Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga met deze pc gamen, geen high end games maar fortnite, fifa age of empires F1 2019/2020, en Foto's bewerken (Fotoshop/Lightroom) ?
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200-1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
het gaat om de pc ik heb zelf 2x ilyama 27 inch monitoring en een goede keyboard en muis. Verder gaat mij 4 en 3 TB hdd vanuit mijn huidige pc mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gezien ik de pc voor een aantal jaar wil gebruiken moet hij wel een beetje toekomst proef zijn en daarom denk ik een goede videokaart en snelle processor met genoeg geheugen met mogelijkheid om deze verder nog eventueel in de toekomst te vergroten .
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nu een qua hardware en ben vooral benieuwd wat jullie mij aanraden om eventueel extra of juist minder te doen en waarom dan
De hardware die ik nu voor ogen heb:
Ik ga met deze pc gamen, geen high end games maar fortnite, fifa age of empires F1 2019/2020, en Foto's bewerken (Fotoshop/Lightroom) ?
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200-1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
het gaat om de pc ik heb zelf 2x ilyama 27 inch monitoring en een goede keyboard en muis. Verder gaat mij 4 en 3 TB hdd vanuit mijn huidige pc mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gezien ik de pc voor een aantal jaar wil gebruiken moet hij wel een beetje toekomst proef zijn en daarom denk ik een goede videokaart en snelle processor met genoeg geheugen met mogelijkheid om deze verder nog eventueel in de toekomst te vergroten .
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nu een qua hardware en ben vooral benieuwd wat jullie mij aanraden om eventueel extra of juist minder te doen en waarom dan
De hardware die ik nu voor ogen heb:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3800X Boxed | € 334,- | € 334,- |
1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Plus Max | € 118,- | € 118,- |
1 | Videokaarten | Asus ROG Strix Radeon RX5700 XT O8G Gaming | € 465,05 | € 465,05 |
1 | Behuizingen | Sharkoon TG4 (RGB leds) | € 59,99 | € 59,99 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-32GISB | € 123,11 | € 123,11 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 138,90 | € 138,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.239,05 |
[ Voor 56% gewijzigd door dokasensai op 10-05-2020 11:21 ]