Hoe krijg ik dit pasje uit de auto?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:26

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Een beetje een rare situatie. In een gehuurde Skoda Karoq uit 2019 heb ik een pasje zoekgemaakt. Nja, zoek, ik weet precies waar het pasje zich bevind maar ik kan er niet bij. Een foto zegt meer dan hoe ik het kan beschrijven, maar hij zit in ieder geval achter het klepje van de volgende twee foto's. Daar is hij tijdens het rijden achtergeschoven. Aanvankelijk kon ik het klepje ook niet meer open schuiven, echter is dat uiteindelijk gelukt. Het pasje zit er nog though, en hoewel geblokkeerd, bevat deze o.a. mijn foto en zou ik die er liever weer uit zien te krijgen. Ik dacht er via de zijkant bij te kunnen komen, maar mijn hand is niet lang genoeg om er bij te komen. Rara hoe kom ik hier bij zonder de auto te hoeven slopen? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_lpgNOiENuc7AmDFc4b9Ok2MUIc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MK0t31mPK85xQTrmYaocszzE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7N-qC03cMgsfzlefeYHZi2SQ0qI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/svyNSkAUd8eCexIQWfC4gqad.jpg?f=fotoalbum_large

Gezien het carsharing betreft hoop ik zoveel mogelijk ideën op te doen en die te proberen de volgende keer dat ik deze auto meeneem (volgende week). Alvast bedankt voor het meedenken.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:27
[verwijderd]

[ Voor 126% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:33 ]

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:12
Als je het pasje wel zou kunnen bereiken kan je het proberen met een stukje ijzerdraad, of een kinderhand. (gelieve niet af te hakken, maar netjes te vragen of je hem mag lenen)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 23:22

Illusion

(the art of)

Als hij niet klem zit, maar gewoon onbereikbaar: Met een grijpertje.
https://www.hornbach.nl/s...0-cm/7231764/artikel.html

Sowieso superhandig om te hebben voor als je iets onder/achter de bank laat vallen etc

[ Voor 22% gewijzigd door Illusion op 09-05-2020 12:22 ]

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 04:54

nhanssen

QVL is non-tweakers

Dunne paperclip aan draad, met een beetje geluk (en moeite) schuif je hem met wat op en neer wiebelen en drukken van de lade om het pasje heen en kan je hem eruit trekken.

Spec's PC

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:12

SeatRider

Hips don't lie

Wat ik dus zou doen, is de volgende keer dat je die auto mee hebt, even een zak drop halen en naar de lokale Skoda dealer rijden, het verhaal uitleggen, de zak drop overhandigen en meestal gaat er dan wel een monteur met je mee die dat wel een leuke uitdaging vindt.

Zo heb ik ooit een radio die muurvast zat uit mijn oude Leon gekregen :+

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Is het dat witte ding wat je op de 2e foto daar net boven de 12V aansluiting kan zien zitten? Daar moet je (desnoods met een puntbek- / krombektang) toch prima bij kunnen om dat er uit te trekken?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
@Mar.tin ik denk niet dat dat zal lukken met iets kleverigs, ik denk namelijk dat ik niet eens iets langs goed de bocht om kan krijgen (dat zou vanaf de zijkant zijn, waar je voeten staan). Ik kan het bedrijf uiteraard inlichten maar denk niet dat ze het pasje er voor me uit gaan halen. Het pasje zelf heb ik niet echt meer nodig maar vind het geen fijn idee dat mijn gegevens incl. foto daar zo liggen.

@I_IBlackI_I geen kinderen in de buurt die ik ken :( afhakken zou een optie zijn, maar dat gaat me wat te ver :+

@Illusion dat gaat er niet door passen, het is echt een erg dunne sleuf waar hij door gegaan is (tussen de bovenkant van de slider en de slider door, dus echt een paar mm wellicht - net genoeg voor een pasje blijkbaar).

@nhanssen klinkt uitdagend maar wellicht mogelijk!

@SeatRider goed idee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Goede stofzuiger er op zetten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Illusion
  • Laatst online: 04-06 23:22

Illusion

(the art of)

Auto in een parkeergarage bergop op de helling parkeren en een beetje schudden met die klep?

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003

SeatRider

Hips don't lie

Ga wel even op een rustig moment, maandagmorgen oid ;).

