Vragen over illegale dingen <-> vragen naar ill.

Pagina: 1
Acties:

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb een vraagje. Als ik uit pure interesse wil weten waar de gemiddelde tweaker nou zijn illegale shit vandaan haalt en dan dus in algemene termen, zou dit dan nog net wel kunnen?
Bijv. of mensen hun spellen uit real-life-cd trading, FTP servers, newsgroups etc halen?
Ik heb zo'n vermoeden dat jullie dit dan meteen sluiten, maar praten over illegale dingen is toch niet hetzelfde als concrete info geven hoe je het moet doen?

Zo is dat hetzelfde met WinXP. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd hoe mensen een time unlocker vinden werken. Dat is in mijn ogen een hele andere vraag dan vragen waar ik zo'n unlocker haal.

Mijn vraag is dus tot hoe ver ik nou eigenlijk kan gaan met mijn interesses.

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Goeie vraag.

Ik doe er iig nog geen uitspraken over tot we als crew een standpunt hebben ingenomen. Dat lijkt me beter :)

• Helsie
  • Niet online
Ok, dan weet ik in elk geval dat mijn vraag in overweging is :)

Op zich vind ik namelijk dat het weren van illegale zaken op GoT beperkt moet zijn tot alles wat aan gebruikers van het forum duidelijk kan maken hoe ze aan illegaal spul moeten komen.

Mensen die hardop zeggen dat ze een illegaal pakketje hebben.. Tsja, dat houd je ten eerste niet tegen (ik kan in een Max Payne toppic ook meepraten over het spel, zonder dat ik het gekocht heb) en ten 2e: een ander heeft daarmee nog niet het illegale pakket te pakken.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Praten over illegale zaken is OK hoor. Zolang er geen linkjes / overduidelijke hints worden gegeven, is alles best :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Helsie
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 14:27 schreef Jotti het volgende:
Praten over illegale zaken is OK hoor. Zolang er geen linkjes / overduidelijke hints worden gegeven, is alles best :)
Dus ik kan de bovenstaande vragen veilig posten in nieuwe topicjes in de bijbehorende groepen.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 14:29 schreef Helsie het volgende:
Dus ik kan de bovenstaande vragen veilig posten in nieuwe topicjes in de bijbehorende groepen.
Ja, maar om te voorkomen dat de draad evt. uit de hand loopt is het misschien niet onverstandig om er bij te zeggen dat het nadrukkelijk niet de bedoeling is dat er linkjes geplaatst worden.

Misschien evt. een linkje naar deze draad ;)

• Helsie
  • Niet online
Kijk, ik krijg nu van de modjes gewoon een handleiding 'op-het-randje-GoT'en' :P

• Roelant
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 14:32 schreef Helsie het volgende:
Kijk, ik krijg nu van de modjes gewoon een handleiding 'op-het-randje-GoT'en' :P
Hmm, weinig op het randje aan hoor, is behoorlijk zwart-wit dit:
Lullen over warez mag, warez zelf mag niet.
(dus ook niet in verkapte vorm)

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Mja, mailadressen vragen en of geven, alsmede vage toespelingen op één en ander lijkt me ook niet verstandig.

De BSA (of welke instatie dan ook) zal wel nieuwsgierig worden naar IP-adressen van dezen en genen :)

• Roelant
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 14:39 schreef Jaymz het volgende:
Mja, mailadressen vragen en of geven, alsmede vage toespelingen op één en ander lijkt me ook niet verstandig.
Da's dus die verkapte vorm waar ik het over had ;)
De BSA (of welke instatie dan ook) zal wel nieuwsgierig worden naar IP-adressen van dezen en genen :)
Maar kunnen in dit geval niet zo heel erg veel, gezien we niet "stimuleren" :+

• Helsie
  • Niet online
[topic=199163]
is het topic dat ik heb geopend... Enige commentaren wil ik graag verwerken in mijn eerste posting. :)

• Roelant
  • Niet online
Zoals het er nu staat moet het kunnen, je vraagt duidelijk niet naar warez en stelt een leuke discussie op over de beveiliging IMHO ... áls er nu warez geplaatst worden ligt het iig. niet aan jou.

