Toon posts:

Negatieve beoordeling vanwege vertraging bij PostNL

Pagina: 1
Acties:
  • 1.615 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heb ik een aantal dagen terug met iemand een deal gesloten over een GPU. Dit vond zondag plaatst. We waren snel tot een deal gekomen en ik zou vervolgens het pakketje op maandagochtend op de post doen. Vanwege werk is het mij niet gelukt om het die ochtend te doen en heb ik het op dezelfde dag in de middag gedaan. Zodoende ben ik maandagmiddag naar een PostNL punt gegaan om het pakketje op de post te doen. Ik realiseerde me pas later dat dit een feestdag was en dat PostNL tijdens feestdagen wat langer over de aanleveringen en bezorgen van pakketjes doet. Verder stond ook op de website van PostNL dat het wat langer kan duren dan gebruikelijk vanwege alle coronamaatregelen.

Ik heb vervolgens de track en trace code gestuurd naar de koper nadat ik het pakketje op de post gedaan heb. De volgende dag kreeg ik gelijk een bericht van dat ik gelogen zou hebben over het versturen van het pakketje en dat ondanks de informatie die op de website van PostNL staat omtrent dat het langer zou duren vanwege een feestdag en de coronamaatregelen dat ik gelogen zou hebben. Ik heb vervolgens alles uitgelegd met informatie en links van PostNL maar ik wordt nog steeds voor leugenaar uitgemaakt. Het pakketje is vervolgens aangekomen na een vertraging. Verder geeft de persoon in kwestie aan dat het product wel goed is aangekomen maar toch een negatieve beoordeling achterlaat.

Kennelijk heb ik gelogen omdat ik gezegd heb dat ik het die maandagochtend op de post zou doen maar vanwege mijn werk was ik niet in staat om het die maandagochtend te doen en is het uiteindelijk maandagmiddag geworden is. Kennelijk is dit liegen en diende ik kennelijk niet naar mijn werk te gaan maar eerst zijn pakketje op de post te doen....

Ik heb duidelijk aangegeven dat ik vertraagd was vanwege mijn werk en het niet in de ochtend maar in de middag op de post zou doen. Kennelijk heb ik dit beloofd in plaats van toegezegd en wat dit reden genoeg om een negatieve review achter te laten....

:| :| :| :| :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:07

InFamous

excommunicado

Tja @oct44fV je trekt wel veel conclusies op basis van wat PostNL je gemeld heeft en to be honest vertrouw ik de klantenservice van PostNL geheel niet momenteel.

Ik heb afgelopen woensdag ook een pakket verstuurd aan een mede tweaker en deze staat nog steeds op pakket niet ontvangen door PostNL. Maakt mij dit dan ook een leugenaar?

PostNL heeft momenteel gewoon vertraging, wat overal aangegeven word. Dan kan je op deze manier reageren of een beetje begrip tonen voor de situatie.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-09 22:49
Als jouw verhaal klopt vind ik dat erg kinderachtig van @oct44fV. Wij hebben een webwinkel en de afgelopen weken duurt het regelmatig meerdere dagen voordat de status bij PostNL wordt getoont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ragdoll het verhaal is niet correct zoals het hierboven staat.. ik zal er morgen ochtend een passende reply op geven en indien gewenst onze berichtwisseling delen (ik geef tweakers bij deze sowieso al het recht mijn inbox te bekijken mochten jullie het toch nu al willen weten..) ik snap dat zoals het hierboven staat inderdaad niet fair zou zijn maar zo is het niet gegaan.

ik doe graag morgen mn reactie hierop geven en toelichten en hoop dat jullie nadat mijn kant van het verhaal verteld is begrijpen dat een dag of 2 of 3 dagen vertraging geen issue zou zijn maar er is een andere reden en de tweaker blijft vasthouden aan zn verhaal maar ik zaldit morgen ontkrachten. prettige avond allen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

@oct44fV ook als ik in de DM kijk zie ik maar één ding wat de verkoper mogelijk niet gedaan heeft en dat is het pakket maandag middag versturen in plaats van maandag ochtend.

