Toon posts:

Asus P3B-F met 1oo mhz en 133 mhz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Pentium III 450 mhz op moederbord asus P3B-f.

1 x 64mb 100mhz
1 x 256mb 133 mhz

Als de bovenstaande geheugenmodules naast elkaar worden gedraaid detecteert norton utilities geheugenfouten. Apart werken ze perfect. Waar kan dit aan liggen?? De modules ook in verschillende banken geprobeerd, geen oplossing.
Ik weet dat dit vaker is gepost, maar graag een goede uitleg.

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde mobo, cpu en ook 64@100(Micron) + 256@133(Infineon). Ik heb geen Norton Utilities want volgens mij zijn die progs niet allemaal zo betrouwbaar. Iig, ik heb nergens last van. Waar zou je problemen mee kunnen krijgen dan?

Verwijderd

Topicstarter
In het verleden heb ik het ook geprobeerd met een sim van 133mhz, toen ook problemen gehad met instabiliteit, spontaan opniew opstarten en rare vastlopers. Wil nu geen risico lopen en heb alleen de 256 module geplaatst. De problemen waren vooral aanwezig met windows Me

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 15:09 schreef r1ck het volgende:
Ik heb precies hetzelfde mobo, cpu en ook 64@100(Micron) + 256@133(Infineon). Ik heb geen Norton Utilities want volgens mij zijn die progs niet allemaal zo betrouwbaar. Iig, ik heb nergens last van. Waar zou je problemen mee kunnen krijgen dan?
Norton Utilities is idd niet erg 100% te vertrouwen.

Als ik b.v. mijn HDD's op de onboard HighPoint Controller zet dan geeft NDD Partitie fouten aan. Wat ie niet detecteerd op de normale ATA-100 controller.

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
welke progjes zijn wel betrouwbaar, en waar kan ik deze weghalen????

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

www.simmtester.com
en dan het proggie docmem(ory)

Oh ja joh!!!

• Crest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 20:34
Ik heb het ook getest met Norton Utilities.
Gaf ook een fout aan. Maar ik geloof er niets van. Alles draait prima.
Pagina: 1