Toon posts:

Directory diepte probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een CD-image die ik op een CD wil branden (met Nero). Maar dat image bevat directories en bestanden van meer dan 8 diep. Ik heb die optie hierover in Nero weliswaar aangevinkt, evenals de mogelijkheid van in totaal meer dan 255 characters in het directory path. Maar hij brand nu wel 8 dir's diep maar bij 10 stopt ie, waardoor ik alsnog bestanden en directories mis.
Ik heb het eerst met Nero geprobeerd, daarna met CDR-Win met hetzelfde resultaat. Iemand een oplossing?

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
tja, je kan alles gewoon tot één grote file tarren (of zippen ofzo)...

je probleem is dan opgelost, maar als je die CD vaker wil gaan gebruiken is 't misschien niet echt handig

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Dit is een limitatie van het ISO9660/Joliet FS

Als je een structuur van meer dan 8 dirs en / of 255 kars hebt, dan doe je toch iets niet goed, imho.

Er is dus geen oplossing, behalve dan zorgen dat je de specificaties niet overschrijdt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de image zo aangeleverd gekregen en als ik de setup wil uitvoeren heeft hij bestanden uit die dir's nodig, daar kan ik ook niets aan veranderen. Het gaat hierbij overigens om Borland Delphi 6 waar ik een origineel (met lichte krassen op de CD, maar dat heeft verder geen invloed) van heb en een kopie van wil maken.

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
oh, dan

dan zou ik gewoon cloneCD of een vergelijkbaar programma gebruiken

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman