Welke 35 inch UW

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-01 12:25
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een Curved UW QHD scherm voor sim racen en gamen met een resolutie van 3440*1440. Scherm hoeft van mij niet nieuw te zijn, maar ik ben vooral op zoek naar ervaring wat het beste scherm is voor gamen.

Wat is je budget?
Tsja, liefst <800 maar liever <600

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifiek merk, tot nu gevonden
AOC AGON AG352UCG
MSI Optix MAG341CQ
BenQ EX3501R
Acer Predator Z35P

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een Ryzen 5 / 2600 met een Gigabyte 2070 super. De 2600 ga ik denk ik upgraden naar een 3700x.

Ik heb nu nog een AOC AGON 27 inch QHD welke dan weg mag, net als de 2600 als die vervangen wordt.

Op dit scherm wil ik zowel sim racen (Assetto corsa / Project cars 2) als reguliere games spelen (AC Oddysey, Hitman 2, etc). Ik ga het scherm daarvoor heen en weer verplaatsen of aan een monitor stand hangen die ik heen en weer kan doen, maar dan nog zoeken naar een stand die dit aan kan en zonder mijn bureau af te breken onder het gewicht.

Ik ben dus vooral op zoek naar tips wat het beste scherm is. De prijzen zijn nu fors doordat ze erg schaars zijn, dus een paar maand wachten tot de prijzen weer wat dalen vind ik niet erg.

Alle reacties

• RJeee
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-12-2025
Als je een maand wil wachten, kan je kijken naar het aanbod van Iiyama. Degene in de link is niet curved, maar ik begreep dat er ook een curved variant van komt. Gezien prijs/specs kan deze wel eens interessant zijn.

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-01 12:25
AH oke bedankt. Ik kan zeker nog wel ff wachten. Urgentie is niet perse hoog. De drang daarentegen.