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:33

Reptile209

- gers -

Kan je hem met een hele grote pincet pakken?

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svandewouw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-05 11:47
Net zoals een papiertje achter het dashboard onderaan de voorruit: een dikker stukje A5 papier. Bijvoorbeeld van een tijdschrift. Zachtjes schuiven en het pasje of papiertje komt zo mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:08
Kun je het pasje nog wel zien?

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik gok dat @Antera en/of @Rainesh hier wel wat over kunnen roepen. Die hele console kan er volgens mij uit, klepje zal ook wel ergens geklemd zitten. Kan niet zo moeilijk zijn.
Overigens moet een werkplaatsboek ook veel duidelijk kunnen maken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Bij Aquariumzaken heb je enorm lange pincetten te koop.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antera
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-06 21:39

Antera

VCDS/obd11 en Odis coderingen

Word vrees ik demonteren om erbij te komen. Opvissen zal niet makkelijk zijn vanwege de beperkte ruimte

Seat Leon KL 2020. www.vcds-coding.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-06 21:26

MLLL

Palm Treo 650

Goed verhaal. Als je niks ontopics hebt bij te dragen, hoef je ook niet te reageren natuurlijk

[ Voor 71% gewijzigd door Outerspace op 09-05-2020 15:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ffha
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-02 16:46
Daar hebben we de topic report voor uitgevonden ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Outerspace op 09-05-2020 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:08
Huurauto. Zijn doorgaans na 6 maanden al compleet aan gort qua chroom en ventilatieroosters.
(Zeker in de randstad).

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:05
Je hebt er maar 1 nodig die consequent zijn sleutelbos op het hoogglans paneeltje legt. Een dagje schuiven en presto.

Kan je geen werkplaatshandboek vinden of desnoods even op het skodaforum vragen? Wellicht kan de hele module eruit en kan je er zo bij.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-06 21:26

MLLL

Palm Treo 650

Gewoon een constatering, niets meer en niets minder...

Bij mijn 14 jaar oude amerikaan ziet het er een stuk beter uit en naar onze maatstaven blinkt een amerikaans interieur niet uit qua verfijning en materiaalgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:52

sanzut

It's always christmas time

Ik heb een soortgelijk iets ooit opgelost door de plastic behuizing aan de bestuurderskant een beetje open te wrikken nadat ik met een zaklamp zag dat er een route voor licht was. Was wel een ring, die is wat kleiner dan een pasje... die viel uiteindelijk na wat rommelen netjes op de vloer van de auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:13
sanzut schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 14:36:
Ik heb een soortgelijk iets ooit opgelost door de plastic behuizing aan de bestuurderskant een beetje open te wrikken nadat ik met een zaklamp zag dat er een route voor licht was. Was wel een ring, die is wat kleiner dan een pasje... die viel uiteindelijk na wat rommelen netjes op de vloer van de auto
Inderdaad, beplating aan de zijkant bij je voeten los trekken en alle pasjes van mede-huurders vind je terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 10:57
Dubbelzijdig plakband aan een stokje of touwtje doen en ermee gaan hengelen wil misschien ook nog wel lukken, met een portie geluk :P
MLLL schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 14:34:
[...]

Gewoon een constatering, niets meer en niets minder...

Bij mijn 14 jaar oude amerikaan ziet het er een stuk beter uit en naar onze maatstaven blinkt een amerikaans interieur niet uit qua verfijning en materiaalgebruik.
Een constatering die niks bijdraagt aan het topic en offtopic is. Niet relevant dus :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 09-05-2020 15:08 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-06 18:45

auto660

1991 240 GL Brick

Ik heb geen ervaring met Skoda's. Maar bij mijn Volvo kon ik aan de zijkanten van de "tunnel" (waar je versnellingspook enzo zitten) het tapijt zo loshalen, dat zat met een soort van klittenband vast. Daarna kon ik overal bij daaronder. Of soms heb je ook aan elke zijkant een losse plastic kap welke met een paar schroeven vast zitten, die krijg je ook relatief makkelijk los en dan kan je er ook makkelijk bij.

Verder zou ik geen grote werkzaamheden aan het interieur verrichten om erbij te komen, dan kan je misschien beter eerst contact opnemen met de verhuurmaatschappij of inderdaad even bij de dealer of universeel garage langsrijden.

