videokaart vervangen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazir12
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 07-05-2020
Mijn vraag
...
hello ik heb een vraag .ik heb een pc medion MS-7797 (SOCKET 0) zijn video kaart is Navida 620.ik wil de vidoe kaart van de pc veranderen op dez vidoekaart MSI GeForce GTX 650 2GB

ik heb probert te veranderen maar de blijft pibt en bipt en ook geen signal .en mijn bios weet ook niet waar moet ik just plaats aankomen om de beeld via de motherboord naar monitor met hdmi doen. iemand miss helph.https://tweakers.net/g/s/smile.gif

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Voeding aangesloten op de videokaart?

Post een foto van de binnenkant van je systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53

nelizmastr

Goed wies kapot

Je hebt kans dat die Medion een zogenaamde BIOS whitelist heeft. Dat wil zeggen dat alleen kaarten die op die lijst staan kunnen werken met dit bord. Wat deze lijst is wordt nooit publiek gemaakt, dus daar is weinig over te vinden.

De beste kans heb je met onderzoek doen naar welke kaarten Medion standaard leverde met deze systemen. Zo’n kaart zou dan logischerwijs wel moeten werken.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-08 20:12

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Wellicht zijn de nieuwere kaarten niet compatible met dat oude mobo, gok dat er een 3e generatie i5 in zit?

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beste @nazir12 welkom op GoT :)

Twee tips om sneller en beter hulp te vinden:

1) als je een topic opent krijg je een aantal zaken om alvast in te vullen:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Die laatste delen zijn absoluut van belang om te snappen wat je volledige situatie is en waar je exact vastloopt. Vul dus aub alsnog die vragen in voor ons.

Wees daarbij uitgebreid en duidelijk met exact wat je wel of niet gedaan hebt. Je zegt bijvoorbeeld niets over de voedingsstekker voor de videokaart. Als je die niet ingeprikt hebt, kan dat veel verklaren...

2) als je moeite hebt met Nederlands kun je het best een browser gebruiken met ingebouwde spellingscontrole om het voor iedereen goed leesbaar te houden. Firefox en Chrome hebben dat sowieso.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20:11
nelizmastr schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 07:27:
Je hebt kans dat die Medion een zogenaamde BIOS whitelist heeft. Dat wil zeggen dat alleen kaarten die op die lijst staan kunnen werken met dit bord. Wat deze lijst is wordt nooit publiek gemaakt, dus daar is weinig over te vinden.

De beste kans heb je met onderzoek doen naar welke kaarten Medion standaard leverde met deze systemen. Zo’n kaart zou dan logischerwijs wel moeten werken.
Volgens mij zijn die oudere Nvidia kaarten bijna allemaal geaccepteerd. Maar het zou inderdaad kunnen.

Ik denk ook dat de voedingsstekker niet aangesloten zit. (goede kans dat hij ook helemaal niet aan de voeding zit)

@d22wth Nieuwere kaarten? Een GTX650? Het is beide dezelfde generatie. Bovendien moet dat allemaal backwards compatible zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door WEBGAMING op 07-05-2020 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53

nelizmastr

Goed wies kapot

WEBGAMING schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:42:
[...]

Volgens mij zijn die oudere Nvidia kaarten bijna allemaal geaccepteerd. Maar het zou inderdaad kunnen.

Ik denk ook dat de voedingsstekker niet aangesloten zit. (goede kans dat hij ook helemaal niet aan de voeding zit)

@d22wth Nieuwere kaarten? Een GTX650? Het is beide dezelfde generatie. Bovendien moet dat allemaal backwards compatible zijn.
Let wel dat de GT620 een Fermi kaart is en de 650 een Kepler. Kan meespelen :)

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1