outlook agenda

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autosup
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-03 19:38
Mijn vraag

Ik gebruik een gmail account in outlook. Synchroniseren duurt soms erg lang, vandaar dat ik het account verwijderd heb uit outlook en daarna weer teruggezet. Al mijn mapjes komen na enige tijd weer keurig netjes terug. Ik ben nu echter mijn agenda kwijt en daar word ik niet vrolijk van.
Als ik via google inlog op mijn google account zie ik ook keurig mijn mappenstructuur, maar ook hier geen agenda. Nu heb ik nooit mijn agenda via de webmail, telefoon of tablet gebruikt, altijd alleen via outlook 2016.
In de map outlook bestanden in de documenten staat nog een out pst bestand van mijn vorige mailaccount, maar met een oude datum.
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn agenda weer terug zou kunnen krijgen???

bij voorbaat alvast enorm bedankt. Ik ben nu echt onthand.

grt. René

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken Outlook 2016 niet zo goed, maar ik denk dat de Agenda/Kalender in Outlook niet wordt gesynchroniseerd met een Gmail account. Ik denk dat Outlook dit enkel kan indien het gaat om een Office 365 of een Exchange account.

Op welke manier heb je je Gmail account uit Outlook verwijderd? Manueel alle werkbestanden van Outlook gewist?

Misschien kan je in de volgende map nog bestanden vinden die verwijzen naar je Agenda in Outlook die verdwenen is:

"%localappdata%\Microsoft\Outlook\"

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2020 21:02 . Reden: typfaudt ]