Toon posts:

yakumo moederbord y586via

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
dat luitjes

ik moet een bios update hebben voor de

yakumo moederbord y586via

wie kan mij hier aan helpen, dat het een duitste site is wist ik al, maar daar kan ik geen bios updates downen

mzzls...

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik zat niet op te letten |:(

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
iets meer info

Motherboard model: Aristo AM-535
Motherboard chipset: Via VT82C580VPX
L2 Cache: Synchronous Pipelined Burst: N/A

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Als het klopt dat het een socket 7 bord is, dan moet deze kloppen:http://www.aristoworld.com/prod/mb/am535p.htm
Ik zoek nog eventjes verder!

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
tis toch eigenlijk te gek, dat zo'n nlink op de website niet werkt...

Verwijderd

Topicstarter
de enigste reden dat ik 'm wil upgraden is dat mijn 64mb pc100 gaat draaien 8-)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op maandag 06 augustus 2001 15:16 schreef Severt het volgende:
tis toch eigenlijk te gek, dat zo'n nlink op de website niet werkt...
&^()*%&^*(#)_ Ben ik voor jan doedel die BIOS voor je aan het zoeken geweest :( Het bedrijf bestaat volgens mij ook helemaal niet meer:
Note: Aristo seems to be out-of-business.
Ik zoek effe met je mee!

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
kee tnx

Verwijderd

Topicstarter
al iets?

ja sorry dak zo opdringerig ben

maar ben bij een klant, en zit daar dus nu te wachten...

khoor 't wel

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb me een ongeluk gezocht, en er is werkelijk niets te vinden, ik kan hooguit vertellen dat het merk niet meer bestaat, en je hoogstens ergens op een ander Hardwareforum om de bios vraagt. suc6

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voort helpen

Verwijderd

Hey severt :

http://www.ventura.at/

suc6

Verwijderd

Sjees...je mobo staat ertussen maar het is de enige link naar de bios die niet werkt!!!!!! Shit jonge het zit je niet mee!!! ik ga verder zoeken!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Als je naar http://www.ventura.at/downl/ gaat, zie je dat hij er helemaal niet tussen staat (kon misschien een slechte link zijn)
Meel ze es, zou ik zeggen.

Ben ook nog zoekende

And The Only One

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 17:39 schreef Diamon het volgende:
Als je naar http://www.ventura.at/downl/ gaat, zie je dat hij er helemaal niet tussen staat (kon misschien een slechte link zijn)
Meel ze es, zou ik zeggen.

Ben ook nog zoekende
Allemaal scheel??? ga naar de drivers dan naar mobo's en dan de ma-535+

Voila...maar da's nou net de enige link naar de bios dieh et niet doet...dus je hebt er nog niets aan :r

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op maandag 06 augustus 2001 20:33 schreef igor het volgende:

[..]

Allemaal scheel??? ga naar de drivers dan naar mobo's en dan de ma-535+

Voila...maar da's nou net de enige link naar de bios dieh et niet doet...dus je hebt er nog niets aan :r
Daar waren wij 3 uur geleden ook al achter gekomen hoor. Kunnen de mensen die ik geholpen heb nu effe naar de mijne kijken? [topic=199285]

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Damn, i realy need it ;(

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
kun je toevallig op de een of andere manier aan een Bios ID string komen? (staat onderin je beeldscherm tijdens opstarten) of doet je pc het momenteel gewoon niet?
Is het award of ami bios?

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Zoals je kon lezen ben ik ook op zoek naar mijn eigen BIOS. Die van mij is een MSI moederbord, dus ik kan in geval van echte nood altyd nog effe met meneer MSI bellen, want de BIOS hebben ze wel, alleen staat nog niet online omdat ze nog met die zite bezig zijn.

Dat merk van jou is gewoon een gaar merk wat niet meer bestaat ze proberen nog vriendelijk te zijn door een paar BIOS-sen te plaatsen, alleen dat vriendelijk zijn lukt niet erg omdat de linkjes niet werken. Misschien is het ook nog wel niet de goede want jij hebt een "gewone" en dit was er 1 voor de + (plus) versie.

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
hoi

het is een award bios, en nee ik kan er nu niet bij... ik was daar die persoon aan het helpen geheugen uit te breiden... van 32 naar 64... Dus ikke 64mb pc100 halen... werkt dat niet... dus ff update... niet dus :(

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 07 augustus 2001 10:28 schreef jurjen13 het volgende:
kun je toevallig op de een of andere manier aan een Bios ID string komen? (staat onderin je beeldscherm tijdens opstarten) of doet je pc het momenteel gewoon niet?
Is het award of ami bios?
Die Bios string hebben we eigenlijk ook niets aan, die BIOS string is om na te trekken welk merk en type het is, en aangezien we die al weten, kunnen we verder ook niets met die string.

Maar topicstarter, post hem toch maar effe, misschien dat het weer een andere "ingang" brengt om verder te zoeken.

Edit: Topicstarter, ik lees net dat je er niet bij kan, maar kan je ook niet eventjes de klant op pause laten drukken (telefonisch) en dan effe noteren, anders komen we helemaal nergens.

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
hehe, ik had dat graag gedaan, maar die persoon woont nie zo dichtbij, en ik moet er morgen weer heen :( dus nog ff snel op de snelweg zoeken :)

• jurjen13
Hmmmm....weet je zeker dat het met een biosupgrade te verhelpen is? Ik kan er op hun site nl. nix over vinden. Je kan op deze site al je gegevens geven en je vraag....zo ben ik ook ooit aan mijn verloren gewaande bios gekomen van mijn toenmalige socket7 mobo... Het enige nadeel is dat je je eerst moet inschrijven (gratis)

Je kan ook iemand mbv een flash-programma een nieuw bios voor je flash-eeprom laten schrijven...dat kunnen een hoop pc-zaakjes wel... moet je er gewoon een aantal langs lopen met die vraag en dan moet er wel eentje zijn die dat kan

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 07 augustus 2001 10:43 schreef jurjen13 het volgende:
Hmmmm....weet je zeker dat het met een biosupgrade te verhelpen is? Ik kan er op hun site nl. nix over vinden. Je kan op deze site al je gegevens geven en je vraag....zo ben ik ook ooit aan mijn verloren gewaande bios gekomen van mijn toenmalige socket7 mobo... [b]Het enige nadeel is dat je je eerst moet inschrijven (gratis)[b]
Nee, staat ie niet tussen en wat betreft inlognaam en wachtwoord:

Inlognaam: driver
Wachtwoord: all

(Weer een stukje privacy bewaard :) )

20*350ZO45°

• --Mulder--
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 12:10
Hier severt man!

Hoest dan ???

Greetz Bas :)

• jurjen13
nee, hij staat er niet tussen (mnaam: temp ww:512) maar je kan wel een driver request doen... je enige hoop benk bang...

Ik weet niet wat voor een processor er in dat mobootje moet, maar ik heb eventueel nog wel een socket7 mobootje liggen dat ik toch niet gebruik... ik zal vanavond anders even kijken oftie het nogf doet, moet je me even emailen...

Verwijderd

Topicstarter
het heeft allemaal nog niet geholpen

nog een paar uurtjes te gaan... en dan moek 'm hebben :+
Pagina: 1