iphone 8 scherm werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruben.david
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11-05-2021
elke keer als ik iets wil typen met mijn iPhone 8 typt de telefoon allemaal rare letters. Dat gaat automatisch en dat is best vreemd aangezien ik het scherm net heb laten maken, kan het misschien daarmee te maken hebben?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 22:46
Al een force restart gegeven?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:44
gruben.david schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:57:
elke keer als ik iets wil typen met mijn iPhone 8 typt de telefoon allemaal rare letters. Dat gaat automatisch en dat is best vreemd aangezien ik het scherm net heb laten maken, kan het misschien daarmee te maken hebben?
Laten maken: waar? En waarom? Is je telefoon gevallen en beschadigd? Of alleen je scherm stuk gegaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Scherm problemen nadat je net deze hebt laten maken.....
kan het misschien daarmee te maken hebben?
Retorische vraag ? :Y

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je hebt een slechte reparatie gekregen, waarschijnlijk met een slecht scherm dat niet van Apple is en/of een slechte montage waardoor er fysiek druk op het scherm staat waar door de touch registratie niet meer goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

gruben.david schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:57:
vervangende scherm is niet ingelezen/ omgecodeerd met org. scherm. Bad Repair dus, en je bent waarschijnlijk je org. Apple scherm ook kwijt nu. wat was er defect voor reparatie ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Je hebt een goedkoop en slecht scherm opgekregen of de kabel van het scherm is klem komen te zitten tussen het scherm en het frame van de iPhone.
Even teruggaan en laten oplossen.

Als het scherm niet is gecodeerd zoals Hackus hierboven aangeeft dan heb je geen truetone functionaliteit.
Heeft geen invloed op de touch functionaliteit van het scherm.

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Pagina: 1