Toon posts:

Fout tijdens transacties van 2jaar geleden

Pagina: 1
Acties:
  • 662 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers

2 jaar geleden heb ik een transacties gedaan vanuit mijn Blockchain wallet naar mijn Ledger Nano S. Of dat dacht ik tenminste. Gezien ik hier nieuw in was probeerde ik eerste 2 keer met 10$. Geen probleem alles mooi aangekomen, en geregistreerd in mijn Ledger Live account.
Daarna verstuurde ik 0.07... BTC. Dat was op 01-03-2018. Natuurlijk controleerde ik deze transactie niet. En stel ik vandaag vast dat deze nooit zijn aangekomen in mijn Ledger Live account. Stom van me natuurlijk. Maar mijn bedoeling was offline bewaren en me er niet teveel van aantrekken en de tijd zijn werk laten doen. Hopend mijn kinderen iets moois te kunnen aanbieden jaren later...

Het gaat om transactie:
https://www.blockchain.co...d43e402e716e7eeca8924afaf

Uiteindelijk slaag ik er in mijn Blockchain account de wallet van de "uitgangen" toe te voegen en stel daar mijn ontbrekende BTC vast minus de fee.
In mijn wallet heb ik nu niet besteedbare Bitcoins . Die wanner ik ze toch wil verplaatsen mij om een private key vragen via een QR-code.

Wat kan ik nu verder ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 14:36
Hoe ben je destijds aan dat adres gekomen waarnaar je de coins hebt gestuurd?
Als dit gegenereerd is door je ledger zou je ze moeten kunnen besteden met de private keys van je ledger. Die heb je als het goed is destijds genoteerd bij het instellen van je ledger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 02:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Uiteindelijk is de oplossing dat ik mijn btc heb laten uitbetalen aan mezelf
Dat is de oplossing voor de TS geweest.
Bedankt voor de evt assistentie @pietz0r

[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 08-05-2020 23:35 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Dit topic is gesloten.