EDIT:
Hier staan wat plaatjes van volgens mij hetzelfde dashboard wat ze uit elkaar klikken:
http://www.4gochip.com/443492506

[ Voor 9% gewijzigd door auto660 op 09-05-2020 16:09 ]

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Laatst online: 08:22

Tomatoman

Fulltime prutser

Als je de auto ondersteboven houdt, kun je voorzichtig schudden. Met een beetje geluk valt het pasje dan precies eruit zoals het er is ingevallen.

Iets serieuzer: als ik die foto zie, krijg ik de indruk dat je er echt niet bij kunt met een tang of zo. Veel panelen in auto’s zitten op hun plek vastgeklikt. Als je weet hoe, kun je met wat behendigheid wellicht wat panelen verwijderen om zo stap voor stap bij het pasje uit te komen. Het probleem is echter dat jij en ik niet weten waaraan je wel en niet moet trekken zonder iets af te breken. Ligt dat rubberen noppenmatje toevallig los? Dat is typisch een plek om schroeven onder te verbergen.

Als je er niet uitkomt, zou je een paar foto’s kunnen mailen naar een dealer en dan even naar de werkplaats bellen. Als je geluk hebt tref je een aardige monteur die je telefonisch op weg wil helpen.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Een heleboel tips, waarvoor dank! :) Laat ze vooral komen en dan ga ik waarschijnlijk maandag/dinsdag het e.e.a. proberen (verwacht dan de auto weer nodig te zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-06 20:03

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

met een luchtcompressor via de zij of achterkant er lucht in blazen of een stofzuiger met lege zak op de voorkant zetten om de meeste zuigkracht te krijgen.

als je er een strookje papier in kunt krijgen, dan zou je ook een randje kunnen dubbelvouwen, dan de dubbelgevouwen hoek helemaal onder het pasje laten schuiven. mogelijk dat je hem dan naar voren kan trekken.

[ Voor 79% gewijzigd door Nijl op 09-05-2020 17:55 ]

You are NIJL-ed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:37

Theo

moederbord

Als je een stukje dubbelzijdig tape rondom de punt van een lange schroevenraaier wikkelt dan heb je een 'allesmagneet', en dan kun je makkelijk je pasje pakken (of RVS schroeven die ergens diep zijn gevallen...)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310408

SeatRider schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 12:26:
Wat ik dus zou doen, is de volgende keer dat je die auto mee hebt, even een zak drop halen en naar de lokale Skoda dealer rijden,
Beste commentaar van vandaag. En werkt vrijwel altijd. Gewoon aardig zijn en vragen, het lijkt verdomme wel of we dat in Nederland vergeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 11:47
als je een paar mm ruimte hebt zoals je schreef dan zou ik ff een oude ruitenwisser slopen en daar de metalen strip van gebruiken en er een klein hoekje (haakje) aan maken met een tang dan trek je dat pasje er zo uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wat zit er rechts van de tunnel/console? Meestal kan je daar een interieurfilter vervangen. Kan er iets los?

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Workshop manual. Het slopen valt wel mee, lijkt me.

Zie H3 voor de center console. Zijkant zit met maar 1 schroef vast.

https://www.briskoda.net/...4e3a96c9ac6ad6e82ed720c1e

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Bedankt voor alle tips dusver! Ik reageer niet overal individueel op, maar weet dat alles gelezen word :)
Boeryepes schreef op zondag 10 mei 2020 @ 18:26:
Workshop manual. Het slopen valt wel mee, lijkt me.

Zie H3 voor de center console. Zijkant zit met maar 1 schroef vast.

https://www.briskoda.net/...4e3a96c9ac6ad6e82ed720c1e
Helaas heb ik daar geen toegang tot. Kun je wellicht een screenshotje plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-06 23:32

g0tanks

Moderator CSA
LankHoar schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:13:
Bedankt voor alle tips dusver! Ik reageer niet overal individueel op, maar weet dat alles gelezen word :)

[...]

Helaas heb ik daar geen toegang tot. Kun je wellicht een screenshotje plaatsen?
Beetje zelf googelen kan nooit kwaad: https://www.briskoda.net/...interior-workshop-manual/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antera
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-06 21:39

Antera

VCDS/obd11 en Odis coderingen

En al gelukt?