Maar goed dat maakt voor PostNL niks uit aangezien pakketten toch pas in de avond afgehaald worden.

Je maakt hier echt van een mug een olifant want je gaat prat op track and trace informatie, waarvan ik en @Josk79 je al duidelijk hebben gemaakt dat deze de laatste paar weken überhaupt niet klopt.

De verkoper heeft naar zijn zeggen het pakket maandag ingeleverd en jou voorzien van de track and trace informatie, dinsdag verwerkte PostNL inderdaad geen zendingen. De rolcontainers op mijn werk werden ook niet afgehaald.

Dat PostNL al die tijd aangeeft het pakket nog niet ontvangen te hebben is dus ook goed mogelijk aangezien PostNL er gewoon een zooitje van maakt en de pakketten pas daags later als ontvangen vermeld. Het geen wat nu exact bij jou is gebeurt, ik zie dan ook nergens een bewuste leugen richting jou en nogmaals reageer je flink overtrokken en behoorlijk overdreven. Ik zit met een koper in het zelfde schuitje met een pakket van woensdag.

Mocht je de @Verwijderd, mij en @Josk79 alsnog niet geloven, we hebben in de HK ook een topic voor het klagen over PostNL en daar kwam dit probleem ook al voorbij. Maar daar heb je momenteel nog geen toegang toe.

En als je dan toch echt zo moralistisch wilt blijven doen, zelf heb je er blijkbaar ook een handje van om te liegen tegen je kopers:
https://tweakers.net/aanbod/rating/774938/ of was dat geen leugen en was er toen ook wat “fout” gegaan? Zie je het punt wat ik probeer te maken?

[ Voor 3% gewijzigd door InFamous op 08-05-2020 23:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik ga hier heel eenvoudig een eind aan maken. Het is zeer aannemelijk dat @Verwijderd het pakje gewoon op 4 mei in de middag heeft ingeleverd. Aangezien het druk is en er ook nog 5 mei tussen zat, is het pakje vertraagd. Op 8 mei is het afgeleverd. Dat blijkt ook uit de T&T

8 mei 18:39
Zending is bezorgd

Bezorgd op 8 mei 18:39
8 mei 11:32
Bezorger is onderweg
8 mei 10:42
Zending is gesorteerd
7 mei 21:52
Zending is ontvangen door PostNL
7 mei 3:30
Bezorging is vertraagd
6 mei 15:23
4 mei 19:43
Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL

Dus @oct44fV , er is geen enkel bewijs dat @Verwijderd heeft gelogen. Zijn V&A rating is verder ook keurig, dus ik zie geen enkele reden waarom hij die ten grabbel zou gooien.
Ik verdwijder jouw beoordeling dus, aangezien deze nergens op gestaaft is.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik al zei ik kan het aantonen (heb gebeld met postnl en die hebben mij bevestigd dat het pakket 100% dus niet 99,9 maar 100% nie5 bij postnl was en ook niet een serviceloket) ik zal morgen deze communicatie naar jullie mailen als je me een tweakers mail geeft.. gaat me erom dat hij loog ik geef toch eerlijk feedback op "communicatie" en "aflevering" en verder niet op omschrijving, dus wat zou een reden zij dat ik iets doe wat niet mag? ik gebruik de feedback daadwerkelijk als feedback en niet als wraak of iets ik heb verder over het algemeen niet vaak problemen mee zolang men eerlijk is.. maar waar het ook om gaat is dat hij helaas (volgens zijn eigen afspraak) niet verzend wanneer hij zelf aangaf en pas track en trace gaf nadat ik later op de avond er zelf om moest vragen, dan heb ik toch het recht mijn feefback daarop te baseren.. lijkt me dat hij nu bij de admins vraagt of ze mijn feedback kunnen laten weghalen maar wat is het doel van feedback dan als men niet eerlijk mag zijn?? hij geeft me erna overal 1 ster voor en ik heb er vrede mee al weet ik dat het een poging is om quitte te staan.. ik accepteer zn mening maar deel deze absoluut niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

microkid waarom haal je mn beoordeling dan weg?

