Toon posts:

!!modem eruit @home regio DenBosch!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet het er zijn al wat topic's over kuren van @home! Ik heb alleen een vraagje aan de gebruikers REGIO: Den Bosch (andere aub NIET reageren) Ik zit zelf in Vught en ik lig er elke dag gewoon een paar uur uit!! echt niet normaal gewoon elke dag is het weer raak! ik wordt ziek van ze oke ze zijn snel maar wat heb je er aan als je er vaak uitligt? en als je dan belt krijg je zoon mannetje aan de lijn: Stekker eruit halen weer erin doen en wachten herstelt vanzelf wel weer!! (ja na een uurtje of langer ofzo :r) ik ben dus NIET tevreden! ben ik een divxje aan het binnen halen stopt ie bij 500mb en dat was alleen gistermiddag! nu is het alweer ochtend lag ie eruit! |:(

Dus only regio DenBosch: Wie heeft last van dit geval dat de modem eruit ligt?? en dan ook elke dag een paar uur!? ik heb al een e-mail gestuurt.

ps: ik zit nu dus gewoon op een 56k modempje te internetten! :(

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
ik woon ook in vught en heb geen problemen. internet doet het hier altijd en ook meestal wel aardig snel. heb het eerst ook wel es gehad dat ie er ineens mee ophoudt, moet je dhcp aanzetten (doen installateurs niet altijd, moet wel scheelt een hoop problemen).
suc6

Maak je eigen poll

Verwijderd

Ik woon zelf in Helvoirt ,maar dat valt bij @Home ook onder Den Bosch en Vught. (dbsch1.nb.nl.home.com)

En heb daar NOOIT last van !!! :)
Ik ken ook heel wat mensen met @home uit Vught en bij hen is ook alles OK.

Mijn vebinding ligt er nooit uit en is altijd naaiend snel, 400 Kbyte down is meer regel dan uitzondering :9~

Lijkt me dat het probleem dus niet voor het hele gebied geldt, bel 's met @home.

• B-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zit ook in vught op @home, en heb niets te klagen. Af en toe (een keer per kwartaal?) ligt de verbinding er voor een paar uur uit, maar that's it.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik zal ze zekers eens gaan bellen !! dat doe ik constant hoe dan ook: snelheidt is OKE maar zoveeeeeel storingen!!

ps: kun je wat meer verttelen over dhcp?? uitzetten?? (hoe?)

thanx

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen jullie me niet helpen soms!? mij 2 lampje stoort heel VAAK terwijl er GEEN storingen is dus in regio DenBosch: ik heb een com21 modem er zijn 5 lampjes:

1: PWR: power (brand altijd!!!!)
2: RF: verbinding met het netwerk: moet constant groen branden (dit is dus het VERREKTE lampie wat stoort!)
3: TD:upload activiteit (normaal)
4: RD:download activiteit (normaal)
5: LNK: geeft aan of er verbinding is met de netwerkkaart; als de netwerkkaart NIET goed is of er is een probleem met de bekabeling is dit lampje uit. (brand dus altijd netjes groen behalve als de computer uitstaat)

het is dus het 2e lampje iemand een idee :?

thanx

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 17:45

backupdevice

No Risk , Full Push

Dat heb ik 1 x gehad. Gewoon ff bellen en zeggen dat dat lampje knipperd!!!!

