Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is een starters PC en zal voornamelijk gebruik worden voor studie, maar met de mogelijkheid om casual op te gamen. Denk hierbij aan spellen als de Sims 4, Stardew Valley en Minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget voor deze PC ligt tussen de € 500 - € 600
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf dacht ik aan deze build:
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat ik graag zou willen weten is of deze componenten goed samen gaan en of er mogelijkheden zijn om de componenten beter te optimaliseren. Ook zou ik willen horen of jullie denken dat deze build geschikt is voor het beoogde gebruik of dat ik beter voor iets heel anders moet gaan!
Alvast bedankt!
Het is een starters PC en zal voornamelijk gebruik worden voor studie, maar met de mogelijkheid om casual op te gamen. Denk hierbij aan spellen als de Sims 4, Stardew Valley en Minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget voor deze PC ligt tussen de € 500 - € 600
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf dacht ik aan deze build:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 125,95 | € 125,95 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450M DS3H | € 71,04 | € 71,04 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT OC | € 145,05 | € 145,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Netwerkadapters | TP-Link AC1300 Draadloze Dual Band PCI Express Adapter Archer T6E | € 32,05 | € 32,05 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 50,83 | € 50,83 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 46,- | € 46,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 521,92 | ||
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat ik graag zou willen weten is of deze componenten goed samen gaan en of er mogelijkheden zijn om de componenten beter te optimaliseren. Ook zou ik willen horen of jullie denken dat deze build geschikt is voor het beoogde gebruik of dat ik beter voor iets heel anders moet gaan!
Alvast bedankt!