Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem wil ik voornamelijk gaan gamen, de bedoeling is om dit te gaan doen op 4k met high graphics. Ik hoef niet persee 120FPS te halen, maar zo rond de 70-80 zou mooi zijn. Ik speel geen snelle shooter maar meer (MMO)RPG's zoals Mount and Blade Bannerlord en Elder Scrolls Online. Op den duur zou ik graag willen uitbreiden richting Simraceing en/of Flightsimulator games (War of Thunder bijvoorbeeld)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 1000-1100 euro uitgeven aan de PC, exclusief randaparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik zelf een systeem samen gesteld. namelijk:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merken heb ik geen voorkeuren:)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zou ik een wat stillere PC willen qua geluid, zonder kermisverlichting! lekker simpel en strak! Ik wil het liefst een systeem die future proof is, waarbij ik op den duur extra ram en een nieuwe CPU/GPU kan installeren zonder dat ik het hele systeem moet vervangen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Dit is de eerste keer dat ik zelf een PC in elkaar ga zetten, en zou graag hulp willen bij de keuzes die ik heb gemaakt. Ik heb niet veel verstand van de verschillende onderdelen en of deze goed samen werken met elkaar Daarnaast zou het fijn zijn als het budget niet al te hoog wordt. Zijn er nog bepaalde upgrades of juist downgrades die ik kan doen waardoor mijn PC beter wordt!?
Met mijn nieuwe systeem wil ik voornamelijk gaan gamen, de bedoeling is om dit te gaan doen op 4k met high graphics. Ik hoef niet persee 120FPS te halen, maar zo rond de 70-80 zou mooi zijn. Ik speel geen snelle shooter maar meer (MMO)RPG's zoals Mount and Blade Bannerlord en Elder Scrolls Online. Op den duur zou ik graag willen uitbreiden richting Simraceing en/of Flightsimulator games (War of Thunder bijvoorbeeld)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 1000-1100 euro uitgeven aan de PC, exclusief randaparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik zelf een systeem samen gesteld. namelijk:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 119,79 | € 119,79 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 444,05 | € 444,05 |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide 275R Tempered Glass Zwart | € 87,16 | € 87,16 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Phantom Black | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 75,14 | € 75,14 |
| 1 | Voedingen | Gigabyte G750H | € 72,07 | € 72,07 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 129,91 | € 129,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.132,07 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merken heb ik geen voorkeuren:)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zou ik een wat stillere PC willen qua geluid, zonder kermisverlichting! lekker simpel en strak! Ik wil het liefst een systeem die future proof is, waarbij ik op den duur extra ram en een nieuwe CPU/GPU kan installeren zonder dat ik het hele systeem moet vervangen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Dit is de eerste keer dat ik zelf een PC in elkaar ga zetten, en zou graag hulp willen bij de keuzes die ik heb gemaakt. Ik heb niet veel verstand van de verschillende onderdelen en of deze goed samen werken met elkaar Daarnaast zou het fijn zijn als het budget niet al te hoog wordt. Zijn er nog bepaalde upgrades of juist downgrades die ik kan doen waardoor mijn PC beter wordt!?