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
misschien zit je een end afgelegen dan _kan_ het zijn dat de verbinding slecht is en het tweede lampje daarom vaak knippert

tweede lampje is volgens mij:
geel/uit knippert: zoek verbinding met netwerk
geel/groen knippert: updaten modem instellingen / aanmelden bij netwerk
groen brandt: alles ok

Maak je eigen poll

• IceStorm
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik woon in Rosmalen en heb nergens last van (4 vrienden in Rosmalen ook niet btw).
Maar het heeft geen zin om te bellen en te zeggen dat je modem eruit ligt. Zeg gewoon dat je een oplossing eist binnen 5 werkdagen oid. Iig DREIG. Dat helpt echt veel :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 augustus 2001 14:35 schreef IceStorm het volgende:
Ik woon in Rosmalen en heb nergens last van (4 vrienden in Rosmalen ook niet btw).
Maar het heeft geen zin om te bellen en te zeggen dat je modem eruit ligt. Zeg gewoon dat je een oplossing eist binnen 5 werkdagen oid. Iig DREIG. Dat helpt echt veel :)
NIET DUS..... werkte het maar zo makelijk zelfde gehad met de installatie ook opgeist na veel gezeik ze doen gewoon lekker hun eigen zin! met hun MONOPOLIE potitie omdat er verder geen opties zijn (GEEN ADSL ETC.) of telefoontikken!

• B-Man
  • Niet online
Nou, toevallig is het zo dat mijn kabelmodem er de afgelopen maand ook twee keer uitlag, en toen kreeg ik geen verbinding (tweede lampje knipperde oranje), even gebeld met de helpdesk (1e keer 1,5 uur in de wacht, tweede keer 1 min), en het bleek een foutieve instellingen te zijn bij @home, hebben ze nu al twee keer binnen een uur of 4 opgelost, er daar kan ik goed mee leven.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 07 augustus 2001 14:35 schreef IceStorm het volgende:
[/offtopic]
Dapper hoor. JIJ betaald wel 89 gulden per maand en daarom heb jij recht op een monteur, liefst over een uurtje nog. Andere mensen betalen minder dan jij en hebben ook minder rechten |:(

[/leer modus]
RF oranje knipperend = Netwerk kan niet gevonden worden, oorzaken ruis, storing om de CMTS, slecht signaal, afgesloten door abuse en nog wat andere zaken.

RF oranje = reset modem en hoop dat ie gaat knipperen :D

Verwijderd

Topicstarter
ze komen dindsdag alles uitzoeken als het goed is ik hoop dat ze dus ook aan vocht of ruin in de lijn zullen denken!

ps: he komt er ruis in de kabel??

greetz

• PolarBear
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 21:14 schreef FYA het volgende:
ze komen dindsdag alles uitzoeken als het goed is ik hoop dat ze dus ook aan vocht of ruin in de lijn zullen denken!

ps: he komt er ruis in de kabel??

greetz
Slechte connector, defecte filters etc

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 21:23 schreef PolarBear het volgende:

[..]

Slechte connector, defecte filters etc
aha, ze hadden het idd over filters die ze gingen vervangen

• PolarBear
  • Niet online
Op zondag 19 augustus 2001 21:34 schreef FYA het volgende:

[..]

aha, ze hadden het idd over filters die ze gingen vervangen
Uiteraard ze zeggen niet zo maar wat >:)

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
[quote
[..]

[/offtopic]
Dapper hoor. JIJ betaald wel 89 gulden per maand en daarom heb jij recht op een monteur, liefst over een uurtje nog. Andere mensen betalen minder dan jij en hebben ook minder rechten |:(

[/quote]
[/offtopic]
Als jij iets koopt heeft de leverancier bepaalde plichten, namelijk dat het in orde is, het maakt niet uit of je 89 gulden betaald of 10 gulden betaald, de plichten blijven er. het probleem is de meeste consumenten weten dat niet. En daar zit het probleem in. Ik weet uit ervaring Dat als je weet wat je rechten en plichten zijn je veel meer voor elkaar krijgt, ook bij @home.
Byv. @home had mij een 3COM netwerkkaart verkocht, maar ik kreeg zo'n rare SKYMASTER. Niet dus, vrijdag word t ie omgewisseld naar een 3COM. (binnen een week omdat ik niet eerder kon).

• PolarBear
  • Niet online
Op maandag 20 augustus 2001 08:50 schreef Speedyb het volgende:
[quote
[..]

