Max Payne - Matrix Mod !!

Pagina: 1
Acties:

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 12:02

Sick Nick

Drop the top!

Topicstarter
Heb een mod voor Max Payne gevonden - De Matrix Mod!
http://www.dodgethismod.com/
Hij is nog niet klaar maar dat komt wel en als je weet hoe hij heet kan je ook zoeken naar leaked versions >:)
Maar post die hier niet want dan moet de thread dicht :(

Verwijderd

Cewl :) kan nie w88 tot dat ie uit komt :))))

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 09:38
KEWL!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Dit zat er aan te komen natuurlijk :)
Werd op www.maxpaynecenter.com al druk over gespeculeerd.

Het is wel in een pre-pre-pre-alpha stadium zo te zien, dus het kan nog wel even duren voor we ook maar een beta te zien krijgen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

als je kijkt naar die features die ze plannen erin te gooien gok ik dat het nog wel een maandje of 2 [of meer?] kan duren voordat die mod uit komt, als het zoiezo al te doen is [dat kung fu bijv]

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 21:19
Hebben jullie het ook gehoord zelfs de makers van Max Payne vinden dat Microsoft een vette monoplolist is in Part 3 chapter 4 en dan moet je een videoband in een TV doen dan hoor je op de plaats van de puntjes het woord Microsoft
:9

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 12:02

Sick Nick

Drop the top!

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 16:07 schreef killer het volgende:
Hebben jullie het ook gehoord zelfs de makers van Max Payne vinden dat Microsoft een vette monoplolist is in Part 3 chapter 4 en dan moet je een videoband in een TV doen dan hoor je op de plaats van de puntjes het woord Microsoft
:9
Viel me idd op :)
Heb hem nu bijna uitgespeeld, dat laatste level wil niet lukken. Je moet toch die 2e draad ook doorschieten :? Dat lukt me dus niet. Niet bij het bevestigingspunt aan het gebouw, de toren zelf of gewoon het draad door schieten. Niks wil lukken :(

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
je moet eerst 2 draden kapot schieten ... verste kan het best met een sniper en dan moet je een grenaat gooien tegen de grote toren (paal?) :)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:14

Bloodclot

Jawier!

die 2de draad maakte ik kapot met een grenade.

Verwijderd

met dubbel uzi 2 clips leegschieten op de ankerplaat van die draad en dan met granaat werper of een losse granaat tegen de paal gooien...

ik ben hier dus lang mee bezig geweest (ik dacht dat je nog een 3e draad moest doorschieten, aangezien je namelijk in dat filmpje maar een draad door ziet gaan door die heli(heb trouwens nooit die video band nergens ingestopt waa moet dat dan?(wel opgepakt)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op maandag 06 augustus 2001 15:54 schreef HS het volgende:
als je kijkt naar die features die ze plannen erin te gooien gok ik dat het nog wel een maandje of 2 [of meer?] kan duren voordat die mod uit komt, als het zoiezo al te doen is [dat kung fu bijv]
Maandje of 2, grapjas :D Kan wel een half jaar of nog langer duren. En dat kung fu, ik denk niet dat ze dat gaan inplementeren hoor.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1