Een beetje een rare situatie. In een gehuurde Skoda Karoq uit 2019 heb ik een pasje zoekgemaakt. Nja, zoek, ik weet precies waar het pasje zich bevind maar ik kan er niet bij. Een foto zegt meer dan hoe ik het kan beschrijven, maar hij zit in ieder geval achter het klepje van de volgende twee foto's. Daar is hij tijdens het rijden achtergeschoven. Aanvankelijk kon ik het klepje ook niet meer open schuiven, echter is dat uiteindelijk gelukt. Het pasje zit er nog though, en hoewel geblokkeerd, bevat deze o.a. mijn foto en zou ik die er liever weer uit zien te krijgen. Ik dacht er via de zijkant bij te kunnen komen, maar mijn hand is niet lang genoeg om er bij te komen. Rara hoe kom ik hier bij zonder de auto te hoeven slopen? 
:strip_exif()/f/image/MK0t31mPK85xQTrmYaocszzE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/svyNSkAUd8eCexIQWfC4gqad.jpg?f=fotoalbum_large)
Gezien het carsharing betreft hoop ik zoveel mogelijk ideën op te doen en die te proberen de volgende keer dat ik deze auto meeneem (volgende week). Alvast bedankt voor het meedenken.
:strip_exif()/f/image/MK0t31mPK85xQTrmYaocszzE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/svyNSkAUd8eCexIQWfC4gqad.jpg?f=fotoalbum_large)
Gezien het carsharing betreft hoop ik zoveel mogelijk ideën op te doen en die te proberen de volgende keer dat ik deze auto meeneem (volgende week). Alvast bedankt voor het meedenken.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!