Goede dag allemaal.
Mijn vrouw heeft geprobeerd om haar foto's van haar Galaxy s10 over te zetten naar onze laptop echter is dit niet helemaal goed gegaan.
Zij had ze op mijn bureaublad geplaatst alleen had ze er geen rekening mee gehouden dat dit maar een SSD is van 128 GB ( puur voor Windows 10 en enkele games).
Ze kreeg een melding dat de schijf vol was desondanks gaf Windows aan dat alles gekopieerd was.
Echter kunnen wij deze foto's niet openen.
Microsoft photos geeft aan dat het file format niet word ondersteund (jpg).
Ook de tubnail word niet weergegeven
Het vreemde van alles is dat deze bestanden erg groot zijn +- 30 GB.
Zodra ik de properties van de map open maak zie ik bij size 177 TB en bij size on disk 22.8 MB
:strip_exif()/f/image/jgTM0OB7xdQ9tPan455nLRd5.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas heeft ze de bestanden verplaatst en zijn niet meer aanwezig op haar telefoon.
Ik vermoed zelf dat de bestanden corrupt zijn.
Wat ik geprobeerd heb is om de bestanden te recoveren met stellar data recovery dit heeft niet gewerkt.
Wat ik nog ga proberen is deze bestanden te converteren naar een ander bestand formaat.
Voor de rest heb ik geen idee wat ik nog meer kan proberen en hoop dat jullie misschien met een oplossing kunnen komen.
Mvg
Stik
Mochten jullie meer informatie nodig hebben hoor ik het graag
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 64 bit
Samsung Galaxy s10 Android versie 10
Stellar data recovery
Windows commander
Darktable ( foto bewerkings tool)
Update:
Geprobeerd om de foto bestanden te open met een fotobewerking tool dark table deze tool kan ook de files niet openen
Mijn vrouw heeft geprobeerd om haar foto's van haar Galaxy s10 over te zetten naar onze laptop echter is dit niet helemaal goed gegaan.
Zij had ze op mijn bureaublad geplaatst alleen had ze er geen rekening mee gehouden dat dit maar een SSD is van 128 GB ( puur voor Windows 10 en enkele games).
Ze kreeg een melding dat de schijf vol was desondanks gaf Windows aan dat alles gekopieerd was.
Echter kunnen wij deze foto's niet openen.
Microsoft photos geeft aan dat het file format niet word ondersteund (jpg).
Ook de tubnail word niet weergegeven
Het vreemde van alles is dat deze bestanden erg groot zijn +- 30 GB.
Zodra ik de properties van de map open maak zie ik bij size 177 TB en bij size on disk 22.8 MB
:strip_exif()/f/image/jgTM0OB7xdQ9tPan455nLRd5.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas heeft ze de bestanden verplaatst en zijn niet meer aanwezig op haar telefoon.
Ik vermoed zelf dat de bestanden corrupt zijn.
Wat ik geprobeerd heb is om de bestanden te recoveren met stellar data recovery dit heeft niet gewerkt.
Wat ik nog ga proberen is deze bestanden te converteren naar een ander bestand formaat.
Voor de rest heb ik geen idee wat ik nog meer kan proberen en hoop dat jullie misschien met een oplossing kunnen komen.
Mvg
Stik
Mochten jullie meer informatie nodig hebben hoor ik het graag
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 64 bit
Samsung Galaxy s10 Android versie 10
Stellar data recovery
Windows commander
Darktable ( foto bewerkings tool)
Update:
Geprobeerd om de foto bestanden te open met een fotobewerking tool dark table deze tool kan ook de files niet openen
[ Voor 4% gewijzigd door Stik op 09-05-2020 12:05 . Reden: Update van de post ]