Berichten verplaatsen (bulk)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:30
Is het ook mogelijk om de functie toe te voegen zodat we makkelijker een bericht kunnen verplaatsen naar de prullenbak/trash. Nu heb ik allemaal oude berichten in de hoofdmap staan en moet ik dus 1 voor 1 naar eigenschappen om ze te verplaatsen. Dit kan toch wel makkelijker in 2020?

[ Voor 27% gewijzigd door qwasd op 06-05-2020 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 16:29

ikloon

Product Owner
Dat kan zeker makkelijker. Je probleem is duidelijk. Alleen staat het niet op onze planning om hier op korte termijn aan te werken.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@ikloon Ik weet niet hoe oud de eerste vraag is, maar hier wordt al jaren om gevraagd ;) Februari 2015 is de oudste in MF die ik zo gauw kan vinden -> Berichten in je berichten inbox in 1 keer verplaatsen

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-09 12:56
Maak een nieuw account, probleem opgelost ;) :P
Misschien dat je een macro kan recorden om de zelfde handeling uit te voeren een X aantal keer.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 21:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

5pë©ïàál_Tèkén' schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 20:00:
Misschien dat je een macro kan recorden om de zelfde handeling uit te voeren een X aantal keer.
Open je browser dev tools (F12), kijk welke call wordt gestuurd en pas die aan met het ID van het volgende gesprek dat je wilt verwijderen naar de trash en stuur het verzoek opnieuw. Profit?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
Je krijgt al salaris als mod dus nee geen profit. Met je nerd oplossing B) (grapje).

goed idee!!! :D very nice

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 21:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

5pë©ïàál_Tèkén' schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:12:
[...]

Je krijgt al salaris als mod dus nee geen profit. Met je nerd oplossing B) (grapje).
De profit is niet voor mij, maar voor jou omdat je minder hoeft te klikken. ;)
goed idee!!! :D very nice
Werkt het? Want ik heb 't niet getest.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
Hero of Time schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:30:
[...]
Ik zit nu op de console te foempen. Will let you know.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
Hero of Time schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:30:

Yeet.

data[participants] ""
data[folderid] "5"
data[http_referrer] "https://gathering.tweakers.net/forum/pm_discussion/6222090/259786"
data[reactid] " }:O }:O }:O }:O }:O "
action "pm_update_subscription"
data[discussionid] "6222090"
data[type] "send"

Pas die aan en je kan de verschillende discussies over de schutting gooien naar een van je eigen folders.

Nu nog even kijken hoe ik mijn messages bij iemand anders in zijn/haar inbox kan foempen.

Edit: de referrer is geen dealbreaker. Ik kan tegen de database roepen 'ik kom van topic 1 af. Gooi topic 2 naar de prullenbak'.

Urgentie: 0. Interresantheid: iets meer dan 0.

[ Voor 12% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 07-05-2020 22:55 ]

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:30
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:07:
[...]

Yeet.

data[participants] ""
data[folderid] "5"
data[http_referrer] "https://gathering.tweakers.net/forum/pm_discussion/6222090/259786"
data[reactid] " }:O }:O }:O }:O }:O "
action "pm_update_subscription"
data[discussionid] "6222090"
data[type] "send"

Pas die aan en je kan de verschillende discussies over de schutting gooien naar een van je eigen folders.

Nu nog even kijken hoe ik mijn messages bij iemand anders in zijn/haar inbox kan foempen.

Edit: de referrer is geen dealbreaker. Ik kan tegen de database roepen 'ik kom van topic 1 af. Gooi topic 2 naar de prullenbak'.

Urgentie: 0. Interresantheid: iets meer dan 0.
Kun je uitleggen hoe dit precies werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
qwasd schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:07:
[...]

Kun je uitleggen hoe dit precies werkt?
Morgen. Eerst :Z

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
Ik gebruik Firefox, de instructies zijn dan ook voor het gebruik bij die browser.

1) Ga naar je console in je browser (control + shift + i)
2) ga naar het tabje Network.
3) set Persist Logs aan (vinkje) en klik op HTML in de filter bar.
4) met je console open ga je naar je berichtenbox. Verplaats nu een discussie naar je Trash folder.
5) in je console zie je een POST message. Dát is het bericht dat je browser naar de Tweakers server stuurt. In dat bericht staan parameters over welk bericht naar welke map moet.
6) Ga naar het tabje 'Headers', klik dan op 'edit en resend'. Inderdaad, je gaat het bericht dat naar de Tweakers server ging bewerken en dan nog een keer sturen.
7) Je zit nu in het tabje New Request. Rechtsonder zie je request body - kopieer en plak dat in een tekstbewerker (notepad o.i.d.).
8.) Ontleden maar! Ergens in de brei staat 'discussionid'. Dat is het zelfde ID wat je in de adresbalk ziet wanneer je een DM discussie bekijkt. In dit geval is dat het ID van de discussie die je zojuist naar de trash map hebt verplaatst.
Ook zie je een 'folderid'. Dat is het ID van de map waar je de geselecteerde discussie naartoe wilt hebben. Het ID van de trash folder is 5.
9) pas de IDs aan en kopier/plak het geheel terug in het Request Body veld.
10) klik send (blauwe knop bovenin het venstertje).

Als het goed is heb je nu een discussie naar de trashfolder geholpen. Je moet dus wel de discussionIDs bij de hand hebben. Leuker kunnen we het niet maken, wel geeky B) .

Ik hoor graag of het je is gelukt :)

Team anti-scalp - wauw..

Pagina: 1