Maandje, Amazon Prime, zonder creditcard.......

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beat The Best
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-04 10:25
Ik ben helaas niet in bezit van een creditcard en wil graag the grand tour afkijken. seizoen 3 en verder.

Op dit moment accepteert amazon alleen creditcards, ideal/paypal worden nog steeds niet ondersteund.
Account sharing is niet de bedoeling om hier te bespreken op Tweakers. Andere legale opties uiteraard wel

Via Apple pay wordt hem niet, aangezien ik geen apple heb en wil.

[ Voor 23% gewijzigd door tweakduke op 08-05-2020 10:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marco1994
  • Laatst online: 19:28
Wellicht is een prepaid creditcard een optie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
In de Amazon.de tijden kon ik mijn bankrekening koppelen aan mijn account. Dan wordt het met incasso afgeschreven. Dat zou nu ook moeten kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
Is dat niet erg duur voor een 3 euro kostende subscriptie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
polopolo150 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:44:
In de Amazon.de tijden kon ik mijn bankrekening koppelen aan mijn account. Dan wordt het met incasso afgeschreven. Dat zou nu ook moeten kunnen toch?
Ik zal hier eens even naar kijken. zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:04
https://www.ohdoejedatzo.nl/amazon-prime-ideal/

Eerste pagina op Google, lijkt wel te werken maar niet getest.

Edit: met hierboven inderdaad

[ Voor 12% gewijzigd door Redshark op 07-05-2020 23:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-06 22:03
Gratis bankrekening aanvragen bij iemand als N26? Zij bieden bij elke rekening een debit MasterCard aan, deze wordt door Amazon geaccepteerd (strikt genomen accepteren ze alle MasterCards en VISA, niet beperkt tot de credit-varianten daarvan)

Al zou ik bovenstaande route wel eerst proberen, zeker via amazon.de zouden automatische incasso's gewoon moeten werken via SEPA.

[ Voor 21% gewijzigd door ShitHappens op 07-05-2020 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
Redshark schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:45:
https://www.ohdoejedatzo.nl/amazon-prime-ideal/

Eerste pagina op Google, lijkt wel te werken maar niet getest.

Edit: met hierboven inderdaad
hij geeft de foutmelding dat mijn adress niet klopt.

Exacte foutmelding:
Error: Your billing address does not match the Prime program you are signing up for. You can change your billing address below or change the country/region of your subscription here by clicking the button “See more plans, incl. other countries”.

Edit:
Ik kan mijn adres wel gaan wijzigen naar iets in Duitsland, maar zou ik ooit mijn account eens kwijtraken, zie dan maar eens te bewijzen dat ik de echte eigenaar ben. Hier zit ik eigenlijk ook niet echt op te wachten.

[ Voor 16% gewijzigd door Beat The Best op 07-05-2020 23:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beat The Best
ShitHappens schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:46:
Gratis bankrekening aanvragen bij iemand als N26? Zij bieden bij elke rekening een debit MasterCard aan, deze wordt door Amazon geaccepteerd (strikt genomen accepteren ze alle MasterCards en VISA, niet beperkt tot de credit-varianten daarvan)

Al zou ik bovenstaande route wel eerst proberen, zeker via amazon.de zouden automatische incasso's gewoon moeten werken via SEPA.
Ik vind het een klein beetje overdreven om een bankrekening bij een andere bank aan te vragen om zo wel toegang te kunnen krijgen tot Amazon Prime. Dan wacht ik wel een paar maandjes langer.

Het geeft echter wel antwoord op mijn vraag of er een andere manier is om aan prime te komen.
Bedankt voor je toevoeging.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rickbouman
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-04 23:19
Je kon je account aanmaken met eens Duits adres, hierna een Nederlands adres toevoegen en deze je primaire adres maken.

