Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasGouv
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:39
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
ik heb een acer laptop
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
ik wil bereiken dat mijn laptop sneller gaat

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
rond de 50
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
mag ook 2de hands
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Beste antwoord (via ThomasGouv op 07-05-2020 15:00)

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 22:01
Ja, dat gaat helpen. Ik heb ook nog laptops (voor de kinderen) uit 2010 en die werken prima, mits er minimaal 8GB RAM in zit. Een SSD gaat dan zeker de performance verbeteren, maar een snelheidsmonster zal het nooit worden. Hou rekening met waar je de laptop voor gebruikt. Internetten zal niet veel sneller gaan, maar het opstarten van programma's wel.

Then again. 50 euro investeren in een 10 jaar oude laptop, dat is al 10% van het budget voor een nieuwe moderne laptop...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:33

Detmer

Professioneel prutser

Wat zijn de overige specificaties? De upgrade van HDD naar SSD zal over het algemeen een snelheidswinst opleveren, maar als de rest van de laptop te langzaam is schiet het alsnog weinig op.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasGouv
het betreft deze laptop
pricewatch: Acer Aspire One 721-123KG32

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 18:19
Gezien de specificaties en de leeftijd van de laptop. Acer Aspire One 721-142KI ( bijna 10 jaar oud )
Vraag ik mij af of je de winst gaat halen.

Wat is je doel met deze laptop?
Wat wil je bereiken met de snelheidswinst?

Anders vind je genoeg op vraag en aanbod.

https://tweakers.net/soli...jXQUSooykxO9U2sULIyN60FAA

[ Voor 54% gewijzigd door corporalnl op 07-05-2020 14:57 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 22:01
Ja, dat gaat helpen. Ik heb ook nog laptops (voor de kinderen) uit 2010 en die werken prima, mits er minimaal 8GB RAM in zit. Een SSD gaat dan zeker de performance verbeteren, maar een snelheidsmonster zal het nooit worden. Hou rekening met waar je de laptop voor gebruikt. Internetten zal niet veel sneller gaan, maar het opstarten van programma's wel.

Then again. 50 euro investeren in een 10 jaar oude laptop, dat is al 10% van het budget voor een nieuwe moderne laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasGouv
bedankt voor jullie hulp ik ga een nieuwe laptop kopen
Pagina: 1