Advertenties worden verwijderd.

Pagina: 1
Acties:
  • 600 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuupjeNL
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-06-2021
(jarig!)
Beste Tweakers, en vooral Admins!!

Sinds gisterenavond krijg ik opeens een Email van onze "geliefde"Walter (Microkid).
Mijn advertenties voldoen niet aan de eisen, want ik ben volgens Walter een handelaar.

Nu heb ik al meermalen deze discussie gehad, ook op het bekende forum "Handelaren in V&A"

Een aantal jaren geleden ben ik samen met iemand hier op Tweakers ermee begonnen custom systemen aan te bieden voor zeer leuke prijzen..., Aan de beoordelingen kun je uiteraard zien dat wij de community hier een plezier mee deden...

Maar goed, om de post niet te lang te maken, Na de nieuwe regels hier op V&A werdt er onderscheid gemaakt tussen handelaren en particulieren verkoop. Ook wij hebben na een aantal discussies met Admin's de nodige aanpassingen gedaan. Mijn Collega en ik zijn ieder zijn eigen gang gegaan, omdat hij ook officieel nu een bedrijf is begonnen.

Zoals iedereen weet die mij persoonlijk kent, ben ik een PC Nerdje eerste klas... Ik heb 3 computers in mijn woonkamer staan, die ik iedere dag de nodige aandacht geef, ook kan ik de hele dag bezig zijn met dingen in elkaar zetten, upgraden en dergelijke.... Ik ben er potverdorie mee opgegroeid, want ik deed al de Commodore en Amiga upgraden met mijn vader vroeger.

Nu heb ik dus een aantal advertenties erop gezet, waaronder een 6de generatie cpu met moederbord en geheugen wat weg kan, een aantal videokaarten die ik heb geupgrade bij mijn eigen 3 computers, en nog wat kleine prul hier en daar.

En nu blijft Walter ( Microkid ) gewoon volhouden dat ik gewoon nog steeds een handelaar ben.
Erg schandalig vindt ik het, want ik heette eerst ParkWeb, en juist door de nieuwe regels waar ik mij aan ben gaan houden, heb ik een naamsverandering aangevraagd zodat er al helemaal geen misverstand van kan komen.

Als ik al niet mijn persoonlijke eigen onderdelen erop mag zetten, wat mag dan wel??
Dit voelt namelijk een beetje aan alsof Walter mij persoonlijk niet mag, want ik zie wel meerdere die regelmatig een paar videokaarten of moederbord en geheugen aanbied omdat ze hebben ge-upgrade!

Graag verneem ik van jullie Admins hoe we dit gaan aanpakken!!

Met Vriendelijke Groet

TuupjeNL

TuupjeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Dit kun je beter posten in:

Lieve Adjes

Also:
Graag verneem ik van jullie Admins hoe we dit gaan aanpakken!!
Van dit soort zinnen krijg ik persoonlijk verschrikkelijk jeuk, iets met honing, azijn en vliegen.

En 13 nieuwe(!) koelers aanbieden op V&A zou ik ook als professioneel handelaar beschouwen

[ Voor 15% gewijzigd door ImNotnoa op 08-05-2020 08:34 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuupjeNL
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-06-2021
(jarig!)
Van dit soort zinnen krijg ik persoonlijk verschrikkelijk jeuk, iets met honing, azijn en vliegen.
Indd, van die zinnen krijg ik hendige jeuk!! totaal onnuttig ook....

TuupjeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
TuupjeNL schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:34:
[...]

Indd, van die zinnen krijg ik hendige jeuk!! totaal onnuttig ook....
Ik denk dat je je spullen in dat geval beter kunt verhandelen op de Facebook marketplace :> aan jouw manier van communiceren te zien val je wel binnen hun doelgroep

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 12:00

Ardana

Mens

Dit hoort niet in AZ thuis, je kunt beter ever een DM sturen.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Dit topic is gesloten.