Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke gaming pc kopen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kathmo
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 26-11-2022
Hoi allemaal, ik ben al een tijdje, net zoals veel andere mensen ;) , op zoek naar een nieuwe, goede gaming pc voor een redelijke prijs. Ik heb er twee gevonden die mij ok lijken, maar waarvan ik niet weet of ze effectief goed zijn. Ik zou natuurlijk liefst voor de goedkoopste gaan (want ik wil nog wat budget hebben voor een headset) en ik zou er nog een wifi-adapter bij willen kopen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga de pc vooral gebruiken om games te spelen. Bv. Battlefield, Assassin's Creed, League of Legends. De pc zou dus ook zwaardere games vlot moeten kunnen draaien.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro zou perfect zijn.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet nieuwe pc. :) Ik heb twee pc's gevonden die mij ok lijken, namelijk deze en deze. Ik zou er ook graag een wifi adapter bij kopen. Ik heb deze gevonden, maar iemand zij me dat er goedkopere zijn die hetzelfde kunnen. De vraag is ook of deze wifi adapter past op de pc's die ik gevonden heb.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enkel dat de pc zwaardere games vlot moet kunnen draaien en dat ik een vlotte wifi-verbinding wil hebben (wie niet eigenlijk ;) ). Als het kan, zowel WLAN 2,4 GHz als WLAN 5 GHz.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie me zeggen of de goedkopere pc voldoende is en welke wifi adapter ik erbij moet kopen aub?

Alvast superhard bedankt voor jullie hulp!

Alle reacties

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Er zit 0 verschil in dus wat dat betreft slaat de duurdere variant al nergens op, maar 1000 euro voor die specs is wat mij betreft ook een boel te veel, als je hem zelf in elkaar zet ben je een pak goedkoper uit.
Kijk eens bij de BBG desktop, daar staat een beter systeem in voor 800 euro, als je de rest van je budget gebruikt kun je daar nog een betere gpu in zetten en blaas je dat hele Alternate ding uit het water voor minder geld.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-09 09:51
Op 1080p moeten die de bovenstaande games prima kunnen draaien. Het €100 verschil voor een overclock + prism cooler is een beetje veel als je het mij vraagt, dus ik denk dat de €999 een betere (niet 'goede') keuze is. Zelfbouw is gewoon het beste, en daarmee kan je goedkoper uit zijn, met meer performance, zodat je geld overhoudt voor je randapparatuur.

• kathmo
Top, allebei bedankt voor jullie reactie. Zelfbouw it is.

Merci! :)

• kathmo
Wintervacht schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 19:52:
Er zit 0 verschil in dus wat dat betreft slaat de duurdere variant al nergens op, maar 1000 euro voor die specs is wat mij betreft ook een boel te veel, als je hem zelf in elkaar zet ben je een pak goedkoper uit.
Kijk eens bij de BBG desktop, daar staat een beter systeem in voor 800 euro, als je de rest van je budget gebruikt kun je daar nog een betere gpu in zetten en blaas je dat hele Alternate ding uit het water voor minder geld.
Toch nog een vraagje: voor welke gpu zou jij gaan?