Verwijderd

Bij nader inzien.
Sorry fout gelezen.
Zolang er idd niet over het hoe-en-wat van timepatchen gepraat wordt is er geen vuiltje aan de lucht :)

• Helsie
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 14:48 schreef johnny appleseed het volgende:
Dat mag dus niet.
Op die manier helpt GoT actief mee aan het cracken van WinXP en daar kunnen we problemen mee krijgen.
Je had beter even je specifieke vraag hier kunnen laten toetsen :)
Wat een geluk dat ik dat heb gedaan :P

• Roelant
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 14:50 schreef Helsie het volgende:
Wat een geluk dat ik dat heb gedaan :P
Johnny bedoelt de "exacte" vraag, een proefversie van de topic die je nu gestart hebt, en dat heb je niet gedaan. Al kan dat in dit geval niet helemaal kwaad IMHO.

Er wordt even overlegd want we zijn het niet helemaal met elkaar eens ;)

=[edit]=

We zijn het weer met elkaar eens *D

Verwijderd

Bericht geedit, afspraak bij opticien voor leesbril gemaakt :+

• Helsie
  • Niet online
Phew :)
Ik wil geen ban als NAC-supporter zijnde. Anders krijgen mijn medesupporters weer een slecht image door mijn gedrag ;)

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:41
GoT verbod :)

- NAC Breda -

Verwijderd

Okey alles (bijna alles) valt te krijgen daar zijn we allang achter, veel mensen gebruiken boards zoals fokforum en gathering.tweakers.net als begin punt.. (deze boards zijn natuurlijk gericht op ftp's en http links enzo!) (Fxp)

Ook halen veel mensen hun spul binnen via napster alike programma's en natuurlijk icq :)... maar wat veel mensen vergeten, is dat er ook nog newsgroups zijn, voorzover je provider het ondersteund kan je dus progies downloaden ergens daaro (waar zeg ik lekker niet!).. (Demon heeft echt goede newsgroups! >:))

• Helsie
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 15:05 schreef Ritchie het volgende:
GoT verbod :)
Zolang er maar geen stadion verbod is :P

Kan een gebande user ook niet lezen?

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 15:09 schreef Helsie het volgende:

[..]

Zolang er maar geen stadion verbod is :P

Kan een gebande user ook niet lezen?
lezen kan altijd maar reageren wordt een probleem :)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 15:09 schreef Xtentic het volgende:
Okey alles (bijna alles) valt te krijgen daar zijn we allang achter, veel mensen gebruiken boards zoals fokforum en gathering.tweakers.net als begin punt.. (deze boards zijn natuurlijk gericht op ftp's en http links enzo!) (Fxp)
Nu volg ik je niet helemaal meer... Staan hier en op fokforum linkjes naar warez? Dat maak ik wel op uit je verhaal.. :?

• Helsie
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 15:15 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Nu volg ik je niet helemaal meer... Staan hier en op fokforum linkjes naar warez? Dat maak ik wel op uit je verhaal.. :?
Nee, hij bedoelt dat als mensen linkjes plaatsen op deze boards (en vergelijkbare), dan worden die wel gevonden.
Vandaar dat het dus goed is, dat links enzo (en inloggegevens voor FTP) dus geweerd worden.

• Helsie
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 15:09 schreef Xtentic het volgende:
Ook halen veel mensen hun spul binnen via napster alike programma's en natuurlijk icq :)... maar wat veel mensen vergeten, is dat er ook nog newsgroups zijn, voorzover je provider het ondersteund kan je dus progies downloaden ergens daaro (waar zeg ik lekker niet!).. (Demon heeft echt goede newsgroups! >:))
XS4All is ook errug gul qua newsserver aanbod...

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 15:15 schreef Buzzman het volgende:

[..]

nee :D... whoops natuurlijk niet juist niet op fok ik probeer alleen maar te zeggen dat dat soort fora's alike zijn :) natuurlijk andere catagorieen enzo... maar een forum - een forum :)

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 15:18 schreef Helsie het volgende:

[..]

Tja maar tegenwoordig hebben ze @home uitgevonden en die laten maar een paar beetje leuke newsgroups door ;(

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 15:18 schreef Helsie het volgende:
Maar alle cdimage en movie groups voeren ze helaas niet....

• Helsie
  • Niet online
Kijk je wel op de juiste server?
(en dan bedoel ik dus niet news.xs4all.nl)

Verwijderd

Praten over nieuwsservers mogen jullie in [forum=4] doen :)
Hier graag ontopic.
Pagina: 1