Ik heb nu nog steeds de Duitse Prime met een Nederlands adres op die manier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-06 22:03
Levert trouwens dezelfde route via amazon.nl nog iets nuttigs op? Daar zie ik wel in m'n wallet dat ik iDeal kan toevoegen als betalingsoptie, en lijkt het te lukken een Prime abonnement af te sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
ShitHappens schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:04:
Levert trouwens dezelfde route via amazon.nl nog iets nuttigs op? Daar zie ik wel in m'n wallet dat ik iDeal kan toevoegen als betalingsoptie, en lijkt het te lukken een Prime abonnement af te sluiten...
Ik ga dit morgen even proberen, bedankt voor de response

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

ShitHappens schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:04:
Dat ^^

Ik wilde laatst iets bestellen op Amazon.com en liep ook tegen die creditcard-beperking op. Vervolgens bleek dat Amazon.nl (zelfde inlog) het product wel wilde leveren.. betaalbaar met iDeal (en goedkoper, zowel het produkt als de bezorging)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchJohnDoe
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-06 17:44
Ik heb zelf een credit card van Bunq bank aangevraagd (niet voor Amazon, maar voor huren van auto in het buitenland). Dit is een mastercard prepaid-kaart welke je gratis kan krijgen zonder jaarlijkse kosten. Voor gratis moet je wel een aantal gegevens van andere mensen doorgeven zodat ze daar reclame naar kunnen sturen. Als je dit niet wilt kan je ook een eenmalig bedrag betalen (wat ik heb gedaan)

https://www.bunq.com/nl/travel

[ Voor 7% gewijzigd door DutchJohnDoe op 08-05-2020 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
DutchJohnDoe schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:59:
Ik heb zelf een credit card van Bunq bank aangevraagd (niet voor Amazon, maar voor huren van auto in het buitenland). Dit is een mastercard prepaid-kaart welke je gratis kan krijgen zonder jaarlijkse kosten. Voor gratis moet je wel een aantal gegevens van andere mensen doorgeven zodat ze daar reclame naar kunnen sturen. Als je dit niet wilt kan je ook een eenmalig bedrag betalen (wat ik heb gedaan)

Ik heb dezelfde kaart, naar ik meen heb ik er eenmalig een tientje voor betaald. Ik heb hem puur aangeschaft voor online aankopen. Zou ideaal zijn voor TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinalien
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-06 09:46
Beat The Best schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:54:
[...]

Ik vind het een klein beetje overdreven om een bankrekening bij een andere bank aan te vragen om zo wel toegang te kunnen krijgen tot Amazon Prime. Dan wacht ik wel een paar maandjes langer.

Het geeft echter wel antwoord op mijn vraag of er een andere manier is om aan prime te komen.
Bedankt voor je toevoeging.
Heeft Amazon dan aangegeven dat ze binnenkort wel iDeal als betaalmiddel gaan gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
Beat The Best schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:07:
[...]

Ik ga dit morgen even proberen, bedankt voor de response
Ik krijg het toch echt niet voor elkaar, als ik via NL de prime wil selecteren is alleen de creditcard optie beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
erwinalien schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 16:49:
[...]

Heeft Amazon dan aangegeven dat ze binnenkort wel iDeal als betaalmiddel gaan gebruiken ?
Ik heb contact gehad, zij gaven aan dat ze ermee bezig waren, verder geen aanduiding op tijd.
en dat via itunes ipv 3 euro 5 euro je het ook kan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

https://www.amazon.nl/b?i...8616031&ref_=footer_ideal

Geen abbo diensten. De rest kan gewoon met iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowgrunn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:59
ik heb een pay2d virtual prepaid credit card, kost niets, en heb daar amazon via lopen.

[ Voor 34% gewijzigd door wowgrunn op 08-05-2020 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 20:16
Hinten of suggesties doen voor accountsharing is niet toegestaan.

[ Voor 64% gewijzigd door Outerspace op 09-05-2020 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickbouman
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-04 23:19
Danny.G schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 22:02:
Of misschien is er een Tweaker die het aandurft zijn account ter leen te stellen. :P
Zou dat ook niet aanraden :P. Dan heb je gelijk toegang uitgedeeld tot heel je Amazon account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
rickbouman schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 22:35:
[...]

