Toon posts:

Kapotte laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, mijn laptop is mogelijk kapot, alleen ik weet niet wat het is. Als ie opstart komen er op het scherm allemaal verticale en horizontale gekleurde lijnen. De hardeschijf begint ook niet te ratelen. Alleen het opstart lampje begint te knipperen en dan gebeurd er niks meer. Het is een toshiba laptop en het type is Satellite 4070CDT
Weten jullie wat het mischien is ?

• dijkmane
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:19

dijkmane

biertje ?

van laptops is bekend dat de schermen nogal gevoelig zijn,
probeer eens een gewone monitor eraan te hangen, wat zie je dan?

specs : wil je niet weten

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het effe proberen, maar dan zou de harde schijf toch eigenlijk wel moeten ratelen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn laptop aangesloten aan mijn beeldscherm, maar mijn scherm sprong niet eens aan. Er leek geen signaal te zijn. Maar volgens mij ligt het niet aan het scherm van de laptop, want de HD ratelt niet eens.

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Die strepen heb ik ook eens gehad, bleek de beeldschermcontroller ofzo kapot te zijn. Als dat zo is heb je mazzel en is het redelijk goedkoop te repareren. Ik hoop voor je dat dat het is :)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• dijkmane
  • Laatst online: 16:19

dijkmane

biertje ?

standaard staat de externe VGA uitgang uit. aanzetten in BIOS of even Fn-F5 proberen.
daarmee schakel je tussen lcd>extern>beide.

specs : wil je niet weten

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 15:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

Mwa, kan je die laptop niet gewoon naar de winkel brengen? Als je geluk heb sturen ze 'm op en dan krijg je de mededeling dat hij niet meer gerepareert kan worden, en dan kan je met een beetje bijbetalen een gloednieuwe laptop in huis hebben! ;)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Pagina: 1