Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-09 13:05
Ik wil graag de Google Pixel Buds ( 2020 ) kopen, echter zijn deze ( in ieder geval op dit moment ) niet te koop in Nederland.

Nu is er iemand op V&A die ze aanbied, zie: V&A aangeboden: Google Pixel Buds 2gen -- NIEUW, in seal echter vind ik 100 euro bovenop de adviesprijs te overdreven.

Als hij het kan, zou ik het ook moeten kunnen is een beetje het idee, dus mijn vraag: iemand die weet / advies heeft hoe ik deze oortjes zelf zou kunnen bestellen vanuit Amerika?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 10:15
Er zijn package forwarding diensten zoals Shipito (https://www.shipito.com/en/), zou iets van een 33 dollar kosten voor de verzending, ook nog invoerrechten te betalen. Zelf heb ik geen ervaring met zo'n dienst in de VS, heb al wel pakjes uit Duitsland (Google Home toen die nog niet bij ons te koop was) laten over komen met mailboxde. Maar de Pixel Buds zijn nog niet beschikbaar in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmechelen
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 29-05 12:50
Mijn pixelbuds zijn vandaag aangekomen. Via ebay, via package forwarding gaat niet (Google annuleert die bestellingen en bestbuy ook). Schoon gerief. Werken perfect. En ebay service kost dan wel 70 euro, maar was snel en douana en btw ineens ook geregeld. Dus zijn geld waard. Want in Europa gaan ze toch nog een hele tijd niet beschikbaar zijn (pas 2021 wordt nu gezegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22:07
Heb je een willekeurige dealer gekozen bij ebay ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
stefanmechelen schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:49:
Mijn pixelbuds zijn vandaag aangekomen. Via ebay, via package forwarding gaat niet (Google annuleert die bestellingen en bestbuy ook). Schoon gerief. Werken perfect. En ebay service kost dan wel 70 euro, maar was snel en douana en btw ineens ook geregeld. Dus zijn geld waard. Want in Europa gaan ze toch nog een hele tijd niet beschikbaar zijn (pas 2021 wordt nu gezegd).
Heb je een willekeurige dealer gekozen bij ebay ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmechelen
ja gewoon gezocht en zag er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErPannec
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 04-05 10:28
Sinds deze ochtend zijn ze ook beschikbaar in Duitsland en Frankrijk:

https://store.google.com/de/product/pixel_buds: € 193.98
https://store.google.com/fr/product/pixel_buds: € 199

Groeten,
Erwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spencer_830
ErPannec schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:51:
Sinds deze ochtend zijn ze ook beschikbaar in Duitsland en Frankrijk:

https://store.google.com/de/product/pixel_buds: € 193.98
https://store.google.com/fr/product/pixel_buds: € 199

Groeten,
Erwin
Hopelijk zijn ze ook snel te verkrijgen bij de Mediamarkt of Saturn in Duitsland.
Ik heb toch het gevoel dat bestellen via de Google store in het buitenland niet altijd even soepel verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmechelen
veel succes met het bestellen in de Duitse Google Store. Ain't gonna work. Bij mediamarkt zag ik ze nog niet verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baris
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 14:27
Heb de mijne via een vriend in de VS laten importeren middels USPS. Kostte 40$ shipping en 40€ importkosten bovenop de aankoopprijs. Ik ben iig blij met mijn aankoop!

[ Voor 11% gewijzigd door Baris op 17-07-2020 07:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Bij het Britse John Lewis zijn de Pixel Buds 2 ook te koop. Met mogelijkheid op internationale verzending naar o.a. België en Nederland.. Had me aangemeld voor melding als ze weer op voorraad waren, maar ze waren al heel snel blijkbaar weer uitverkocht.

https://www.johnlewis.com...ds/clearly-white/p5085090

Prijs is 179 £

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 15:07

Ves

A gadget addicted Bounty

Kwam vandaag de link van John Lewis ook tegen. Buds zijn weer op voorraad.

