoord maar bedankt. Zie nu dat veel dingen idd gestijgen zijn, zal wel even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:12

br00ky

Moderator Harde Waren
Zolang niemand een werkende glazen bol heeft, zijn dit soort topics redelijk nutteloos.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.