[/offtopic]
[/offtopic]
Als jij iets koopt heeft de leverancier bepaalde plichten, namelijk dat het in orde is, het maakt niet uit of je 89 gulden betaald of 10 gulden betaald, de plichten blijven er. het probleem is de meeste consumenten weten dat niet. En daar zit het probleem in. Ik weet uit ervaring Dat als je weet wat je rechten en plichten zijn je veel meer voor elkaar krijgt, ook bij @home.
Byv. @home had mij een 3COM netwerkkaart verkocht, maar ik kreeg zo'n rare SKYMASTER. Niet dus, vrijdag word t ie omgewisseld naar een 3COM. (binnen een week omdat ik niet eerder kon).
[/quote]

Ik zeg niet minder rechten maar iedereen heeft dezelfde rechten en er zijn echt mensen die denken MEER rechten te hebben. Dat bedoelde ik

Verwijderd

Heb ik ook gehad en ik weet wat het bij mij was maar ik woon bij GRONINGEN en dan mocht je NIE reageren sorry >:)

Verwijderd

Ik woon ook in helvoirt en heb ook nergens last van, ja een paar maanden gelejen hadden ze al hun ip's door mekaar gegooit maar k heb er tegenwoordig geen kl88 meer over, ja soms heb ik trouwens geen verbinding maar dan moet je bij de computernaam bij netwerk dinges onder cfscherm de eerste twee letters vervangen door hoofdletters of andersom

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor maar wat is er MIS met een SKYMASTER :? ik heb die ook!! :( is dara iets mis mee?

mzzl

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Op maandag 20 augustus 2001 20:52 schreef FYA het volgende:
sorry hoor maar wat is er MIS met een SKYMASTER :? ik heb die ook!! :( is dara iets mis mee?

mzzl
Dat kreng word niet geaccepteerd door mijn moederplank, thats all, IRQ conflicten(hardware matig) en niet in te stellen op dat ding.

Verwijderd

Topicstarter
AHa :)..

btwe newsFLASH::: de monteur heeft de kabel doorgeligt en er is GEEN ruis of anders spul gevonden >:) verder heeft ie een nieuwe modem aangesloten en de FILTER(S) vervangen met nieuwe :) hij doet het nu alweer 2uur lang non-stop ben benieuwd :)

ps: de monteur zei dat het een hele slordige aansluiting was van de vorige monteur hij wou zelfs de naam :( >:)

Verwijderd

Nou, ik heb de afgelopen maand er ook uitgelegen. Ik dus bellen. Probleem met een HCX-kaart. Mijn modem riep er namelijk twee tegelijkertijd aan, dus conflict. Hebben ze gecorrigeerd.

Vervolgens nog geen internet. Dus maar weer gebeld en nu zou het de UTP-kabels zijn. (Omdat het modem gewoon aangemeld was, groen lampje brandde namelijk) Kan, dus nieuwe kabel geleend en geprobeert, nog geen internet. Dus nu brief schrijven na drie maanden. Na twee dagen iemand van de afdeling support aan de lijn dat hij een monteur langs zou sturen om alles (!!!) na te kijken. Monteur moet nog komen, maar sinds gistermiddag kan ik opeens weer internetten. Is dit vaag, of is dit vaag?? :?

(ook Den Bosch btw)

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik werk op de helpdesk van @home en het valt me op dat de laatste tijd er veel problemen zijn in Den Bosch en Tilburg,
dus je bent niet de enige.

Meestal lossen de problemen zichzelf wel weer op (tijdelijke ruis, probleempje op het netwerk), maar jouw geval is/was wel erg.

• PolarBear
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 17:47 schreef lester het volgende:
ik werk op de helpdesk van @home en het valt me op dat de laatste tijd er veel problemen zijn in Den Bosch en Tilburg,
dus je bent niet de enige.