£ 7.50 verzendkosten. Omgerekend €207 in totaal.
Baris schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 07:30:
Heb de mijne via een vriend in de VS laten importeren middels USPS. Kostte 40$ shipping en 40€ importkosten bovenop de aankoopprijs. Ik ben iig blij met mijn aankoop!
Nog tegen problemen aangelopen met de Buds?

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baris
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 14:27
Ves schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:52:
Kwam vandaag de link van John Lewis ook tegen. Buds zijn weer op voorraad.

£ 7.50 verzendkosten. Omgerekend €207 in totaal.

[...]

Nog tegen problemen aangelopen met de Buds?
Nope, werkt prima! Ze zitten best fijn. Als je goed oplet hoor je wel een lichte ruis tijdens het afspelen van muziek, maar echt storend is het voor mij niet. Wordt volgens mij ook verholpen met de eerstvolgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Met de Pixel 4A die morgen officieel gaat uitkomen verwacht ik dat de verkrijgbaarheid van de Pixel Buds beter gaat worden. Daar bedoel ik mee dat deze bijvoorbeeld via Media Markt (DE) te koop is. Maar ook dat via de UK de zwarte versie kan gekocht worden. Liefste had ik de Mint kleur gehad, maar die zijn alleen in de US en Canada te koop als ze uitkomen.

K.W.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• klimi1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-12-2024
Zwart is nu ook beschikbaar op de website van John Lewis (https://www.johnlewis.com...uds/almost-black/p5085090). Weet iemand of je hier nog import- of andere kosten op moet betalen? Vraag me ook af of de andere kleuren (groen en oranje) ook deze maand in Europa beschikbaar gaan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

klimi1 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:50:
Zwart is nu ook beschikbaar op de website van John Lewis (https://www.johnlewis.com...uds/almost-black/p5085090). Weet iemand of je hier nog import- of andere kosten op moet betalen? Vraag me ook af of de andere kleuren (groen en oranje) ook deze maand in Europa beschikbaar gaan zijn.
Dit is de lijst met landen en kleuren die ik heb van 9 to 5 google:
  • Australia: Clearly White
  • Canada: Clearly White, Quite Mint, Almost Black
  • France: Clearly White
  • Germany: Clearly White
  • Ireland: Clearly White
  • Italy: Clearly White
  • Japan: Clearly White, Quite Mint, Almost Black
  • Singapore: Clearly White
  • Spain: Clearly White
  • United Kingdom: Clearly White, Almost Black
  • United States: Oh So Orange, Clearly White, Quite Mint, Almost Black
Wat de import kosten betreft. Ik denk niet dat die er zijn mits je ook al verzendkosten betaald, zeker omdat UK nog steeds tot Europese douane hoort tot eind dit jaar. Maar kan het niet met 100% zekerheid zeggen.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Ja, dat zijn ook de kleuren die op de Google Store verschijnen voor die betreffende landen. Ik vraag me gewoon af of dat definitief is of enkel wegen Covid/supply chain want oorspronkelijk was wel elke kleur beschikbaar in elk land.
Ik heb uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en besteld. Importtaksen betaal je inderdaad niet, maar het kan wel dat je extra BTW moet bijbetalen; dit was niet heel duidelijk. Ze komen woensdag aan dus dan weet ik het te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

klimi1 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:07:
Ja, dat zijn ook de kleuren die op de Google Store verschijnen voor die betreffende landen. Ik vraag me gewoon af of dat definitief is of enkel wegen Covid/supply chain want oorspronkelijk was wel elke kleur beschikbaar in elk land.
Ik heb uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en besteld. Importtaksen betaal je inderdaad niet, maar het kan wel dat je extra BTW moet bijbetalen; dit was niet heel duidelijk. Ze komen woensdag aan dus dan weet ik het te zeggen.
In de maanden na de aankondiging stond bij elk land waar ze officieel te koop zijn inderdaad elke kleur, maar dat is al een tijd aangepast. Dus ik denk dat de lijst van kleuren per land definitief is vastgezet. Had persoonlijk liever de Quite Mint versie gehad. Maar die is nergens te koop in Europa jammer genoeg en die uit Amerika importeren is mij het niet waard.