Seat Leon KL 2020. www.vcds-coding.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Aargh! Gisteravond heb ik de auto weer meegehad, en had eea willen proberen bij terugkomst. Door dit berichtje nu bedenk ik me dat ik dat glad vergeten ben 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:36

Ankh

|true

Waarom rij je niet gewoon langs een skoda dealer? Die weten precies hoe jem kan ophalen en hebben dat waarschijnlijk binnen 5 minuten gedaan..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 06:50
Ik zie allemaal hele moeilijke oplossingen, maar kun je niet gewoon een nieuw pasje aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
234FaTaLiTy schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:54:
Ik zie allemaal hele moeilijke oplossingen, maar kun je niet gewoon een nieuw pasje aanvragen?
Dat is het probleem niet ;)

"Het pasje zelf heb ik niet echt meer nodig maar vind het geen fijn idee dat mijn gegevens incl. foto daar zo liggen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethan..1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-05 11:05
Zit er geen schroefje onder het rubbermatje, of de lerenhoes van de DSG pook.
Vaak is het dan losklikken met een plastic spateltje ?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zoals ik het nu zie:

1) Pook verwijderen:
2) Connector sigarettenaansteker verwijderen
3) Sigarettenaansteker en afdekkapje 6 verwijderen
4) Schroefjes nr 8 (in het bovenste plaatje nr 3) losdraaien en het aflegvakje uitnemen. Indien nodig eerst afdekkapje 4 verwijderen.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/MM27NFH/2020-05-14-10-11-02-Karoq-General-body-repairs-interior-pdf-Adobe-Acrobat-Reader-DC.png

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/zVkLwf6/2020-05-14-10-09-18-Karoq-General-body-repairs-interior-pdf-Adobe-Acrobat-Reader-DC.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En hopen dat de mensen met wie je de auto deelt je niet betrappen terwijl je bezig bent :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Misschien is een lange pincet een oplossing of eventueel Chinese stokjes. Of je gaat met bestek aan de slag, kan je ook proberen met twee messen.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-06 07:41
Wat een gedoe zeg, rijd gewoon langs een dealer en leg de situatie uit.
Beter dat, dan de boel slopen..

Dan heb je pas echt wat om uit te leggen:

"Ja sorry ik heb de gehele middenconsole naar de tering geholpen, want mijn geblokkeerde pasje was erachter geschoven"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
misschien al wel genoemd maar wilde niet het gehele topic doornemen gewoon lang een dealer van dit merk/model auto langs rijden als je de auto weer hebt.

een monteur kan dit soort dingen in 5 min regelen en netjes ook omdat die dit vaker uit elkaar heeft gehaald en weet hoe het moet.

p.s. zelfde gehad met een handje kleingeld onder de achterbank werd er gek van dus op naar de dealer en binnen 2 min had de monteur zijn hand onder de bank en trok hem zo los weg geld en binnen 5 min kon ik weer weg rijden.

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:00
Heb je een 3D printer of ken je iemand die er een heeft?
Gewoon een L-vorm uitprinten van 1 mm dik en die er achter haken en rustig naar voren trekken.

Als je in de omgeving van Eindhoven zit wil ik het wel even voor je doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-05 14:57

-36-

Trust me. I'm an amateur

Cheesy schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:13:
Zoals ik het nu zie:

1) Pook verwijderen:
2) Connector sigarettenaansteker verwijderen
3) Sigarettenaansteker en afdekkapje 6 verwijderen
4) Schroefjes nr 8 (in het bovenste plaatje nr 3) losdraaien en het aflegvakje uitnemen. Indien nodig eerst afdekkapje 4 verwijderen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zo te zien als je enkel onderdeel 4 eraf trekt kom je er waarschiojnlijjk ook wel bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Gisteravond de auto weer meegehad. Het pasje er op geen manier uitgekregen omdat het spleetje de dun is om meer dan een papiertje door te krijgen. Ik heb ook niet het idee dat hij nog aan de oppervlakte ligt maar doorgeschoven is. Bovendien zijn de panelen niet gemakkelijk los te maken (en de pook verwijderen gaat me echt te ver).

Maw eens kijken of er een Skoda dealer in de buurt zit (kan haast niet anders, want ik woon in het land van Skoda) en dan zodra ik hem weer eens overdag mee heb daar eens langs ;)

Pagina: 1