Meestal lossen de problemen zichzelf wel weer op (tijdelijke ruis, probleempje op het netwerk), maar jouw geval is/was wel erg.
Welke helpdesk dan :?
Ik schijn er ook te werken :D ;)

Verwijderd

Topicstarter
ben je ook zoon domme koe die je mijn postcode wil weten? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 16:50 schreef nicoprevoo het volgende:
Nou, ik heb de afgelopen maand er ook uitgelegen. Ik dus bellen. Probleem met een HCX-kaart. Mijn modem riep er namelijk twee tegelijkertijd aan, dus conflict. Hebben ze gecorrigeerd.

Vervolgens nog geen internet. Dus maar weer gebeld en nu zou het de UTP-kabels zijn. (Omdat het modem gewoon aangemeld was, groen lampje brandde namelijk) Kan, dus nieuwe kabel geleend en geprobeert, nog geen internet. Dus nu brief schrijven na drie maanden. Na twee dagen iemand van de afdeling support aan de lijn dat hij een monteur langs zou sturen om alles (!!!) na te kijken. Monteur moet nog komen, maar sinds gistermiddag kan ik opeens weer internetten. Is dit vaag, of is dit vaag?? :?

(ook Den Bosch btw)
vaag jah :( en ik had PRECIES hetzelfde zeiden ze ook bij de hlpdsk dat ze geen modem gegevens hadden van me |:( een paar dagen later na een boze e-mail: We sturen een monteur om alles te checken en nu werKt ie :) nog wel.. >:)

• PolarBear
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 18:39 schreef FYA het volgende:
ben je ook zoon domme koe die je mijn postcode wil weten? >:)
Pardon. Masg je wel geven dan kan ik je disconnecten Muwhhhaaaa >:)

• lester
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 18:27 schreef PolarBear het volgende:

[..]

Welke helpdesk dan :?
Ik schijn er ook te werken :D ;)
Groningen

• PolarBear
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 20:14 schreef lester het volgende:

[..]

Groningen
Ah BCS of BCS of whatever ...

• lester
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 20:17 schreef PolarBear het volgende:

[..]

Ah BCS of BCS of whatever ...
BSC :), waar jij dan?

• PolarBear
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 20:18 schreef lester het volgende:

[..]

BSC :), waar jij dan?
@Home HQ in Amsterdam >:)

• lester
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 20:19 schreef PolarBear het volgende:

[..]

@Home HQ in Amsterdam >:)
"heeft u een momentje, dan verbind ik u even door met een collega" >:)

• PolarBear
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 20:21 schreef lester het volgende:

[..]

"heeft u een momentje, dan verbind ik u even door met een collega" >:)
Los zelf eens wat op ofzo, collega >:)

/edit collega er bij gezet
/edit er zijn nu mensen van ons daar toch ?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 19:03 schreef PolarBear het volgende:

[..]

Pardon. Masg je wel geven dan kan ik je disconnecten Muwhhhaaaa >:)
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH,

ik denk als je me disconnect je baas je ass weg kickt bij die tent >:) me vader kent namenlijk de baas van essent :P
(geen grapje)

• PolarBear
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 21:49 schreef FYA het volgende:

[..]

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH,

ik denk als je me disconnect je baas je ass weg kickt bij die tent >:) me vader kent namenlijk de baas van essent :P
(geen grapje)
Ja dit is @Home dat een apart bedrijf.

• lester
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:01 schreef PolarBear het volgende:

[..]

Ja dit is @Home dat een apart bedrijf.
@home nederland is voor 70% van Essent

• PolarBear
  • Niet online
Op woensdag 22 augustus 2001 00:40 schreef lester het volgende:

[..]

@home nederland is voor 70% van Essent
Dan nog kan je geen individuele werknemers bij @Home ontslaan. Je kan druk uitoefenen op de directie en dan lukt het uiteindelijk wel maar het is een beetje een omweg. Gewoon klagen bij @Home zou in dit geval hetzelfde teweegbrengen maar het was maar een grapje :+ :)
Pagina: 1