Mits ze in Media Markt (Duitsland) nog altijd niet te koop zijn heb ik ze vandaag via John Lewis besteld. Ben ik gelijk voor de zwarte versie gegaan, want die vind ik persoonlijk iets mooier dan de witte. Gelukkig dat ik er nu voor gegaan ben want de pagina is niet te vinden momenteel.

Laat je iets weten of er nog bijkomende kosten komen als je ze ontvangt? Dan ben ik voorbereid.

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klimi1
Neen ik had geen bijkomende kosten en ben er ook heel blij mee. Totaal geen connectivity issues zoals je wel vaker leest; heb zelf een oortje gedeeld tijdens een fietstocht met een vriendin en zelfs op 10 meter afstand van elkaar hadden we goed geluid. Ik heb wel een beetje last van de static noise, maar enkel soms, in het rechteroor en als je erop let. Mij stoort het niet.
Edit: begint me meer en meer te storen haha. Vooral raar dat het maar langs een kant is.

[ Voor 20% gewijzigd door klimi1 op 25-08-2020 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

klimi1 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 08:23:
Neen ik had geen bijkomende kosten en ben er ook heel blij mee. Totaal geen connectivity issues zoals je wel vaker leest; heb zelf een oortje gedeeld tijdens een fietstocht met een vriendin en zelfs op 10 meter afstand van elkaar hadden we goed geluid. Ik heb wel een beetje last van de static noise, maar enkel soms, in het rechteroor en als je erop let. Mij stoort het niet.
Edit: begint me meer en meer te storen haha. Vooral raar dat het maar langs een kant is.
Hmm ik stond op het punt ze te bestellen, maar ik ben ook echt iemand die die static noise als zéér storend zou ervaren.. Zal vast een update voor komen, maar ik lees na een korte zoektocht dat dit al even aan de gang is.

Zou je hem, ondanks dit euvel, toch nog aanraden? Of kan ik beter wachten tot Google dit eindelijk heeft opgelost?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• klimi1
Ik vind hem vooral qua uitzicht en fit echt super goed. Elk ander merk van oortjes dat ik al heb geprobeerd vallen altijd uit men oren, beginnen pijn te doen of sluiten niet goed af. Bij deze echt geen probleem mee. Het geluid ben ik ook heel blij mee, zeker met de bass boost.

Heel handig ook dat je gewoon een oortje kan aandoen en dan met het vrije oor kan liggen voor het bekijken van videos bijvoorbeeld. En gaat heel vlot om te wisselen als je zij begint pijn te doen. Ook nog geen latency gemerkt, buiten een keer maar dat was snel gefixt.

Nog nooit te weinig batterij gehad want ik luister altijd maar maximaal twee uurtjes. En ook geen connectivity issues of cutouts. De buzz lijkt eerder mechanisch (ik heb al op Reddit gelezen dat sommige mensen ineens wel een goed werkend paar hadden bij het inwisselen) dus weet eigenlijk niet of het oplosbaar is via software. Het is ook heel duidelijk enkel in het rechteroor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warlorcp
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 03-02 08:05
Heeft iemand eBay en dan vanuit de VS al geprobeerd? Daar staan genoeg aanbieders. Zelfs voor €150 plus ongeveer €20 verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

warlorcp schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:13:
Heeft iemand eBay en dan vanuit de VS al geprobeerd? Daar staan genoeg aanbieders. Zelfs voor €150 plus ongeveer €20 verzending
En dan nog de 2% invoerrechten en 21% BTW..
Dan kun je ze denk ik beter bij John Lewis bestellen voor 179 GBP.
Pagina: 1