Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hyperz predator 3333hz compatible met AMD ryzen 5 3600?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Njiekzzz
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 09-04 15:25
De Hyperx predator was laatst in de aanbieding, mooie deal, dus kopen dacht ik. Ik kreeg hem vandaag binnen, maar toen zag ik opeens op het hoesje "Intel XMP certified" staan. Aangezien ik deze met een ryzen 5 3600 of ryzen 5 1600 wil koppelen dacht ik toch maar even kijken of hij wel compatibel is. Totdat ik op deze site uit kwam: https://nl.hardware.info/...atibiliteit-met-amd-ryzen

Hier staat dat hij niet compatibel is met AMD. Nu is mijn vraag of dit echt zo is? Is de Hyperx predator 3333MHz cl16 16gb compatibel met de AMD Ryzen 5 3600 of met de ryzen 5 1600? Ik kon het namelijk nergens anders vinden en het artikel is ook al weer anderhalf jaar oud.

Alvast bedankt voor het reageren.

Beste antwoord (via Njiekzzz op 08-05-2020 21:09)

Alle reacties

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:30
Wat zegt de qvl van de fabrikant van je moederbord, daar kun je zien of je geheugen word ondersteund door je moederbord.

Dat er intel xmp certified opstaat wil niet zeggen dat het alleen maar met Intel systeem werkt, maar het is ook geen garantie dat het ook met een AMD systeem werkt.

Begin dus te zoeken op de site van je moederbord fabrikant naar een overzicht van geteste geheugenmodules voor jou type moederbord.

• Njiekzzz
Allereerst bedankt voor je reactie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t8NpylahTskVhn7tm47d4hkmAG4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PCplVSoRIlihxohdrwIpl1o0.jpg?f=fotoalbum_large

De 3333MHz versie wordt niet ondersteund door de b450 Aorus Elite. Is het dan handig om een moederbord te zoeken die en de Ram ondersteund en de AMD chip? Of kan ik deze beter retouren en een andere bestellen?

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17:33
Crucial nemen, werkt altijd. Beter 1 of 2 tientjes meer uitgeven aan iets dat werkt dan een koopje waar je niets aan hebt.

Moederbord is trouwens ook de slechtste keuze die je kunt maken wat B450 betreft.

• Njiekzzz
Bedankt voor je reactie,

Dan ga ik deze denk ik retouren en op zoek naar een goede crucial stick. Welk moederbord kan jij aanbevelen als je zegt dat deze toch wel een van de slechtste is?

• Njiekzzz
Bedankt, ik heb het toegevoegd aan m'n lijst!
Pagina: 1