Pc bevroor heb reset knopje gedrukt nu gaat hij aan en uit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koray66
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05-05-2023
Hallo allemaal,

Zo ongeveer een uur geleden is dit gebeurt, zat in een potje te gamen vervolgens bevroor de computer ik kon letterlijk niks meer, dus had ik even hard reset gedaan om mijn pc opnieuw op te starten. Maar daarna wat er gebeurt is de pc probeerd aan te gaan maar gaat vervolgens weer uit, nadat hij uit gaat probeerd de pc zichzelf weer aan te zetten en gaat weer uit?

Dit blijft maar gaan, wat kan het oorzaak zijn?

Ik heb gekeken dat alle kabels goed vast zitten (blijkt ook vast)
Heb meteen nieuwe koelpasta erin gedaan misschien dacht ik dat het door tempratuur kom maar werkt ook niet.

Heb geen paperclip thuis om psu check te doen, misschien is psu denk ik de probleem zoals ik zie.

Pc is wel beetje stoffig ik hoop dat het door stof komt

Iemand idee of meegemaakt zoals dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 21:25

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Trek het kabeltje van de resetknop er eens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koray66
Op de moederbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koray66
Nog steeds gaat hij aan en dan weer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat zijn de specs van je systeem?
Zie je nog wel iets van een post? Je zegt nieuwe koelpasta erop te hebben gedaan, niet toevallig wat pinnen (op je mobo of CPU daarbij verbogen?).

Dit probleem kan door verschillende onderdelen worden veroorzaakt, dus hoe meer je uit kunt sluiten hoe beter. Probeer eens een andere PSU, test eens met je IGP (mits je die hebt) ipv met een videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koray66
Hoi, inmiddels even gekeken de ram eruit gehaald en weer erin gedaan, en nu doet de computer weer dus ik denk dat er stof in mijn ram zat, dus ik denk dat ik de computer weer ga ontstoffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:52
Koray66 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:49:
Hoi, inmiddels even gekeken de ram eruit gehaald en weer erin gedaan, en nu doet de computer weer dus ik denk dat er stof in mijn ram zat, dus ik denk dat ik de computer weer ga ontstoffen
Dat klinkt voor mij niet heel waarschijnlijk. Je RAM bevat geen bewegende onderdelen die door stof gehinderd kunnen worden of zo.
Ik zou zeggen - maak een back up van alles wat belangrijk voor je is. Het kan goed zijn dat het probleem terug keert... *dramatische stilte*

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koray66
hoop het niet XD
Pagina: 1