Oled TV / decoder aansluiten op versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 382 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouncer1980
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-11-2023
Hoi

Ik heb een nieuwe lg oled 55c9 tv. Echter ik had voorheen een plasma tv. Hierop zaten nog de audio tulp aansluitingen. Rood en wit. Idem voor de HUMAX decoder. Deze uitgangen had ik naar de Marantz pm8000 verbonden en deze was weer verbonden met de 2 grote boxen.

Echter zowel op de nieuwe tv als op de Ziggo next box ontbreken deze audio aansluitingen. Wel zie ik een digital audio out.

Is het mogelijk deze te verbinden met de Marantz (deze heeft namelijk geen digitale ingangen alleen maar voor de tulp stekkers).

Ik kan natuurlijk een soundbar kopen, maar vind dit doodzonde voor de boxen en versterker, die zouden dan immers niet meer gebruikt worden.

Alvast bedankt voor de info

Beste antwoord (via FeaR op 16-06-2020 16:59)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

De eigen inzet mis ik inderdaad in dit topic. Dit deel uit de template is er ook niet voor niets:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Een simpele Google zoals hierboven genoemd had al antwoord gegeven op de initiële vraag of je van digitaal naar analoog kan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:10
Kun je zo Googlen: optisch naar tulp ....

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

De eigen inzet mis ik inderdaad in dit topic. Dit deel uit de template is er ook niet voor niets:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Een simpele Google zoals hierboven genoemd had al antwoord gegeven op de initiële vraag of je van digitaal naar analoog kan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.