Zou dat ook niet aanraden :P. Dan heb je gelijk toegang uitgedeeld tot heel je Amazon account.
Snap ik, ik weet ook niet hoe makkelijk het is om "tijdelijk" een prepaid creditcard van iemand toe te voegen prime te kopen, en vervolgens de automatische bepaling te annuleren. zodat ik een maandje vooruit kan.

Maar ik heb N26 aangevraagd gaat 2 weken duren voordat de pas binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eren
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:52

Eren

Boss of this gym

Op amazon.de heb ik gewoon mijn Ideal kunnen toevoegen en daarmee een trial 30 dagen voor amazon prime kunnen halen gratis via twitch ;).

4HEad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:40
Ik betaal met paypal dus dat is apart...

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
peize9 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 03:01:
Ik betaal met paypal dus dat is apart...
Hoe?

Ik heb dus echt absoluut geen mogelijkheid om een andere betaal optie te selecteren dan Creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:40
Beat The Best schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 12:59:
[...]

Hoe?

Ik heb dus echt absoluut geen mogelijkheid om een andere betaal optie te selecteren dan Creditcard.
Volgens mij gewoon via Amazone een account gemaakt en die gebruikt. Het is moeilijk om nu uit te zoeken want dat was al weer even geleden. Maar probeer het op de site van Amazone en mocht dat niet werken probeer het dan via Twitch.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
peize9 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 14:48:
[...]

Volgens mij gewoon via Amazone een account gemaakt en die gebruikt. Het is moeilijk om nu uit te zoeken want dat was al weer even geleden. Maar probeer het op de site van Amazone en mocht dat niet werken probeer het dan via Twitch.
Ook via Twitch geen geluk.
Goeie opmerking, kan alleen met creitcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Toevallig pas ook een Prime-abonnement geprobeerd af te sluiten en ik kwam er tot m'n verbazing ook achter dat dit niet zonder CC kan. Terwijl je wel bestellingen kan doen zonder CC. Heel irritant. Hoeveel bedrijven hebben dit nu al geprobeerd? (ons aan de CC helpen). De meeste Nederlanders zitten hier totaal niet op te wachten en het is niet alsof dat niet bij Amazon bekend is:
(country manager Roeland Donker) "Daarnaast vinden mensen iDeal heel belangrijk. Die functionaliteit waren we op Amazon.de kwijtgeraakt. Ik snap niet helemaal waarom mensen dit fijn vinden, maar het geeft klaarblijkelijk een gevoel van veiligheid. Ook lijken Nederlanders het gebruik van een creditcard minder prettig te vinden.”

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
temp00 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 16:34:
Toevallig pas ook een Prime-abonnement geprobeerd af te sluiten en ik kwam er tot m'n verbazing ook achter dat dit niet zonder CC kan. Terwijl je wel bestellingen kan doen zonder CC. Heel irritant. Hoeveel bedrijven hebben dit nu al geprobeerd? (ons aan de CC helpen). De meeste Nederlanders zitten hier totaal niet op te wachten en het is niet alsof dat niet bij Amazon bekend is:
[...]
Ik vind het ook irritant. iDeal en PayPal heb ik al, en uiteindelijk toch maar een debet cc van Bunq genomen. Eenmalig een tientje. Werkt via een app overigens, dat is wel ideaal, de fysieke kaart heb ik met de post later gekregen, maar nog nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Beat The Best schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:41:
Ik ben helaas niet in bezit van een creditcard en wil graag the grand tour afkijken. seizoen 3 en verder.

Op dit moment accepteert amazon alleen creditcards, ideal/paypal worden nog steeds niet ondersteund.
[mbr]Account sharing is niet de bedoeling om hier te bespreken op Tweakers. Andere legale opties uiteraard wel[/]

Via Apple pay wordt hem niet, aangezien ik geen apple heb en wil.
Welke Amazon heb je het over? .de en .nl accepteren gewoon iDeal.