6mei precies dat is mn punt en niet maandag..

en waarom haal je mijn feedback weg en die van hem laat je zo? dit is toch belachelijk kan je me uitleggen wat het doel is van de feedback als men niet eerlijk kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 23:10:

6mei precies dat is mn punt en niet maandag..
Dat is dus exact wat ik en @Josk79 je dus al verteld hebben |:( Ik leg het je nog één keer uit:

Ik heb een pakket woensdag verstuurd met PostNL, deze is 100% zeker bij PostNL. De huidige track and trace informatie is:
Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL.

Die status is dus al 2 dagen zo. Dus ookal heb je PostNL gebeld, de klantenservice leest alleen de huidige track and trace informatie op en zegt dan doodleuk dat het pakket niet ontvangen is.

Zal ik je mijn track and trace code sturen? Kan je PostNL bellen met dezelfde vraag en krijg je exact hetzelfde antwoord.

[ Voor 21% gewijzigd door InFamous op 08-05-2020 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-09 22:49
Beste @oct44fV , PostNL geeft geen 100% garantie dat een pakket niet in hun bezit is. Pakketten worden nou eenmaal regelmatig pas later ingescand; bijvoorbeeld 1 of 2 dagen na verzenden. De datum bij "Zending is ontvangen door PostNL" is niet de ontvangstdatum, hoewel ik de verwarring begrijp zou ik niet te snel iemand voor leugenaar uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ragdoll leer eens lezen het scheelt 2 dagen hij heeft maandag verstuurd!! ik eis dat tweakers mn account opheft ik wil hiet geen gebruik meer van maken bah wat misselijkmakend dit onterecht rechtertje spelen. wat de fuck heb je dan een feedback systeem als men NIET de mening mag geven op basis wat zij ervaren. domme hypocriete kut actie.

graag compleet vetwijderen of aangeven waar ik dit kan vragen want ik wil niet dat tweakers mn gegevens houdt ik ben er klaar mee!! rot blijft rot en ik ga niet doodleuk blijven handelen hier als er rotte corrupte dingen gebeuren.

graag opheven of aangeven waar het kan (gdpr laat mij vrij in de keus mn account op te heffen en ik neem aan dat jullie dit ook kunnen dus alvast bedankt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Josk ik heb gebeld naar Jumbo servicepunt waar hij gebracht wacht dus aub ga me niet overtuigen ze hebben me 100% gezegd dat deze er niet was en ja ik neem gesprekken altijd op dus had bewijs gehad, maar corrupte bende hier trekt harder conclusies dan dat ik ze deed want ik zou morgen mn bewijs leveren maar kreeg de kans nieteens. kansloos 1richtingsverkeer dus. aub account opheffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Je zegt dat ik moet leren lezen, maar zelf lees je blijkbaar niks en vind je het dus normaal om mensen dan maar voor leugenaar uit te maken?

Maar als je dat wil sluit ik dit topic en verwijs ik je naar de https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/
12 Opheffen Account
12.1 Het Lid kan zijn Account laten opheffen indien hij niet langer van de Website gebruik wenst te maken. Het Lid dient dit per e-mail aan Tweakers.net kenbaar te maken onder opgave van zijn gebruikersnaam.

12.2 Door het Lid geplaatste Content kan bij de opheffing van het Account niet worden verwijderd. Tweakers.net zal de aan het Account gekoppelde persoonsgegevens anonimiseren zodat de Content niet langer naar het Lid herleidbaar zijn.

12.3 Tweakers.net heeft het recht het Account van het Lid op te heffen indien het Lid gedurende twaalf (12) maanden geen gebruik heeft gemaakt van zijn Inloggegevens.

12.4 Tweakers.net en de Crew zijn niet gehouden tot vergoeding van kosten of schade van het Lid in verband met het opheffen van een Account op welke reden dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

12 Opheffen Account

12.1 Het Lid kan zijn Account laten opheffen indien hij niet langer van de Website gebruik wenst te maken. Het Lid dient dit per email (info@tweakers.net) aan Tweakers.net kenbaar te maken onder opgave van zijn gebruikersnaam.

[ Voor 5% gewijzigd door Microkid op 08-05-2020 23:23 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.