Edit: excuses, ik zie nu net dat juist Prime niet via iDeal kan. Stom...

[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 11-05-2020 00:07 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:18
DutchJohnDoe schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:59:

Geheel offtopic, maar als je puur een CC pakt voor het huren van auto's in het buitenland zou ik persoonlijk bijvoorbeeld een ANWB creditcard pakken. Puur en alleen dat, in het geval van schade, dit wordt vergoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJohnDoe
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-06 17:44
Dutchy007 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 00:08:
[...]

Geheel offtopic, maar als je puur een CC pakt voor het huren van auto's in het buitenland zou ik persoonlijk bijvoorbeeld een ANWB creditcard pakken. Puur en alleen dat, in het geval van schade, dit wordt vergoed.
Heb ik over gedacht, maar met die kaart heb je jaarlijks terugkerende kosten. PM me anders als je meer vragen hebt, dan kapen we het topic niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
DutchJohnDoe schreef op maandag 11 mei 2020 @ 07:46:
[...]

Heb ik over gedacht, maar met die kaart heb je jaarlijks terugkerende kosten. PM me anders als je meer vragen hebt, dan kapen we het topic niet ;)
Van mij mag het,

Ik heb zojuist n26 rondgemaakt. Ik zou dus effectief een prepaid creditcard moeten hebben. Geld is overgemynog even afwachten tot het er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Goed nieuws! Ik kijk regelmatig of iDeal inmiddels al mogelijk is met Prime en dat is nu eindelijk het geval. Gelijk aangeschaft; je moet voor de eerste maand een iDeal betaling doen van €0,01, daarna wordt er maandelijks €2,99 afgeschreven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/69lrUkpXCwYT5poRXcSsBpWf9Zs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A61DOTnmch5I3lcQGQqQoKKe.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 82% gewijzigd door temp00 op 02-10-2020 14:04 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:49
temp00 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:03:
Goed nieuws! Ik kijk regelmatig of iDeal inmiddels al mogelijk is met Prime en dat is nu eindelijk het geval. Gelijk aangeschaft; je moet voor de eerste maand een iDeal betaling doen van €0,01, daarna wordt er maandelijks €2,99 afgeschreven.

[Afbeelding]
Ik kijk op dit moment naar die pagina en ik kan het nog niet? :( Vroeger via de US versie via paypal gebruikt maar nu geswitched naar NL en kon dat niet meer.. (nooit moeten doen)

EDIT:

Zojuist via de iphone prime video afgesloten dat werkt blijkbaar wel via Itunes

[ Voor 5% gewijzigd door Tiagoo op 02-10-2020 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:30

De Nelis

en anders maar niet...

temp00 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:03:

[Afbeelding]
Krijg deze optie ook niet te zien. Enkel creditcard.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Mmm vreemd, hebben jullie geprobeerd uit/in te loggen? Private tab geprobeerd?

Misschien zit ik in één of andere pilot doordat ik in het verleden zo vaak op lid worden heb geklikt (zonder daadwerkelijk door te gaan vanwege CC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Ik zie de optie wel.
URL is trouwens: www.amazon.nl/gp/prime/pipeline/membersignup

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Staat er inderdaad bij! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s9i4iHZEUqribPzTN7gdROB3zys=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4ABg9QbklTgMT4qj8W0woR2S.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:30

De Nelis

en anders maar niet...

temp00 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:48:
Mmm vreemd, hebben jullie geprobeerd uit/in te loggen? Private tab geprobeerd?

Misschien zit ik in één of andere pilot doordat ik in het verleden zo vaak op lid worden heb geklikt (zonder daadwerkelijk door te gaan vanwege CC).
Alle opties geprobeerd, krijg enkel creditcard te zien bij het afsluiten van Prime.
Ik klik er ook maandelijks op door haha, wie weet nog even geduld en ze geven mij ook de knop 8)7
Ja dat is de standaard pagina, geen ideal hier.

Verschillende browsers, met of zonder ad-blocker, private venster geprobeerd, wellicht zijn ze het langzaam aan het uitrollen.

Edit:

contact met Amazon.nl via chat gehad, iDEAL is vorige week toegevoegd aan de site en had actief moeten zijn voor iedereen, maar dat blijkt nog niet zo te zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door De Nelis op 02-10-2020 16:08 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
ik heb uiteindelijk via N26 een debitcard geopent. Was vrij vlot geregeld, aka 5 minuten later had ik toegang. en 48 uur later zat de pas in mijn inbox.

storting gedaan van een klein bedrag, en vervolgens mag prime video zich hier tegen aan bemoeien totdat het bedrag tot 0 euro gezakt is. :'D

Werkte uiteindelijk het beste, ik heb me helemaal rot gezocht naar de optie om via ideal of paypal te kunnen betalen, maar dit zit er gewoon weg niet in. Niet in NL of met VPn via duitsland. Waarom sommige deze optie wel krijgen weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zie Nelis z'n bericht. Zit er pas sinds vorige week in dus het kan best dat je het niet eerder hebt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
@Beat The Best iDeal blijkt nu wel beschikbaar te zijn. Meer geluk nu?

https://www.moviemeter.nl...ls-betalingsmogelijkheid/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
Ik heb ondertussen een debitcard.

Is het mogelijk een topic te sluiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Sorry voor de kick.

Hier zelfde probleem. Prime is niet af te sluiten via I-deal. Contact opgenomen met helpdesk en die zegt vervolgens dat ze gestopt zijn met het abbomenten af te sluiten via ideal. Echter hoorde ik van iemand anders dat die alsnog een prime abboment heeft kunnen afsluiten via I-deal.

Het is mij gelukt. Wat ik gedaan heb.
1. VPN opgezet
2. Nieuwe email adres aangemaakt speciaal Amazon
3. Nieuwe account aangemaakt op een niet bestaande adres
4 Nu kun je wel Prime abonnement afsluiten via ideal _/-\o_

Ik deel dit voor geval dat anderen hier ook wat aan hebben die graag op een legale manier een prime abbo willen afsluiten zonder een credit card aan te hoeven schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haarm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-12-2020
zojuist met ideaal een proefabonnement gestart. met de mobiel en tablet lukte het niet maar op de pc naar amazon.nl gegaan zonder vpn, ingelogd en toen stonden er 2 opties om uit te kiezen. ideaal of creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 19:33
Ik heb 'm ook afgesloten met Ideal. Ik deed dat in combinatie met een aankoop. Artikel die ik bestelde had geen gratis bezorging, met Prime wel.
Dus had ik een proef maand Prime erbij afgesloten. Aangezien Prime te weinig content voor me heeft, had ik het geannuleerd na die ene maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commanderxp
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:26
Hiero geen succes, 1x betaling van 1 cent gedaan. Vervolgens de vraag of ik een creditcard wil toevoegen. Denk maar even de klantenservice contacten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Doen jullie dit via Amazon.nl of primevideo.com?

Kwam laatst achter dat iDeal ook via laatste site mogelijk is. Misschien werkt het dan wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Nou volgens mij had Amazone de abboment mogelijk via ideal bij mij uitgezet. Echter vertellen ze je dit niet bij de klantservice en scheppen ze je af met verhaal dat ze mee stopt zijn vanwege problemen met ideal.
Dat was dus de rede dat alleen lukte doormiddel van vpn+ nieuwe email + nieuw account aanmaken en tijdelijk eerst even een andere adres op gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishydew
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15-01-2021
Ik betaal gewoon via iDeal maar het is een gedoe om te vinden.
Als je bijv naar primevideo.com gaat geeft hij alleen de credit card optie, maar amazon.nl > Customer service > Manage Prime geeft mij wel een iDeal optie.
Pagina: 1